Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Heeft iemand dit al gezien?

3 likes

Ja ik heb dat gekeken. Hoezo?

1 like

Oh haha ja ik vraag me vooral af wat de meningen hierover zijn, ook als in dat ik niet zeker weet of dit echt is aangezien ik er geen verstand van heb

Oké t zal wel aan mij liggen maar wat is hier mis mee? Dat is toch gewoon leuk voor haar?

4 likes

Ik vroeg me het ook al af hierboven haha

2 likes

Ik heb Knorr gegeten hahahaahahahahahah

Ze gaat wel weer nieuwe recaps doen van HNTM, hier zijn de kandidaten die ze al gevonden heeft: https://www.toeps.nl/blog/tekst/recap/hollands-next-top-model-11-de-modellen

5 likes

Zat oude foto’s te kijken op de insta van Noor, toen kwam ik deze tegen uit 2016:

Vind het een hele mooie foto en vind haar uitstraling daar zo anders dan nu :eek:

22 likes

Nou dit dus. Pff man ik heb al jaren 3 kinderen en ik weet nog niet hoe het moet. Maar ja ze leven alledrie nog een 1 is zelfs al volwassen :rofl:

11 likes

83 likes

zn ziel aan de knorr duivel verkopen

Ikvrouwvanjou was altijd één van mijn favoriete kanalen, maar ik begin me steeds meer aan hen te ergeren. Ze gaan er helemaal prat op dat ze ‘het echte leven’ laten zien, maar de laatste tijd bestaan hun halve weekvlogs uit reclame.

Het meest irritante vind ik dat ze hier zelf (vooral Scarlet) een beetje half sarcastisch over doen. Bijvoorbeeld bij de laatste Hello Fresh spon laat ze in het kookstukje de verkeerde courgette zien en zegt ze met een gek stemmetje iets van ‘oh haha ik moet jullie natuurlijk wel de Hello Fresh courgette laten zien, deze heb ik gewoon zelf gekocht’.
Alsof ze eigenlijk een beetje tegen is op al die spon. Maarja, zíj zijn degenen die werkelijk alles aannemen. Iedere week weer zitten ze dozen vol met allerlei ‘gekregen’ zooi open te maken op beeld.

Ik snap dat spon er bij hoort, dat zij ook hun geld moeten verdienen, maar ga er dan ook voor staan. Geef dat gewoon eerlijk toe. En, als ze echt zo kritisch zijn als ze doen lijken, wees dan ook kritisch op je samenwerkingen en doe dit alleen als het ook echt bij jou en je kanaal past. (Ik vind dat Bonnie dit bijvoorbeeld heel goed doet.)

Het feit dat ze hun kind vol in beeld gaan laten komen valt me overigens ook behoorlijk van ze tegen, dat had ik niet van ze verwacht.

14 likes

Ja ik vind het ook zonde al die spon. Terwijl ze gewoon allebei een baan ernaast hebben. Tuurlijk is spon voor hun leuk want het levert vast een extraatje op en ze doen ikvrouwvanjou natuurlijk liever niet voor niks. Maar ben dan wat kritischer die hello fresh komt echt mn neus uit.
Ik ben bang dat ze misschien wel graag de overstap willen maken naar minder of stoppen met werken. Zou natuurlijk wel handiger zijn voor minstens 1 van de 2 als dalijk de baby er is. Maar ik denk niet dat dat hun content leuker gaat maken.

2 likes

Dit vind ik echt grappig trouwens; zoiets in een verkeerde chat gooien. Maar van wie zou dit screenshot zijn? Zet ze expres deze online en niet 1 van haar eigen telefoon zodat we niet weten wie er nog meer bij dat groepje zit?
(Lekker belangrijk verder, viel me gewoon op)

11 likes

Thanks, als ik ooit eens een verdwaalde knor records plaat hoor op een feest moet ik aan oa aan Will&Tien denken. Lekker scheuren uit mn sloggi!

2 likes

Ik heb een keer een fotoshoot gehad bij Toeps en vond haar hartstikke leuk!

1 like

:thinking: Nee precies. Maar wie is het dan hè.
Tudududuuuu

ik maak hieruit op dat @quantum bedoelt dat serena dit expres in die groep zet? Tenminste, dat was mijn eerste gedachte

3 likes

Ja dat denk ik ook.

Oh! Kan ook nog ja. Mysterieuze story.