Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind Noor onuitstaanbaar. Echt een verwend wicht. Maar Sander is ook geen hoofdprijs hoor. Wat een irritante wijsneus.

25 likes

En dat haar?!??! Tering erg afgebroken?
Haar eigen haar lijkt nog geen 5 cm te zijn die sprietjes die er tussenuit komen

3 likes

:heart: :heart: :heart:

Oh baby van Monica btw

50 likes

Wow heftig, wat lullig?

Wat ziet Sander toch in haar als ze zo met hem omgaat?

2 likes

Wtf??? Ze negeert hem gewoon keihard?

1 like

Ja idd. Niet alleen in het fragment in het hotel - daar was het super overduidelijk en echt heel lullig - maar ik vind haar altijd heel verveeld kijken als Sander praat en gewoon totaal niet geïnteresseerd ofzo. Maar Sander lijkt wel heel happy te zijn?

7 likes

Zouden die twee überhaupt iets met elkaar delen (buiten olivia dan), ik zie echt nooit iets van een leuke interactie. Zeker in dit stukje gaan ze compleet langs elkaar heen. In andere vlogs zit zij ook altijd van die niet boeiende dingen aan hem te vertellen

4 likes

Hahaha en hij zegt ook zo wist je dat hij echt niet kon slapen en toen om echte schapen vroeg NOOR en dan kijkt ze ook op alsof ze letterlijk geen woord heeft meegekregen van wat hij zei en dan zegt ze ook niks??? Niet eens wat zei je? Wauw

6 likes

Is dat zo? Dat heb ik gemist.

13 likes

Ik weet ook van niks?

1 like

zal nooit vergeten dat in een filmpje van glamour Sander serieus een leuk verhaal zat te vertellen over een vogel die naar binnen was gevlogen en dat hij (HOE CUTE) de betekenis hiervan op had gezocht. Met al zn ziel en zaligheid zat hij dit tegen Noor te vertellen, haar reactie: OK. maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij

ik hoop omdat ze dit verhaal al 10x had gehoord en toen 10x wel leuk had gereageerd.

9 likes

Ik vind Sander dus echt heel leuk en een toffe vader! Hij js soms een know-it-al maar ik heb liever info over waar Dali graag slaapt en schapen besteld om snachts te tellen dan dat ik naar Noor moet luisteren.

48 likes

Ik vind dat “chubby in shape” zo vies klinken. Van die maaltijden die Monica opgestuurd kreeg

4 likes

Ik vind het echt tof als mensen veel van dat soort feitjes weten.

17 likes

Ja opzich lijkt me dat niet zon prestatie, kan me niet voorstellen dat er iemand naar Noor luisteren verkiest boven sandsr

1 like

Knorr geheten ook echt. Maar serieus wie zegt dat ja ik heb Knorr gegeten…

21 likes

no way dat ik mijn vriend, pardon mijn mannetje, zo ver krijg om dit te doen

4 likes

Wow ik ben helemaal geïnspireerd! Heb je ook een recept? En kan het ook met sperziebonen ipv tuinbonen?

17 likes

Knorr? :pig: :pig2: Boehoeeeeeeeeee Hak all the way :pig_nose:

veel varkens trouwens :heart:

1 like