Haha vooral omdat de story eindigde in spon
En altijd ziek zwak en misselijk is en praat als een muis
Dus gekke Rachel leest nog steeds hier mee.
Wil je het mij ook sturen? Ik vraag me ook altijd al af hoe dat zit en geloof er geen snars van
Ik vind het juist chill want nu zijn alle letters even hoog.
Goeie naam en ava trouwens.
Tuurlijk wat moet ze anders de hele dag doen
Ja het valt me op mensen die psychisch niet gezond zijn hier vaak gekkies worden genoemd en dat vind ik naar. Maar goed misschien ben ik te gevoelig.
Ja heb je misschien ook wel gelijk in haha. Sorry ik vind haar gewoon een apart figuur. Maar zou het anders brengen in vervolg. Noem haar wel weer Haagse Rachel.
Waar the fuck kijk ik naar haha.
En dat eerste klopt haha. Ik zou nooit iemand gekkie noemen om een ziekte ofzo. Dat vind ik ook echt niet netjes.
Het is toch defensie? Of is defency iets anders?
Ja is ook wel weer zo. Vond gewoon toevallig haha omdat ik gisteren die discussie hier had gestart.
Klinkt als een combi tussen defensie en de fancy
Ik vind Willemijn heel erg cringy. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen maar ze schreeuwt soms zo random.
Ik snap echt niet dat Laura Brijde nu zo overhaast een zwerf kitten neemt, omdat ze niet langer kan wachten. Ze gaat binnenkort op reis en dat beestje is ook doodziek. Zo impulsief weer.
In Nederland zijn dit soort dingen ook vanuit onze cultuur al gauw ānot doneā volgens de massa, terwijl veel Amerikaanse artiesten etc er veel gebruik van maken. Net zoals met crowdfunding etc daar zijn ze veel meer gewend elkaar financieel te moeten ondersteunen
of geld dat wordt gedoneerd via twitch? Daar gaan echt bedragen in om, niet normaal!
Aimee heeft altijd van die ellenlange (onnodige!) disclaimers en uitleg waarom ze bepaalde dingen koopt of doet. Nu weer in haar ājassen uitzoekenā video een uitleg van langer dan een minuut waarom ze een Woolrich jas heeft?! Who cares
Ja misschien komt het inderdaad omdat ik er nog nooit van gehoord heb, dat ik het wat gek vond. En misschien ook omdat ik even inbeeldde dat Mascha dit zou doen bijvoorbeeld. Dan zouden er waarschijnlijk meer mensen over vallen omdat zij toch al genoeg spondeals heeft etc. Bram is natuurlijk veel kleiner dus logisch dat hij het goed kan gebruiken. Gun hem het verder echt wel want hij maakte toffe videoās. Was gewoon even verbaasd dat dit blijkbaar bestond.
Ah ik ook he! Snap dat echt niet. Had gewacht todat je al die reizen hebt gemaakt. Zeker als je het katje net in huis hebt.