Ik ben trouwens echt benieuwd naar de Josh V vlog over hoe haar bevalling is gegaan in een kanten slipje met een witte blouse
Vind ik ieder geval wel de naam van haar dochtertje echt leuk!
Ik ben trouwens echt benieuwd naar de Josh V vlog over hoe haar bevalling is gegaan in een kanten slipje met een witte blouse
Vind ik ieder geval wel de naam van haar dochtertje echt leuk!
Oh ik wil trouwens ook graag nog even m’n plasje doen over hoe elke Couple Goals zo heerlijk begint met een enthousiaste Jamie Li en een MEGA awkward Alain (of mega ongelukkig, in dat geval is ie denk ik al ruim drie uur niet gepijpt)
Ik had echt een heeel ander type verwacht bij die vriend van haar na al die verhalen.
Spon
hahaha dat vond ik ook zo irritant dat stukje, het klonk niet eens meer als Annic maar meer als een soort vastlopende robot
volgens mij gaan Sanny, jorg en de baby deze week naar Kaapstad al, heb geen kinderen ofzo maar lijkt me echt heftig om met zo’n jonge baby zulke dingen te ondernemen! Vooral omdat Sanny er zo slecht aan toe was na bevalling, en ook al die spullen die je mee moet sjouwen mijn hemel
wow jezus zo snel al?!
hoop voor ze dat het dan een soort van ontspannen vakantie wordt, maar het lijkt mij echt zieke stress zo snel met zo’n jong kindje
Krijg bij Sanny en Jorg het gevoel dat ze zo graag hippe ouders willen zijn die lekker nog alles doen wat ze deden voordat de baby er was. Lekker de baby meenemen op vakantie naar Kaapstad valt hier ook onder. Die baby boeit het werkelijk geen reet waar ze is, als papa en mama er maar zijn.
Vind het trouwens nog steeds redelijk grappig dat Sanny niet echt het type oermoeder is. Had bij haar verwacht dat ze constant met die baby zou zijn, maar heb het idee dat ze nu juist heel veel wil ontsnappen van de baby . Babys zijn niet altijd happy sunny rainbow
Hoop het ook voor hun medereizigers;p lijkt me geen pretje, zo’n lange vlucht. Dit soort reizen met hele jonge kinderen vind ik heel decadent. Zo’n kind boeit het idd geen reet
Ja maar zo lekker hip he!! Erger me er ook zo ontzettend aan bij dat soort hipsterstellen dat het vaak zo’n pick and choose is van een bewuste levensstijl, wel helemaal claimen dat je healthy/spiritueel #woke bent maar dan wel zulke keuzes maken, vind ik echt onbegrijpelijk
Valt mee! Wij hebben ook veel gevlogen met de kinderen, tot twee jaar betaal je iets van €35 voor ze. Behalve als je een eigen stoel voor je kind wilt.
Wij gaan dan wel op rondreis, voor even naar het strand zou ik nooit de halve wereld over vliegen.
Zeker weten! Als je baby gezond is dan. Je schroeft je tempo terug maar je kan nog zoveel. Met een peuter is het leven veel moeilijker. Zo leuk ook altijd die ouders die denken dat ze het wiel uitgevonden hebben met hun rustige baby van zes maanden. Ik spreek je over een jaar wel weer denk ik dan
Plus taxi terug naar airbnb
Dus dan zal er nog wel geld over zijn ik vond het nogal suffe dingen
Nick zei in 1 van die video’s dat ze met het geld stomme dingen kunnen doen zoals waterskiën, dat had ik eigenlijk leuker gevonden om te zien dan een emmer drank
Ja ik ook!! Haha dat droge hoofd er ook bij, geweldig.
Vrienden zijn met
0 stemmers
Als je het linker gedeelte bedekt, dan denk je dat het een foto is i.p.v. een filmpje. Hoop dat er normaal meer beweging in die kerel zit?
Vrienden zonder haakjes haha. Tenzij je denkt dat je een goede kans maakt bij enzo haha dan mag je je gang gaan
Hahaha sorry ik kwam erop omdat ik Denise en Rutger altijd zo gezellig vind samen
Sowieso Denise en Rutger en dan achter hun rug om besties worden met Oma Miep <3
Jaaa lifegoals