Ik zou Enzo perfect vinden als hij eens zou stoppen met die kut geintjes enz. Soms is het toch nog net een kleuter en dan denk ik nee zou niet mijn boyfriend kunnen zijn hoor. Zou me echt te vaak aan zijn gedrag ergeren, ik ken mijzelf. Laat hij mij weer eens de tering schrikken terwijl ik met een glas cola loop… Nou dan gooi ik dat ding daarna leeg in zijn face hoor.
Ben benieuwd welke Nederlandse influencer dit ook gaat doen.
Maar dat is hetzelfde met alcohol, dst wordt ook zo vaak gedeeld terwijl daar ook meer dan genoeg reden voor is om het niet te doen.
Ohhhh nee, ik zou net zo hard hem terug pakken haha. Heerlijk lijkt me dat.
Ik vraag me af welke incluencer zo dom is dit te gaan doen. Reclame maken voor tabak is verboden, dus daar zal wel een risico van een hoge boete tegenover staan.
+1 voor de caption
Ja, inderdaad goede caption! Ze is wel onherkenbaar gemaakt op die foto joh? Who thissss?!?
Even een quizvraag. Hoeveel van de vier maaltijden/snacks in de vlog van Bonnie vandaag zijn afgekeurd?
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
het antwoord is...
2
Ik vind t wel jammer dat jullie dit hebben opgemerkt over Bonnie, nu kan ik niet meer relaxt naar haar kijken
HAhaha dit heb ik over welke beautyblogger en vlogger destijds gehad
Egf beutytopic heeft alles verpest, 
Dit heb ik met de tong van Vera
.
Ik kan het niet aan hoe Lotte tegen die hondjes praat. Met een soort babystem die ook nog slist.
Exact dit! Echt zo ergerlijk. En er komt idd een leeftijd waarop je keuzes gaat aanbieden. Maar zij leest dingen en gaat dat gewoon helemaal zo doen en idd triomfantelijk l
Ja dit! En hoe haar vriend zich laat likken door de hondjes 

Ik had nog nooit een video van hen gekeken maar bah wat een pretentieus stel
Gelukkig kondigt ze in de titel van de vlog van vandaag al aan waarover ze gaat zeuren, kun je je in ieder geval mentaal voorbereiden haha
Ik kwam roosmarijn koster net tegen bij waterlooplein, ik wilde haar bijna groeten maar toen bedacht ik me dat ze me natuurlijk helemaal niet kent 
Ik hoop nog steeds dat Dionne (Onnedi) ooit meer de volwassen kant op gaat met YouTube maar ik ben bang van niet. Ik vind haar als persoon heel leuk maar ik vind dat leuk en meuk 9 van de 10 keer niks aan want tja kinderachtig.
Ja bah… en ‘de kleine’… ze doet alsof ze een kind heeft ipv een puppy
Het zal mij niks verbazen als ze op ten duur een extra kanaal start als ze bijvoorbeeld haar eerste volledige cd gaat opnemen etc. Maar anderzijds hebben die vrouwen van k3 het ook heel lang volgehouden om voornamelijke jonge kinderen te entertainen 
Is dat hip, dat haren niet wassen. Ik vind schoon, fris en zacht haar het lekkerste wat er is. Ooit was er een kapper van Mascha die drie weken haar haar niet waste. Zal vast goed zijn voor je haarschubben, maar lekker?!!!