Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

ja ik denk dat ze dit zelf very funny vond. Ik vond het een beetje doorzichtig, komt mij echt zeeeer zelden voor dat ik iets stuur naar de een dat voor de ander bedoeld is

Ja maar wat ik dan zo raar vind is waarom ze dan niet een screenshot plaatst van haarzelf. WhatsApp groepje: ‘Cath, Dionne, Serena, u’ Wie is ‘u’ dan?

Viel me op omdat je zelf altijd rechts staat in WhatsApp gesprekken.

3 likes

Ja dit!

En was George niet ziek waardoor zij niet haar 3 deadlines ging halen en dus ook niet aan haar blog kon werken? Dan zou ik hem ook niet appen om je wijn en kaasstengels te brengen. Laat staan dat ik in bad ga in plaats van snel douchen als ik me werk nog niet af heb.

26 likes

Dat kan er maar 1 zijn, en dat is George zelf toch?
(of moet ik op een cursus logisch nadenken?)

1 like

Nee, de naam van de groep is iets met ‘wijven’.

1 like

Love die padded top met kimono en mermaid skirt. Vind alleen de tuttige mouwenjurk niks. :stuck_out_tongue:

1 like

Ben blij dat het weer winter wordt.

2 likes

Over een vierjarig meisje

4 likes

Dat is toch George, die ‘u’.

1 like

Bah, bah, bah, ‘ze bepaalt het zelf’, ja tuurlijk, als het voorbeeld dat ze krijgt is dat die moeder haar geluk niet op kan met die “leuke kleding” die ze in de pakketjes van de koerier ziet en de camera op je snoet, dan is die beslissing snel gemaakt. Maar dat maakt het nog niet gezond.

4 likes

Het bericht is een en al narigheid. Vanaf 4 jaar een kind geschikt vinden voor modellenwerk terwijl we allen weten hoe slecht dat wereldje is en dan je kind daar niet niet tegen willen beschermen. Foto’s van je kind voornamelijken gebruiken voor likes en free goodies. En dat hele roze roze roze roze (en wel een beetje accepteren dat dochterlief voor stoer gaat) maar wel op een bepaalde toon dat overbrengen. Ga lekker zelf poseren in rokjes met flamingo’s.

9 likes

In Vera’s vlog kijkt ze een oude shoplog waarom ze moet huilen, maar in die shoplog (hij staat prive) zie ik voor het eerst dat ze op haar moeder lijkt, terwijl ik haar normaal echt niks van haar moeder weg vind hebben. Vind haar moeder echt een leuke en mooie vrouw, grappig om te zien.

4 likes

Noor besteld ook graag een kudde schapen

19 likes

Ik vind hetecht verwerpelijk. Wel tegenstrijdig want ik geloof best dat er bijvoorbeeld kindacteurs zijn die ookal groeien ze anders op dan ‘het gemiddelde kind’ toch een goede jeugd hebben. Ik geloof wel dat dit mogeijlk is (maar niet dat het vanzelfsprekend is)

Dit verhaal klinkt gewoon als een vervelende materialistische moeder die vooral zichzelf helemaal overtuigd heeft dat het “in het belang van het kind” is en dat “het kind het echt leuk vindt hoor!”. Ok, tuurlijk, ze luistert nderdaad vast naar het kind als het kind er op den duur genoeg van heeft en zegt “nee mama, ik wil niet voor de camera”. Maar hoever gaat het dan al voordat dat kind dat besluit?

En hoezo denk je uberhaupt dat je kind over alle kennis en middelen beschikt om die keuze zelf te kunnen maken. Het is een klein kind, je moet zulke grote beslissingen nog vóór hem/haar maken die in zijn/haar belang zijn.

Echt treurig maar het allerergste vind ik dat die mensen zo overtuigd zijn dat ze het goed doen zo. En ze (de ouders) maken die keuze ook eigenlijk zelf, en houden zich voor dat dat niet zo is.Maar zulke kleine kinderen zijn zo beinvloedbaar, hoe eigen is die keuze nou echt :frowning:

4 likes

Ik ken Jorien Tilstra voor de rest niet, maar deze pose wilde ik jullie niet onthouden :joy:

98 likes

‘Brb, even lungend door de stad met mijn houten vogelkooi’

39 likes

Ja ben ik met je eens!

Nee de “””grap”””” is juist dat ze dit eigenlijk naar doodzieke georgie moest sturen, naar het “”””per ongeluk”””” in haar meidenappgroepje zette oehoehiihihaa

image

20 likes

Die eeuwige clickbaittitels, vreselijk

1 like