Ik vind bijvoorbeeld hier: https://www.instagram.com/p/Ba4nWT0l1c5/?taken-by=boncolor
het leuk dat er wat meer in haar gezicht hangt
Ik vind bijvoorbeeld hier: https://www.instagram.com/p/Ba4nWT0l1c5/?taken-by=boncolor
het leuk dat er wat meer in haar gezicht hangt
Het hoeft toch ook niet spectaculair te zijn?
Deze ochtend heb ik de Boedapestvlogs van Bonnie als achtergrond opgezet en ik moet zeggen dat ik ze afwisselender vind dan vakantievideo’s van andere vloggers. Geen eindeloze shopsessies in rommelwinkels met squishy unicorn dingen te zien bijvoorbeeld. Oh en ik vind het ook leuk dat ze die Frida Kahlo expositie bezoeken, dat zie ik de 2wmoekes niet zo snel doen.
Dat yolopotje van 100 euro vind ik wel wat kneuterig. Je kan daar toch leukere dingen mee doen dan een emmer drank kopen op Sziget?
Weet iemand wie die Robbert Rodenburg is die opeens bij alle Youtubers en instagram-mensen verschijnt? of loop ik 1000 jaar achter?
Ja daarom vind ik haar op een lengte met een simpele scheiding ook het mooist bij haar omdat ze gewoon niet goed is in stylen.
Dat doen momenteel wij ook, en iedereen om ons heen is het er inderdaad niet mee eens. Maar goed, wij hebben straks in ons nieuwe huis alles mooi fris haha. En nu krijgen we er nog een goede prijs voor terug.
Was ook nog de kleinste bucket geloof ik. En dan daarna dat het een hele ervaring was om met de taxi naar huis te gaan. :’)
ooh die baby van annic, mijn eierstokken vooral dat stukje dat ze helemaal onder de oranje smurrie zit en zo de camera in kijkt, te cute
Ah, nu snap ik die relatie van Noor met die Klibansky kliek. Ze wilden haar Insta bewerk skills gebruiken.
Haha dan moet je nooit van die food vloggers kijken. De halve video bestaat uit dat knikkende “hmmm”.
Haha, had het nog niet eens gelezen. Ik zag die bewerkte lucht en dat vuur en ging al meteen stuk.
Ik zag iets staan van “haar eerste woordje, ze zegt mama!” Is dat die vlog? Ik kan me dus niet voorstellen dat n baby van 6/7 maand daadwerkelijk mama zegt.
De realiteit is Annic die keer op keer op een mega hoge toon: “ Je zegt mama he je zegt mama mama, ja mama he, ja, julliete zeg eens mama?” roept en Julliete die dan 1 keer “MAMAMAMA” doet. Lijkt voor meer op herhaling dan op daadwerkelijk uit zichzelf met bedoeling mama zeggen.
Ja dat kan sowieso niet bewust zijn geweest.
@Bucky waf ik er ook niet zo goed aan snap, is dat ze heel erg voor een stijl gaat die nu heel hip is. Dit interieur is over een paar jaar denk ik gedateerd. Al die items erbij zijn ook heel trendgevoelig, lijkt weinig ‘eigens’ bij te zitten.
Over baby’s gesproken, ik vraag me dus wel eens af hoe dat bij Noor zit. Ze zei nog wel een aantal kinderen te willen, Sander loopt tegen de 50, en ze zijn vaak op reis. Volgens mij is Olivia nu 2,5. Het kan natuurlijk nog zat hoor maar toch vraag ik me af of ze daadwerkelijk voor nog een kind zullen gaan.
Hoe oud is Noor dan?
Vind het altijd jammer om te zien dat iedereen maar achter al die trends aan hobbelen, eerst met dat rosé goud, marble, roze / donkergroen en altijd, altijd weer die suffe grijze hoekbank. (Weet niet waarom di bank me zo ergert) het is zo niet eigen terwijl dat kn het interieur juist zo leuk is!
Hahaha autsj