Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ze deed een aantal maanden geleden toch nog aan melkflessenpromotie? Toen moesten volgers foto’s van hun witte benen delen met hashtag ‘melkflessen’. Of was dat iemand anders?

4 likes

Dat onze wilvantien

klopt maar dat bracht niet echt veel $$$ op

1 like

Die Chiara Ferragni is vandaag getrouwd, maar alles is zowat vastgelegd op instagram door haarzelf en haar familie. Vind dat echt bizar.

1 like

Dit vind ik ook zo krom, eerst dat #sayyestothemelkfles en een aantal maanden later smeert ze volop met zelfbruiner en wil ze bruin lijken op foto’s, practice what you preach Wil…

2 likes

Ooohja daarom kwam ik hier vanmiddag… maar was het vergeten. Echt alles is gespond en wordt gedeeld op ig volgens mij. Ik vind dit echt vest wel heftig om te zien en stiekem ook best onromantisch

1 like

Vind der jurk wel mooi.

Toeps heeft het topic gevonden. Hoi!

2 likes

Ja dat is zeker waar. Prachtig!

2 likes

Ik zie nu ook haar onderste hand pas… vet raar! Lijkt wel gekopieerd en gefade ofzo?

Ik kijk weer eens iets van RedReiding of Rowan. Maar hoeveel Engels zinnen en woorden gebruikt zij tussen het Nederlands door?! Echt bizar. Vind haar wel een leuke meid trouwens maar vind dat halve Engels wel irritant.

Dit lijkt mij het minst comfortabele rokje ever.

56 likes

Waaaaaaaaaaaauw. Ok. Ja nu vind ik je direct een veel leuker mens Toeps!

48 likes

Ik heb (een deel van) het Israëlische leger gezien in het echt en er zat geen lelluk persoon tussen.
Vanwaar jouw fascinatie?

iedereen lijkt in dat rokje op een fetish rollade ja :laugh:

2 likes

Ik snap nooit zo goed wat mensen daar mee willen bereiken? Ze doen altijd alsof ze zelf nooit iets over iemand anders zeggen. En dan dit tonen aan je volgers om te laten zien dat je genoemd wordt? Geef jezelf een schouderklopje kind.
En trouwens, reageer dan gewoon hier jn plaats van op twitter. Echt zo kinderachtig.
Sorry ik vind dit altijd zo hypocriet, moest het even kwijt.

26 likes

Je touwtje zou maar los schieten

8 likes

Misschien deels, maar er zijn ook instastories van dat feest waar zij of der familie zichzelf filmen of dat je ziet dat ze hun mobiel vasthebben. Snap alsnog niet dat als het voor de rest een team is wat het online gooit dat je wilt dat er zoveel van online komt en zo snel. Je ziet op een gegeven moment ook als ze het ja woord hebben gegeven en weglopen dat al die mensen hun filmen met hun mobiel.

Los van het feit dat zij natuurlijk famous is, snap ik niet waarom je een huwelijk zo zou vastleggen.
Zijn er mensen die zulke beelden echt herbekijken?
Zijn er mensen die denken dan hun Instagramvolgers er een fuck om geven dat hun neef of nicht trouwt?

Als ik trouw denk ik dat ik camera’s en smartphones gewoon verbied. Geen zin om de feestzaal binnen te komen met allemaal mobieltjes op mijn muil gericht.

Zou dat niet binnenin moeten zijn dan? :thinking:

3 likes

Misschien is het aan de voor- en achterkant nog wel vastgeplakt met fashiontape. :wink:

1 like