Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind haar een 7 jaar oudere Teske lijken.

1 like

Ik was bij Dua Lipa op Lowlands en die vond ik ook al zo op Teske lijken! Maar helaas komt het op de foto niet zo over

Nee Dua vind ik ook echt niet op Teske lijken. Dit meisje eigenlijk ook niet zo maar wel meer dan Dua.

Ik vind Rachel zo irritant als ze zo triomfantelijk haar peuter opvoed skills deelt. Dat hipster opvoeden en dan die uitleg met die bepaalde blik. Echt :roll_eyes:

12 likes

https://www.ad.nl/digitaal/tabaksindustrie-zet-influencers-in-om-sigaretten-te-promoten~a5c45685/

wat errug

1 like

Jaaa haha echt zo’n stomme foto was dat

2 likes

smoking kills maar wel sexy heur

8 likes

zo sneaky vooral, bah

1 like

Zou Enzo ook wel doen hoor. Nu hij volwassen is begint hij er wel steeds beter uit te zien. :grin: Zolang hij niet over gamen praat tijdens de seks of die stomme luidspreker erbij pakt om mij een hartaanval te bezorgen vind ik het wel best.

16 likes

Ik zou Enzo perfect vinden als hij eens zou stoppen met die kut geintjes enz. Soms is het toch nog net een kleuter en dan denk ik nee zou niet mijn boyfriend kunnen zijn hoor. Zou me echt te vaak aan zijn gedrag ergeren, ik ken mijzelf. Laat hij mij weer eens de tering schrikken terwijl ik met een glas cola loop… Nou dan gooi ik dat ding daarna leeg in zijn face hoor.

4 likes

Ben benieuwd welke Nederlandse influencer dit ook gaat doen.
Maar dat is hetzelfde met alcohol, dst wordt ook zo vaak gedeeld terwijl daar ook meer dan genoeg reden voor is om het niet te doen.

1 like

Ohhhh nee, ik zou net zo hard hem terug pakken haha. Heerlijk lijkt me dat.

Ik vraag me af welke incluencer zo dom is dit te gaan doen. Reclame maken voor tabak is verboden, dus daar zal wel een risico van een hoge boete tegenover staan.

+1 voor de caption

27 likes

Ja, inderdaad goede caption! Ze is wel onherkenbaar gemaakt op die foto joh? Who thissss?!?

Even een quizvraag. Hoeveel van de vier maaltijden/snacks in de vlog van Bonnie vandaag zijn afgekeurd?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

het antwoord is...

2

7 likes

Ik vind t wel jammer dat jullie dit hebben opgemerkt over Bonnie, nu kan ik niet meer relaxt naar haar kijken

11 likes

HAhaha dit heb ik over welke beautyblogger en vlogger destijds gehad
Egf beutytopic heeft alles verpest, :purple_heart:

11 likes

Dit heb ik met de tong van Vera :sob:.

16 likes

Ik zit hier ook steeds echt vol verbazing naar te kijken. Kijken naar haar behoeftes? Overleggen over wanneer pip er dan wel zin in heeft? Iets onveiligs na overleg wel mogen (de stok in de laatste vlog). Ik denk dan echt doe normaal, kind is twee jaar en heeft in mijn ogen écht niet zoveel te willen. Tuurlijk komt er een leeftijd waarbij je vaker gaat overleggen in plaats van opdringen, maar ze geeft haar nu al zoveel ruimte. Niks mis mee opzich, maar het triomfantelijke en trotse eromheen stoort mij echt.

9 likes