Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik heb dit al vaak geprobeerd maar mijn hoofdhuid werkt niet mee. :sob::sob::sob::sob::sob: Maar als ik ziek ben of ik weet dat ik dagen niet buiten hoef, was ik het haar ook niet :blush:

@grace ik heb te donker haar… En er komt een schijn op die viezer uitziet dan vettig haar. Plus de horror als het regent en ik heb droogshampoo gebruikt voor donkerder haar

Ga ik ook nog eens proberen, om enkel onder plukken haar te doen.

Wat gebeurt er in de regen dan? Ik heb ook donker haar maar nooit gemerkt dat drooghampoo iets raars doet in de regen. @Donna

Bekijk Lisanne’s laatste instastory als je ff een boost nodig hebt #veryboss #girlboss

3 likes

Ik zit al een tijd naar deze foto te kijken. Ligt het aan mij of zijn de verhoudingen heel gek? Het echt niet door dat zij zo petite was #petiteshaming

8 likes

Daar bij haar rechterarm en rechterheup (voor ons links) lijkt er mij toch wel iets aan de hand, maar misschien zie ik spoken!

Ja het punt is dat zelfs al was ik twee weken niet, het sowieso vet blijft worden. Ik kan het gewoon niet oprekken, was nu om de dag das Mn max maar dan is het eind van de tweede dag wel vet.

Heb wel eens gehad dat ik naar de kapper ging (waar het gewassen zou worden dus wou niet die ochtend ervoor zelf ook al wassen, vandaar droogshampoo) dat hij vroeg of ik een spoeling in mn haar had omdat het water in het begin een beetje bruin was haha best genant

3 likes

Volgens mij draait ze haar bovenlichaam iets waardoor het veel kleiner lijkt dan het daadwerkelijk is, en omdat ze een been naar voren uitsteekt vertekent het nog meer.

Haar buik is 1.5x haar hoofd, dus of ze heeft een joekel van een paasei als hoofd of iets vervormt de proporties.

22 likes

Ik gebruikte droogshampoo met een donkerder kleur en dat liep uit mijn haar​:pensive: kan ook aan het merk gelegen hebben :thinking:

Ik noem mijn hond ook wel eens kleintje of ik zeg tegen hem vraag maar aan je vader of ie je wil uitlaten. maar dat zijn wel echt grapjes.

1 like

Je snapt toch wel dat kinders later niet voor een baas kan gaan werken?

Snap dat knotje ook niet. Waarom pakt ze plukken helemaal bij dr oor aan de bovenkant, dan heb je vooraan ook nog een beetje haar, haha!
Oeff ja dat hotel… zouden ze de recensies niet hebben gelezen?

Vind willemijns knot ook altijd zo vreselijk staan zo strak bleh

@Donna @Xigua Ohhh zo. Ik dacht dat je gewoon ‘witte’ gebruikte en dat dat verkleurde in de regen ofzo

1 like

Ik erger me sowieso aan dat knotje. Gewoon omdat ze dat nu bijna áltijd zo draagt. Het doet me denken aan een soort samurai, maar misschien inderdaad omdat het een heel slecht knotje is.

Ik wil hem er zooo graag uit halen :sob:

Of dit is een hele slimme woordgrap met de foto erbij of ze gebruikt het woord ondernemer foutief als zelfstandig naamwoord in plaats van als bijvoeglijk naamwoord. Gezien Tiens voorgeschiedenis met betrekking tot taal neig ik naar het tweede.

De hele beschrijving slaat op ondernemende kinderen: nieuwsgierig, actief, ontdekkers. Maar de foto lijkt meer te verwijzen naar ondernemers: mensen die een eigen bedrijf hebben.

2 likes

Ik heb ook donker haar en krijg ook een waas van batiste. Die van colab krijg ik geen waas van, ik zweer echt bij die droogshampoo!

2 likes

Is hier al voorbij gekomen dat Toeps ook een boek gaat schrijven?

Dacht er ineens aan toen ik die naam net zag staan. Over autisme gaat het geloof ik.

2 likes

Haar boek zou ik kopen, vind haar blog ook super goed.

5 likes