Ik zeg hier ergens ook dat ik het filmpje niet helemaal heb gezien. Juist omdat ik niet weet wat hij verder allemaal zegt.
Ze had wel een redelijk rond gezicht dat zal ook wel uitmaken. Maargoed dit is gewoon een trieste vertoning van het internet dat niemand echt iets wil doen en dat het op een dag einde verhaal is.
Ik gok zo dat we in 2019 het bericht gaan lezen dat ze helaas is overleden. Het is een keer klaar als je geen hulp zoekt.
Kijk gekke Rachel is ook eng dun maar die staat onder hulp en die eet ook âgewoonâ weer. Natuurlijk met haar gaat het ook zeker niet goed maar daar ben ik wel minder bang voor dat die snel komt te overlijden. Ze wordt in de gaten gehouden. En bij haar geloof ik ook niet dat ze een inspiratiebron wil zijn voor pro-ana meisjes.
Werkelijk niemand die dit gelooft natuurlijk. :â) Ze had wel met iets beters moeten komen hoor.
Als ze even op Google had gezocht dan had ze wel een ziekte kunnen vinden voor deze smoes. Kwam al geloofwaardiger over dan. Maar goed beter dat ze gewoon inziet dat ze ziek is.
Er was op Instagram (ik weet even haar naam niet) een jonge vrouw die vanwege een ziekte bepaalde essentiele dingen mist na een operatie en daardoor de hele dag kleine hoeveelheden vloeibaar voedsel etc tot zich moet nemen en zij oogte wel erg slank maar niet als iemand die een eating disorder heeft en al ver weg is. Ze was er ook heel open over omdat mensen steeds berzogd waren.
Alleen als er weer iets mis was met haar gezondheid moest ze snel naar het ziekenhuis en was het superbelangrijk dat ze met een sonde genoeg binnenkreeg. En zij had dus wel een tof eigen bedrijf o.i.d.
Zo dan ik schrok echt⊠zoiets heb ik nooit gezien
Wil heeft spon voor pax die ngo, en dan gaat het over wie een Vredesprijs verdient en als voorbeeld noemt ze dan hoe mooi het is dat een snackbar een patatje oorlog, een patatje vrede is gaan noemen.
Dat is helemaal niet mooi, dat is gewoon onzin.
Omg die reacties ook, willen deze mensen nou echt zichzelf nomineren? Wtf mensen krijgen tranen in hun ogen omdat dit wijffie naar ze lacht op straat. Doe even normaal meid.
Omg dankjewel Nelson Mandela!!! Ik zit hier met tranen in Mn ogen, ook al ben ik werkloos maar het feit dat je dat gewoon zegt ook al ken je niks over me, dit ontroerd me zo erg!!!111
haha ik geloofde niet dat dit echt was dus ging even insta checken maar helaas⊠hoe precies draagt dit bij aan vrede?
Wel echt zin in een patatje oorlog nu
favo snackbar bestelling <3 spon done right dus, lekker willie
Maar er zijn dus meisjes die haar als voorbeeld zien, en dat vind ik wel zorgwekkend. Ongeacht waarom zij er uitziet zoals ze doet, of ze nou ontkent of niet dat ze anorexia heeft of het er totaal niet over heeft, haar gezondheid is zorgwekkend en haar lichaam ook, dat andere jonge meiden dat als voorbeeld zien is ernstig.
Ja en doordat ze in haar filmpjes doet alsof er niks aan de hand is en ze gewoon een normaal leven leidt, geeft ze natuurlijk ook een heel vertekend beeld. Zo krijgen meiden die ook op de rand zitten van een eetstoornis het beeld dat er niks aan de hand is als je zo dun bent, terwijl ze eigenlijk doodziek is.
Dat begrijp ik. Maar niets zeggen over zoân zieke situatie is ook niet wenselijk. Als er zulke reacties komen, vind ik dat zij/haar moeder een disclaimer of whatever moeten geven. Of ergens aangeven dat zij/haar gewicht inderdaad niet gezond is en niet als voorbeeld moet worden gezien.
Ik kijk haar filmpjes niet dus misschien doen ze zulke dingen wel maar ik begreep van niet.
Wacht evenâŠze ontkent anorexia te hebben? Wat zegt zij dan dat ze heeft, een smalle bouw? Snelle stofwisseling?
Ohhhh als Kaj stories maakt met Zara Lizzy smelt ik. Mijn eierstokken slaap op hol. Ik moet een Kaj in mijn leven en ik moet een baby
Kijk net de video van Bram de Wijs. Hij heeft het even over patreon, dat je daar âlidâ van kunt worden. Had er nog nooit van gehoord maar blijkbaar kun je maandelijks een bedrag doneren aan hem zodat hij bijvoorbeeld nieuw materiaal aan kan schaffen voor betere videoâs. Vind zulke dingen benoemen toch altijd jammer ofzo. Snap dat hij het goed kan gebruiken, maar toch