Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja maar zo lekker hip he!! Erger me er ook zo ontzettend aan bij dat soort hipsterstellen dat het vaak zo’n pick and choose is van een bewuste levensstijl, wel helemaal claimen dat je healthy/spiritueel #woke bent maar dan wel zulke keuzes maken, vind ik echt onbegrijpelijk

11 likes

Valt mee! Wij hebben ook veel gevlogen met de kinderen, tot twee jaar betaal je iets van €35 voor ze. Behalve als je een eigen stoel voor je kind wilt.

Wij gaan dan wel op rondreis, voor even naar het strand zou ik nooit de halve wereld over vliegen.

1 like

Zeker weten! Als je baby gezond is dan. Je schroeft je tempo terug maar je kan nog zoveel. Met een peuter is het leven veel moeilijker. Zo leuk ook altijd die ouders die denken dat ze het wiel uitgevonden hebben met hun rustige baby van zes maanden. Ik spreek je over een jaar wel weer denk ik dan

4 likes

Plus taxi terug naar airbnb
Dus dan zal er nog wel geld over zijn :stuck_out_tongue: ik vond het nogal suffe dingen
Nick zei in 1 van die video’s dat ze met het geld stomme dingen kunnen doen zoals waterskiën, dat had ik eigenlijk leuker gevonden om te zien dan een emmer drank

Ja ik ook!! Haha dat droge hoofd er ook bij, geweldig.

Vrienden zijn met

• Denise en Rutger
  • Enzo en Dionne

0 stemmers

Als je het linker gedeelte bedekt, dan denk je dat het een foto is i.p.v. een filmpje. Hoop dat er normaal meer beweging in die kerel zit?

3 likes

Vrienden zonder haakjes haha. Tenzij je denkt dat je een goede kans maakt bij enzo haha dan mag je je gang gaan

2 likes

Hahaha sorry ik kwam erop omdat ik Denise en Rutger altijd zo gezellig vind samen

5 likes

Sowieso Denise en Rutger en dan achter hun rug om besties worden met Oma Miep <3

29 likes

Jaaa lifegoals

Ik schrok echt toen deze in Mn feed verscheen, Chucky vibes gewoon. Waarom doet ze zichzelf dit aan? Veenlijk en Voltaire zijn echt geen gelukkige combi.

98 likes

Je reactie staat bovenaan dus je naam wegkrassen helpt niet zoveel haha

1 like

s p r a k e l o o s

11 likes

HAHA omg ernstig. Dit was de laatste keer dat ik domme reacties ga geven. Maar voor hier is t niet zo erg ben toch niet anoniem

3 likes

Zijn genoeg kinderen die dat wel prettig vinden omdat ze angstig zijn. Dat het gefilmd moet worden en op YouTube gezet moet worden vind ik 100x vreemder

1 like

De tandarts stelt zelf vaak voor om het kind bovenop je te leggen, zodat hij niet zo alleen in de grote stoel ligt. Dus wat dat betreft snap ik de actie wel, alleen had ik persoonlijk niet de behoefte om zo’n enorm belangrijk moment op social media te zetten.

3 likes

Ja natuurlijk, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat je echt veel kan doen of zien met zo’n baby. Denk dat mijn argument beter aansluit bij Grace, dat als je dus niet veel gaat doen/zien in zon land dat het echt van de zotte is om zo ver te vliegen om aan het strand te liggen. Sowieso verschilt dit natuurlijk per persoon, maar voor mij zou naar Kaapstad gaan iets heel bijzonders zijn en niet iets wat ik even zou doen. Daarom vind ik het extra gek als mensen dat dan met een jonge baby/peuter even gaan doen. Maar ik kan me voorstellen dat mensen hier anders over denken hoor

Wow #afrowig, die is ook niet vies van wat culturele toe-eigening? :face_with_hand_over_mouth: Had dat toch gewoon weggelaten…

En dan heb je willie met haar donkere filter haha je zou het bijna blackface kunnen noemen. (disclaimer dit is een grapje)

20 likes

Wat probeert hij te zeggen?