Aan haar hoofd te zien is dat het ook. En die hand ligt ook al klaar om af te schermen.
Dat huis van Annic is in 1 dag verkocht. Ben benieuwd hoeveel er voor is betaald. Lijkt me dat er wel flink geboden moet zijn om het in 1 dag te verkopen.
Ja dat verbaasde mij ook al!
Heeft iemand de video van Serena al gezien? Getiteld: Wat doet een influencer eigenlijk?
Zou Annic niet stoppen met d’r weekvlogs? Nou ja, ze hebben een nieuw huis gekocht dus er zal wel weer een nieuwe inrichting bij elkaar ge#spont moeten worden en dat red je natuurlijk niet met maar 1 vlog per 2 weken
Ik heb mezelf opgeofferd. Voor maar liefst 5 minuten. Toen kwam deze to-do list voorbij en hoopte ze na het fotograferen van Rimmel en dat matras nog tijd over te hebben voor de rest. Hoe dan ook: “Best wel weer veel taken voor vandaag. Ik denk niet dat ik ze allemaal af ga krijgen.” Toen was ik er wel klaar mee.
Wauw en die laatste twee ‘taken’ zijn ook gewoon privé en niet werkgerelateerd toch? Zeg maar wat de plebs sowieso buiten werktijd moeten doen. Echt ik blijf me erover verbazen dat al doe vloggerbloggers pretenderen dat ze zo hard werken en het zelf nog geloven ook…
Ja maar ze plant liever iets teveel taken in, zei ze, want dan is ze extra gemotiveerd! Maakt dus blijkbaar niet uit of dat werk- of privégerelateerd is.
Ooo wauw respect hoor, altijd zo gemotiveerd en op orde deze dame! Knap hoe ze het toch allemaal doet. Pfoe al die werkgerelateerde taken én dan nog even extra dingen gewoon voor de motivatie, wauw, we doen het haar niet na he?
Heel veel opruimen is natuurlijk wel werkgerelateerd. Anders moeten alle kijkers in de vlog tegen de rommel aankijken.
Ik weet wel dat iemand uit mijn omgeving met een duur huis een ikea keuken juist had genomen omdat ze daar relaxt met de garantie omgaan en zij eerder een zeer negatieve ervaring hadden met een bepaalde dure keukenboer.
Wat zij op een werkdag doet, doe ik op een zondagnamiddag…?
Net de vlog van Yara Michels gekeken, maar ze gaat al haar meubels, die er nog mooi uit zien, verkopen. Vind dat zo raar, en dan maar klagen dat een nieuw huis zo duur is…
Ja ik kreeg er ook een beetje een onrustig gevoel bij. Die bank is nu twee jaar oud en een paar maanden geleden had ze nog een soort make over van haar slaapkamer gedaan.
Huismuts 2.0
Ja echt jammer dat ze niet meer met der haar doet. Denk dat een pony/lok toch een stuk beter bij haar staat.
Oh nee ik vond die pony ook zo verschrikkelijk bij haar. Ik vind deze lengte echt niet mooi bij haar of misschien hoe het geknipt is want het valt zo mutsig.
Dit vind ik mooi bij haar.
Leuk! Nick en zijn moeder.