Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik dat ze geen uitgever konden vinden die aan hun eisen zou voldoen.

En de klassieker.

169 likes

Nou een van Mn hobbies is op de insta profielen kijken van mensen die reageren op Wils insta (dit is echt een geweldige manier om cringy blogs te vinden) en er zijn echt meer mensen die Wil en Tien dus oprecht Hilarisch vinden dan ik ooit had gedacht. Omdat ik dat soort mensen persoonlijk niet ken of tegenkom, vergeet ik meestal dat ze bestaan, maar ik denk dat er wel animo voor hun boeken is. Ik bedoel Rob Geus is ook al jaren een kijkcijferkanon, de wereld is een vreemde plek.

39 likes

Vrije interpretatie :wink: Het is kunstttttt

2 likes

Dutch bodybuilders denk ik :upside_down_face:
(Of is dat te lang geleden?)

7 likes

En waar het allemaal mee begon en deze reeks ook eindigde.

65 likes

Jongens, hebben enzo en dionne nou wel of geen relatie??

Nee joh, omdat ze wat video’s samen opnemen en een leuke chemie hebben?
In ieder geval hebben ze NOG geen relatie.
(Denk ik)

Neee mijn moeder zei het, en toen zag ik op internet een paar artikelen over hun relatie. Had de video niet gekeken, dus wilde het hier even navragen hahaha

Nee

of een jaarboek :sunglasses:

4 likes

Nouja kingalert en netjes in 1 zin gaan sowieso al niet samen haha. Ach al zijn ze fwb, groot gelijk hoor, zou ook wel een trucje op Enzo kunnen doen. :joy:

19 likes

Goed hobby, heb meteen hetzelfde gedaan.

1 like

Hahaha :joy: Door jullie voel ik me nu wel iets kutter om het feit dat ik binnenkort ook een boek uitbreng …

2 likes

Mijn beauty DIY’s gebundeld! Er komen uiteraard nog een hoop nieuwe in die nog niet op mijn site staan beschreven, anders zou het wat belachelijk zijn :grin:

10 likes

Het is toch ook helemaal niet boeiend dat ze met elkaar neuken? Om het maar ff plat te zeggen. Natuurlijk hebben Dionne en Enzo, al dan niet samen, een seksleven. Maar jonge volgers vinden dat weer beister interssant. Echt niet tof van hem om dit te delen.

10 likes

Hee Teske staat op de cover van het nieuwe H&M boekje

8 likes

Zie echt nul overeenkomsten :stuck_out_tongue: (dacht eerst dat je verkeerde foto had toegevoegd)

17 likes

Kruising tussen Teske en Jiami

11 likes

haha maar ze heeft zelf een moedervlek op dezelfde plek!!

4 likes