Was ook nog de kleinste bucket geloof ik. En dan daarna dat het een hele ervaring was om met de taxi naar huis te gaan. :’)
ooh die baby van annic, mijn eierstokken vooral dat stukje dat ze helemaal onder de oranje smurrie zit en zo de camera in kijkt, te cute
Haha dan moet je nooit van die food vloggers kijken. De halve video bestaat uit dat knikkende “hmmm”.
Ik zag iets staan van “haar eerste woordje, ze zegt mama!” Is dat die vlog? Ik kan me dus niet voorstellen dat n baby van 6/7 maand daadwerkelijk mama zegt.
De realiteit is Annic die keer op keer op een mega hoge toon: “ Je zegt mama he je zegt mama mama, ja mama he, ja, julliete zeg eens mama?” roept en Julliete die dan 1 keer “MAMAMAMA” doet. Lijkt voor meer op herhaling dan op daadwerkelijk uit zichzelf met bedoeling mama zeggen.
Ja dat kan sowieso niet bewust zijn geweest.
@Bucky waf ik er ook niet zo goed aan snap, is dat ze heel erg voor een stijl gaat die nu heel hip is. Dit interieur is over een paar jaar denk ik gedateerd. Al die items erbij zijn ook heel trendgevoelig, lijkt weinig ‘eigens’ bij te zitten.
Over baby’s gesproken, ik vraag me dus wel eens af hoe dat bij Noor zit. Ze zei nog wel een aantal kinderen te willen, Sander loopt tegen de 50, en ze zijn vaak op reis. Volgens mij is Olivia nu 2,5. Het kan natuurlijk nog zat hoor maar toch vraag ik me af of ze daadwerkelijk voor nog een kind zullen gaan.
Hoe oud is Noor dan?
Vind het altijd jammer om te zien dat iedereen maar achter al die trends aan hobbelen, eerst met dat rosé goud, marble, roze / donkergroen en altijd, altijd weer die suffe grijze hoekbank. (Weet niet waarom di bank me zo ergert) het is zo niet eigen terwijl dat kn het interieur juist zo leuk is!
Hahaha autsj
Ik ben trouwens echt benieuwd naar de Josh V vlog over hoe haar bevalling is gegaan in een kanten slipje met een witte blouse
Vind ik ieder geval wel de naam van haar dochtertje echt leuk!
Oh ik wil trouwens ook graag nog even m’n plasje doen over hoe elke Couple Goals zo heerlijk begint met een enthousiaste Jamie Li en een MEGA awkward Alain (of mega ongelukkig, in dat geval is ie denk ik al ruim drie uur niet gepijpt)
Ik had echt een heeel ander type verwacht bij die vriend van haar na al die verhalen.
Spon
hahaha dat vond ik ook zo irritant dat stukje, het klonk niet eens meer als Annic maar meer als een soort vastlopende robot
volgens mij gaan Sanny, jorg en de baby deze week naar Kaapstad al, heb geen kinderen ofzo maar lijkt me echt heftig om met zo’n jonge baby zulke dingen te ondernemen! Vooral omdat Sanny er zo slecht aan toe was na bevalling, en ook al die spullen die je mee moet sjouwen mijn hemel
wow jezus zo snel al?!
hoop voor ze dat het dan een soort van ontspannen vakantie wordt, maar het lijkt mij echt zieke stress zo snel met zo’n jong kindje
Krijg bij Sanny en Jorg het gevoel dat ze zo graag hippe ouders willen zijn die lekker nog alles doen wat ze deden voordat de baby er was. Lekker de baby meenemen op vakantie naar Kaapstad valt hier ook onder. Die baby boeit het werkelijk geen reet waar ze is, als papa en mama er maar zijn.
Vind het trouwens nog steeds redelijk grappig dat Sanny niet echt het type oermoeder is. Had bij haar verwacht dat ze constant met die baby zou zijn, maar heb het idee dat ze nu juist heel veel wil ontsnappen van de baby . Babys zijn niet altijd happy sunny rainbow
Hoop het ook voor hun medereizigers;p lijkt me geen pretje, zo’n lange vlucht. Dit soort reizen met hele jonge kinderen vind ik heel decadent. Zo’n kind boeit het idd geen reet