Nee
of een jaarboek 
Nouja kingalert en netjes in 1 zin gaan sowieso al niet samen haha. Ach al zijn ze fwb, groot gelijk hoor, zou ook wel een trucje op Enzo kunnen doen. 
Goed hobby, heb meteen hetzelfde gedaan.
Hahaha
Door jullie voel ik me nu wel iets kutter om het feit dat ik binnenkort ook een boek uitbreng …
Mijn beauty DIY’s gebundeld! Er komen uiteraard nog een hoop nieuwe in die nog niet op mijn site staan beschreven, anders zou het wat belachelijk zijn 
Het is toch ook helemaal niet boeiend dat ze met elkaar neuken? Om het maar ff plat te zeggen. Natuurlijk hebben Dionne en Enzo, al dan niet samen, een seksleven. Maar jonge volgers vinden dat weer beister interssant. Echt niet tof van hem om dit te delen.
Zie echt nul overeenkomsten
(dacht eerst dat je verkeerde foto had toegevoegd)
Kruising tussen Teske en Jiami
Ik vind haar een 7 jaar oudere Teske lijken.
Ik was bij Dua Lipa op Lowlands en die vond ik ook al zo op Teske lijken! Maar helaas komt het op de foto niet zo over
Nee Dua vind ik ook echt niet op Teske lijken. Dit meisje eigenlijk ook niet zo maar wel meer dan Dua.
Ik vind Rachel zo irritant als ze zo triomfantelijk haar peuter opvoed skills deelt. Dat hipster opvoeden en dan die uitleg met die bepaalde blik. Echt 
https://www.ad.nl/digitaal/tabaksindustrie-zet-influencers-in-om-sigaretten-te-promoten~a5c45685/
wat errug
Jaaa haha echt zo’n stomme foto was dat
smoking kills maar wel sexy heur
zo sneaky vooral, bah
Zou Enzo ook wel doen hoor. Nu hij volwassen is begint hij er wel steeds beter uit te zien.
Zolang hij niet over gamen praat tijdens de seks of die stomme luidspreker erbij pakt om mij een hartaanval te bezorgen vind ik het wel best.