Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Volgens mij niet

alleen als het er #twounderto zijn

32 likes

Ja dat verdient wel een massage hoor. DUH!

1 like

Iedereen die kids zegt heb ik nul sympathie voor.

15 likes

Moet je ff zoeken, wil ook weer niet beticht worden van internetpesten of erger een cringeblogger ironisch populair en succesvol maken.

1 like

Ho Ho je vergeet wel Ikea en kletsvideo! :woman_facepalming:

4 likes

Beter maak je er kanjers van, bonus als je er knappe kanjers van maakt.

1 like

Wauw :’)

• Mijn bonnie lies over die ocean
  • Mijn bonnie heeft (soms) vet haar

0 stemmers

4 likes

Ja is dat genetisch overdraagbaar? Op zich wel handig van moeder natuur hebben de kinderen geen last van hun narcistische ouders want ook zij zijn enkel met zichzelf bezig.

2 likes

Tip vd dag deze verkopen ze bij action voor €2.nogwat!

Ik wil @Sabr geen woorden in de mond leggen, maar ze zegt toch juist dat het unfair is dat sommige uiterlijke kenmerken als onverzorgd worden gezien. Iemand zonder acne mag zonder make-up op zijn werk komen, maar als iemand wel acne heeft is het onverzorgd om geen make-up te dragen?
Sommige mensen hebben haar dat heel snel vet wordt. Moeten zij elke dag hun haar wassen, omdat vet haar onverzorgd is?
Er is blijkbaar een verzorgd-zijn standaard waar sommige mensen van nature aan voldoen en sommige mensen niet. In plaats van die laatste groep mensen onverzorgd te noemen om uiterlijke kenmerken waar ze niks aan kunnen doen, kunnen we beter de standaard veranderen en niet moeilijk doen om vet haar of een paar pukkels.

26 likes

Ook wel weer typisch dat Jill der nieuwste video gelijk 10 seconden aan zwart beeld heeft op het einde om de tien minuten te halen.

15 likes

Ja extra advertentie dus meer inkomsten.

1 like

Ik snap je wel hoor! Misschien te idealistisch, maar het zou een mooi begin zijn van een veranderende standaard als wij als vrouwen van andere vrouwen niet verwachten dat ze altijd perfect verzorgd zijn. Natuurlijk ligt het anders in sommige bedrijfstakken, maar van vloggers verwacht ik niet dat ze perfect verzorgd in vlogs verschijnen. Ook niet als het komt uit laksheid, luiheid of wat dan ook.

2 likes

Zie hier Noor vanaf 15:15 weer in haar natural habitat!!
echt ik kan dit niet aan zien hoor, zo ongemakkelijk voor Sander :sweat_smile:
8 likes

ik snap dit niet? haha

1 like

oh my, ja inderdaad wat een gek moment. oke tussendoor wordt ze twee keer aangesproken door de bediening, maar verder… ik zou meteen heel geïrriteerd reageren als ik hem was haha, zo van ‘hallo? ik praat niet tegen de muur’
waarom laten ze dit dan ook serieus in de vlog staan.

14 likes

Oh ik vind het echt zielig? Hij wil zo graag iets vertellen (ik vind het zo aandoenlijk, dat weetje over Salvador Dali) en het kan haar gewoon geen reet schelen? Gewoon allerlei dingen op tafel verzetten en hem negeren.

16 likes

Ik kijk haar vlogs nauwelijks, maar als ik een fragment zie heb ik echt niet het idee dat zij gelukkig is. Snap dat ze niet haar hele leven laat zien en dat het verder niet aan mij is om te oordelen, maar ik vind het contrast met sommige andere vloggers zo groot (bijvoorbeeld Bonnie en Monica, daarbij heb ik het gevoel dat ze wel gelukkig zijn).

10 likes