Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind Willemijn heel erg cringy. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen maar ze schreeuwt soms zo random.

3 likes

Ik snap echt niet dat Laura Brijde nu zo overhaast een zwerf kitten neemt, omdat ze niet langer kan wachten. Ze gaat binnenkort op reis en dat beestje is ook doodziek. Zo impulsief weer. :roll_eyes:

4 likes

In Nederland zijn dit soort dingen ook vanuit onze cultuur al gauw ā€˜not done’ volgens de massa, terwijl veel Amerikaanse artiesten etc er veel gebruik van maken. Net zoals met crowdfunding etc daar zijn ze veel meer gewend elkaar financieel te moeten ondersteunen :stuck_out_tongue:

of geld dat wordt gedoneerd via twitch? Daar gaan echt bedragen in om, niet normaal!

Aimee heeft altijd van die ellenlange (onnodige!) disclaimers en uitleg waarom ze bepaalde dingen koopt of doet. Nu weer in haar ā€œjassen uitzoekenā€ video een uitleg van langer dan een minuut waarom ze een Woolrich jas heeft?! Who cares

8 likes

Ja misschien komt het inderdaad omdat ik er nog nooit van gehoord heb, dat ik het wat gek vond. En misschien ook omdat ik even inbeeldde dat Mascha dit zou doen bijvoorbeeld. Dan zouden er waarschijnlijk meer mensen over vallen omdat zij toch al genoeg spondeals heeft etc. Bram is natuurlijk veel kleiner dus logisch dat hij het goed kan gebruiken. Gun hem het verder echt wel want hij maakte toffe video’s. Was gewoon even verbaasd dat dit blijkbaar bestond.

1 like

Ah ik ook he! Snap dat echt niet. Had gewacht todat je al die reizen hebt gemaakt. Zeker als je het katje net in huis hebt.

@Roguee Ik vind het best fascinerend dat mensen kijken hoe iemand anders een game speelt en die persoon daar soms voor betalen. Ik zou zo’n stream never nooit kijken laat staan doneren. :stuck_out_tongue:

@Zelie Haha ik zie het al voor me dat haar patrons haar maandelijks uitbetalen zodat ze weer een walmart shoplog kan opnemen. :’) En bij maandelijkse steun van 10 dollar stuurt ze je dan een sparkly sticker op helemaal vanuit Amerikaa!111! als dankbetuiging.

1 like

Omdat ze zelf ook goed weet dat ze belachelijk veel koopt. Goed praten.

8 likes

Haha nee met jouw maandelijkse bijdrage van 10 dollar gaat ze SPECIAAL VOOR JOU naar Vegas

11 likes

Wat aardig van haar en dan wordt 2 seconden zendtijd van die langdradige video besteed aan wat jij wilt zien. Mascha toont een fontein: "Voor mijn trouwe patron Plaaggeest hier is een shot van een fontein. "
OMG nu kan ik gelukkig sterven. :confused:

5 likes

Ughh ja vreselijk dit joh.
Maar aan de andere kant zijn er nog superveel mensen die kleding etc zomaar weggooien. Dus is t wel goed dat ze het benoemd. Maar vind het nou geen liefdadigheid ofzošŸ˜‚. Eerder lekker makkelijk dingen droppen en weer nieuwe zooi kopen.

1 like

Ik ook, no way! Al die kinderen die het geld van hun ouders hier aan uitgeven, moet er toch niet aan denken.

Ja wat een boel zooi schaft zij aan zeg, maar door het constant te benoemen legt ze er zo de aandacht op :sweat_smile:

Ik heb willemijn net moeten ontvolgen omdat ik die wijdgebekte geforceerde glimlach niet meer aan kan

36 likes

Wat is dat toch met dat filter dat ze gebruikt. Ze lijkt ineens steeds 10x zo bruin. Is zo’n vreemd gezicht aangezien je weet dat ze eigenlijk heel bleek is.

2 likes

Doh, dat is het veenlijkenfilter.

4 likes

Oh bij een lijk past haar natuurlijke huidskleur beter dan dit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Veenlijkenfilter moet woord van het jaar worden. :rofl:

10 likes

Ik vind het wel echter beter dan hoe het er normaal bij hangt…

2 likes