Ja ik had er weleens eerder van gehoord via ikbenirisniet maar dat loopt volgens mij al niet meer. Edit: heb net gekeken maar dat loopt blijkbaar nog wel! Ben wel benieuwd wat je bij Bram dan extra krijgt? Verder ken ik ook niemand die het doet.
Maar ze verheerlijkt haar gewicht door te doen alsof je met een dergelijk gewicht een gewoon en leuk leven kan lijden, terwijl de realiteit is dat ze waarschijnlijk op sterven na dood is. De ellende filtert ze zegmaar weg & dat is een enorme inspiratie voor een deel van haar volgers. Ik snap je punt, maar de uitwerking is dat mensen met een eetstoornis haar als voorbeeld zien. Ze is voor hen het levende bewijs van dat wat zij nastreven reëel is.
@Zelie Ik vind patreon juist erg goed, mits de vlogger/muzikant etc. in kwestie geen sponsordeals aanneemt. Veel grote vloggers en youtubers bestaan simpelweg omdat ze reclame maken, als jij een creatieveling bent die dat simpelweg niet wil doen, maar wel heel tijdsintensief bezig bent met youtube vind ik patreon juist een manier om toch je passie te kunnen voortzetten. Ik betaal een ieniemieniebeetje in ruil voor een reclamevrij aanbod
Ik vind het wel meevallen met dat zelfvoldane. Ik vind het juist ergens wel goed dat het benoemt want mensen worden zich er dan wel bewust van dat die optie er ook is, er zijn genoeg mensen die het gewoon weggooien. Ik vind het jammer dat als iemand iets goeds doet daar ook gelijk weer commentaar opkomt dat iemand het alleen maar deelt voor het schouderklopje. Misschien deelt ze het omdat mensen vaak vragen wat ze met de kleding doet of om mensen bewust te maken van deze optie etc. Waarom gelijk uitgaan van het ‘slechte’.
YouTube is ook niet meer wat het is geweest, ik kan echt helemaal niets met de homepage en de aanbevolen video’s. wat een hoop troep
Ik heb het een tijdje bij naoki.nl gedaan, omdat ik vind dat zij enorm goed werk doet met de dierproefvrije lijst, maar een relatief kleine blog heeft. Zij is er na een tijdje mee gestopt en heeft daar volgens mij ook over geschreven.
Je had wel eens een extra video en eerder toegang tot de uploads van de lijst als Patreon, maar daar vond ik persoonlijk weinig aan.
Haha vooral omdat de story eindigde in spon
En altijd ziek zwak en misselijk is en praat als een muis
Dus gekke Rachel leest nog steeds hier mee.
Wil je het mij ook sturen? Ik vraag me ook altijd al af hoe dat zit en geloof er geen snars van
Ik vind het juist chill want nu zijn alle letters even hoog.
Goeie naam en ava trouwens.
Tuurlijk wat moet ze anders de hele dag doen
Sorry, op de een of andere manier vind ik dat ‘gekke’ heel naar. Misschien heeft de rest er niks op tegen. Maar weet niet, alsof je iemand psychische gesteldheid bespot ofzo.
Ja het valt me op mensen die psychisch niet gezond zijn hier vaak gekkies worden genoemd en dat vind ik naar. Maar goed misschien ben ik te gevoelig.
Nee hoor, ik ben over het algemeen namelijk helemaal niet gevoelig
Ja heb je misschien ook wel gelijk in haha. Sorry ik vind haar gewoon een apart figuur. Maar zou het anders brengen in vervolg. Noem haar wel weer Haagse Rachel.
Waar the fuck kijk ik naar haha.
En dat eerste klopt haha. Ik zou nooit iemand gekkie noemen om een ziekte ofzo. Dat vind ik ook echt niet netjes.
Het is toch defensie? Of is defency iets anders?
Ja is ook wel weer zo. Vond gewoon toevallig haha omdat ik gisteren die discussie hier had gestart.
Klinkt als een combi tussen defensie en de fancy