Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind haar blogs altijd wel leuk, ook de recaps van HTML en ICMYASM vond ik altijd grappig. Maar als persoon lijkt ze me helemaal niet leuk dus ik weet niet of ik van haar echt iets zou lezen dat zo persoonlijk is. Ze haalt soms nogal uit naar andere mensen op een nare manier…

16 likes

Dat heb ik ook. Ze schrijft wel fijn en grappig, maar ze is soms zo hatelijk op twitter en ik vind haar hypocriet vaak. Dat weerhoudt mij ervan haar boek daadwerkelijk te kopen.

3 likes

En ze zanikt op Twitter enkel over bedrijven zoals PostNL en DHL haha, heel irritant.

1 like

Ze postte toch op het ellegirl forum regelmatig dat ze allemaal ‘juicy roddels’ had en vervolgens ‘ja ik kan natuurlijk niets zeggen hierover’ :roll_eyes:

12 likes

Ja de mensen die ze niet mocht mocht vond ze altijd vet leuk om over te praten. Zodra 't over een van haar internetvriendinnen ging was het meteen huilie huilie, vond ik ook nogal hypocriet

6 likes

ik voel me echt een kneus maar wat betekent :raising_hand_woman:♀️en waarom wordt het op dit forum te pas en te onpas gebruikt?

(Of betekent het gewoon ‘hoi ik ben een vrouw’ en denk ik te ingewikkeld? Maar het wordt ook heel vaak in een andere context gebruikt)

7 likes

Nee vaak als je dat poppetje gebruikt komt automatisch dat roze vrouw tekentje mee. Geen idee hoe dat kan?

2 likes

Er is ook een versie voor donker haar! Die is dus donker (duh) zodat je die waas niet hebt. Wel uitkijken dat je met het sprayen niets raakt (kleding, de muur achter je)

1 like

Interesting :thinking:

2 likes

Ja maar niet 100x in een vlog mag ik hopen?!

Nee en ook niet met een slissende babystem.

1 like

Kijk, dat scheelt weer!

Ik heb even ingezoomd op haar ‘to do bord’. Koete samenvatting: bar weinig.

7 likes

En dat ze het heeft over “de kleine”

Ik mag toch hopen dat Maik niets van Willemijn in zijn bloed heeft zitten

10 likes

Is er iemand die de video van Jill heeft gezien en een samenvatting kan geven?

Ze heeft veel tijd voor zichzelf genomen om te bedenken wat ze met haar YouTube wil, er komen nieuwe series en ze gaat verder met de bucket list serie en er komen nieuwe banners en intro’s

3 likes

Ze heeft even een pauze genomen van YouTube omdat ze niet tevreden was met haar video’s en ze niet wist wat ze nu wilde. Ze heeft zichzelf nu weer helemaal gevonden en is heel gelukkig. Ze gaat nu weer 3x uploaden en de serie Bucketlist komt weer terug (deze week al geloof ik). Ze gaat die video’s met vrienden en andere youtubers opnemen maar wil ook dingen van de bucketlist van kijkers met hen gaan afstrepen

1 like

Heeft ze die pauze ooit aangekondigd ?

Zó mee eens. Zo krijg je verwende, narcistische kinderen, top hoor!