Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik kan het niet aan hoe Lotte tegen die hondjes praat. Met een soort babystem die ook nog slist.

9 likes

Exact dit! Echt zo ergerlijk. En er komt idd een leeftijd waarop je keuzes gaat aanbieden. Maar zij leest dingen en gaat dat gewoon helemaal zo doen en idd triomfantelijk l

2 likes

Ja dit! En hoe haar vriend zich laat likken door de hondjes :sob::face_vomiting:

9 likes

Ik had nog nooit een video van hen gekeken maar bah wat een pretentieus stel

4 likes

Gelukkig kondigt ze in de titel van de vlog van vandaag al aan waarover ze gaat zeuren, kun je je in ieder geval mentaal voorbereiden haha

2 likes

Ik kwam roosmarijn koster net tegen bij waterlooplein, ik wilde haar bijna groeten maar toen bedacht ik me dat ze me natuurlijk helemaal niet kent :roll_eyes:

10 likes

Ik hoop nog steeds dat Dionne (Onnedi) ooit meer de volwassen kant op gaat met YouTube maar ik ben bang van niet. Ik vind haar als persoon heel leuk maar ik vind dat leuk en meuk 9 van de 10 keer niks aan want tja kinderachtig.

8 likes

Ja bah… en ā€˜de kleine’… ze doet alsof ze een kind heeft ipv een puppy

4 likes

Het zal mij niks verbazen als ze op ten duur een extra kanaal start als ze bijvoorbeeld haar eerste volledige cd gaat opnemen etc. Maar anderzijds hebben die vrouwen van k3 het ook heel lang volgehouden om voornamelijke jonge kinderen te entertainen :stuck_out_tongue:

2 likes

Is dat hip, dat haren niet wassen. Ik vind schoon, fris en zacht haar het lekkerste wat er is. Ooit was er een kapper van Mascha die drie weken haar haar niet waste. Zal vast goed zijn voor je haarschubben, maar lekker?!!!

5 likes

Ik hoop het echt.

Oh ja echt he. Maar sowieso dat er dan ā€˜opvoedtips’ gedeeld worden over een kind van 6 maanden (oke Pip is ouder) en ze doen of ze alle wijsheid in pacht hebben. Dan denk ik: ja leuk gezegd dit, maar probeer dat maar eens met een kind van 4 bijv. Omdat je een kind hebt weet je echt niet opeens alles over opvoeden, vooral niet over oudere kinderen.
Ik vond de huismuts eerst heel leuk, maar ze staat nu zo ver van de realiteit af (alsof iedereen kan reizen, een overpriced stacaravan kopen, iedere dag thuis kunt eten, als je het maar WILT/ prioriteit maakt…)

9 likes

Opzich is het gewoon hetzelfde als een kinderprogramma presenteren op tv

2 likes

Ik kijk hem nu, maar ze heeft aan het begin van de vlog net haar haar gewassen, hoe kan het dan daarna alweer zo vet zijn? Hoeveel dagen verwerkt ze in 1 vlog, 2 of 3 toch?

1 like

Jaa zij waste het ook max 1x per twee weken ofzo? Maar bij haar was het tenminste niet vet. Ik kan me ook gewoon niet vóorstellen dat je met vet haar de deur uit zou gaan, ik heb altijd 2 bussen droogshampoo klaar staan just in case :sweat_smile:

3 likes

Zoveel ergernissen weer deze vlog.

ā€˜We gaan naar de vegan garden die heb ik zo gemist. Zo leuk dat ze daar zoveel verschillende keukens hebben. Ik neem weer weer de pizza die ik aan het begin had’ 🤦

4 likes

Ik weet niet hoe het bij Bonnie is maar ik heb de pech dat mijn haar 's avonds alweer vettig is, terwijl ik het die ochtend nog heb gewassen.
En elke dag haar wassen zorgt er bij mij ook voor dat het nog sneller vet lijkt te worden, dus doe ik dat niet meer. Wel om de dag. Maakt ook niet uit welke shampoo ik gebruik.:sob: Best stom en ambetant en niet leuk! Dus ik loop de dag nadien wel buiten met vettig haar, in een staart of een knot. :pensive:

9 likes

Ik heb dat ook, gister kon je echt een ei bakken in Mn haar. Maar als ik het elke dag was, is het aan het eind van de middag alweer vet. Vind het zelf ook vies, maar ik ben nu eenmaal vettig.

5 likes

Heel herkenbaar. Hier zijn het frietjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het leuke aan Bonnie is voor mij denk ik dat het heel herkenbaar is allemaal. Nick studeert en ze hebben een heel normaal leven, niet ongelofelijk veel geld zoals Monica bijvoorbeeld

10 likes