Ik heb even ingezoomd op haar ‘to do bord’. Koete samenvatting: bar weinig.
En dat ze het heeft over “de kleine”
Ik mag toch hopen dat Maik niets van Willemijn in zijn bloed heeft zitten
Is er iemand die de video van Jill heeft gezien en een samenvatting kan geven?
Ze heeft veel tijd voor zichzelf genomen om te bedenken wat ze met haar YouTube wil, er komen nieuwe series en ze gaat verder met de bucket list serie en er komen nieuwe banners en intro’s
Ze heeft even een pauze genomen van YouTube omdat ze niet tevreden was met haar video’s en ze niet wist wat ze nu wilde. Ze heeft zichzelf nu weer helemaal gevonden en is heel gelukkig. Ze gaat nu weer 3x uploaden en de serie Bucketlist komt weer terug (deze week al geloof ik). Ze gaat die video’s met vrienden en andere youtubers opnemen maar wil ook dingen van de bucketlist van kijkers met hen gaan afstrepen
Heeft ze die pauze ooit aangekondigd ?
Zó mee eens. Zo krijg je verwende, narcistische kinderen, top hoor!
Volgens mij niet
alleen als het er #twounderto zijn
Ja dat verdient wel een massage hoor. DUH!
Iedereen die kids zegt heb ik nul sympathie voor.
Moet je ff zoeken, wil ook weer niet beticht worden van internetpesten of erger een cringeblogger ironisch populair en succesvol maken.
Ho Ho je vergeet wel Ikea en kletsvideo! 
Beter maak je er kanjers van, bonus als je er knappe kanjers van maakt.
Wauw :’)
- Mijn bonnie lies over die ocean
- Mijn bonnie heeft (soms) vet haar
0 stemmers
Ja is dat genetisch overdraagbaar? Op zich wel handig van moeder natuur hebben de kinderen geen last van hun narcistische ouders want ook zij zijn enkel met zichzelf bezig.
Tip vd dag deze verkopen ze bij action voor €2.nogwat!
Ik wil @Sabr geen woorden in de mond leggen, maar ze zegt toch juist dat het unfair is dat sommige uiterlijke kenmerken als onverzorgd worden gezien. Iemand zonder acne mag zonder make-up op zijn werk komen, maar als iemand wel acne heeft is het onverzorgd om geen make-up te dragen?
Sommige mensen hebben haar dat heel snel vet wordt. Moeten zij elke dag hun haar wassen, omdat vet haar onverzorgd is?
Er is blijkbaar een verzorgd-zijn standaard waar sommige mensen van nature aan voldoen en sommige mensen niet. In plaats van die laatste groep mensen onverzorgd te noemen om uiterlijke kenmerken waar ze niks aan kunnen doen, kunnen we beter de standaard veranderen en niet moeilijk doen om vet haar of een paar pukkels.