Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind Denise en Rutger ook altijd zo leuk samen! Ik heb ooit een keer met Rutger op een persevent gestaan jaaaaren geleden en toen durfde ik hem niet aan te spreken :frown: Nu heb ik daar zo’n spijt van haha maar ja. Toen was hij met Diana en toen vond ik Diana nog een beetje arrogant? Nu snap ik ook niet waar ik dat vandaan haalde want ik vind haar nu altijd zooo leuk en lief overkomen in haar video’s.

Ach ja jonge ik.

1 like

door deze foto ben ik haar gaan ontvolgen. Jezus wat een smoelwerk zeg

9 likes

van #sayyestothemelkfles naar #sayyestothefilters

2 likes

Doet me denken aan Rachel Dolezal die net deed alsof ze zwart was. :laugh:

10 likes

Ik vind het juist leuk als ouders niet ‘al te moeilijk doen’ en hun kind ook meenemen in hun oude leven in plaats van alles te laten draaien om het kind. (“Ik kan niet op je verjaardag komen want ik heb een kind.”)

(Ik ben geen moeder dus geen idee of dit realistisch is maar dat zou mijn ‘doel’ zijn. Naast mijn kind in leven houden ofc.)

Maar Kaapstad vind ik ook wat ver gaan, vooral om de redenen die @grace aanhaalde.

16 likes

ja bizar he? Niemand die er wat van zegt onder die foto ook, best genant eigenlijk… Al die youtubers die reageren zeggen alleen: jouw staat ook alles! Echt precies wat altijd het probleem is met toe-eigening, zo stom.

1 like

Volgens mij 31? Qua leeftijd kan dat nog prima maar met hun schema’s lijkt het me gewoon lastig om een baby een dreumes en een puber te hebben.

Realistische weergave van het leven van een online influencer.

46 likes

Ja de meeste mensen gaan ook niet doordeweeks naar de kapper.

13 likes

Heb de video niet gekeken maar ??? Vooral een belachelijke opmerking als zij er zelf voor heeft gekozen om die video te filmen op een zaterdag.

1 like

Die scheve smile lijkt hier eeeeecht creepy ook, jezus christus

2 likes

Ja dat vind ik nog erger dan het kapsel

Ik vind Noor zo vreselijk irritant en popijopie met die jonge meiden die in dezelfde film spelen.
Tot zover mijn zure mening :sweat_smile:

3 likes

Neeeeeee, dit kan niet echt zijn? :woman_facepalming: Dat kan ze zelf toch niet geloven?

en dan al die positieve reacties eronder! Als je zoveel veren in je reet geschoven krijgt ga je er vanzelf wel in geloven ja.

1 like

Helemaal niet beschamend, echt superlief juist!

1 like

In de beschrijving van Serena’s video staat dat dit voor haar een (thuiswerk)dag is, dus snap niet waarom ze doet alsof ze op een niet-zaterdag “(thuiswerk)dag” wel meer zou uitvoeren.

1 like

Haha hoe weetje dat.

En waarom lacht ze raar al haar tanden bloot? Ik krijg er een beetje IT-Vibes van.

2 likes

Oh ja volgens mij lezen die dochters mee! Of in ieder geval 1. Zoiets staat me bij.