Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik schrok echt toen deze in Mn feed verscheen, Chucky vibes gewoon. Waarom doet ze zichzelf dit aan? Veenlijk en Voltaire zijn echt geen gelukkige combi.

98 likes

Je reactie staat bovenaan dus je naam wegkrassen helpt niet zoveel haha

1 like

s p r a k e l o o s

11 likes

HAHA omg ernstig. Dit was de laatste keer dat ik domme reacties ga geven. Maar voor hier is t niet zo erg ben toch niet anoniem

3 likes

Zijn genoeg kinderen die dat wel prettig vinden omdat ze angstig zijn. Dat het gefilmd moet worden en op YouTube gezet moet worden vind ik 100x vreemder

1 like

De tandarts stelt zelf vaak voor om het kind bovenop je te leggen, zodat hij niet zo alleen in de grote stoel ligt. Dus wat dat betreft snap ik de actie wel, alleen had ik persoonlijk niet de behoefte om zo’n enorm belangrijk moment op social media te zetten.

3 likes

Ja natuurlijk, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat je echt veel kan doen of zien met zo’n baby. Denk dat mijn argument beter aansluit bij Grace, dat als je dus niet veel gaat doen/zien in zon land dat het echt van de zotte is om zo ver te vliegen om aan het strand te liggen. Sowieso verschilt dit natuurlijk per persoon, maar voor mij zou naar Kaapstad gaan iets heel bijzonders zijn en niet iets wat ik even zou doen. Daarom vind ik het extra gek als mensen dat dan met een jonge baby/peuter even gaan doen. Maar ik kan me voorstellen dat mensen hier anders over denken hoor

Wow #afrowig, die is ook niet vies van wat culturele toe-eigening? :face_with_hand_over_mouth: Had dat toch gewoon weggelaten…

En dan heb je willie met haar donkere filter haha je zou het bijna blackface kunnen noemen. (disclaimer dit is een grapje)

20 likes

Wat probeert hij te zeggen?

Ik vind Denise en Rutger ook altijd zo leuk samen! Ik heb ooit een keer met Rutger op een persevent gestaan jaaaaren geleden en toen durfde ik hem niet aan te spreken :frown: Nu heb ik daar zo’n spijt van haha maar ja. Toen was hij met Diana en toen vond ik Diana nog een beetje arrogant? Nu snap ik ook niet waar ik dat vandaan haalde want ik vind haar nu altijd zooo leuk en lief overkomen in haar video’s.

Ach ja jonge ik.

1 like

door deze foto ben ik haar gaan ontvolgen. Jezus wat een smoelwerk zeg

9 likes

van #sayyestothemelkfles naar #sayyestothefilters

2 likes

Doet me denken aan Rachel Dolezal die net deed alsof ze zwart was. :laugh:

10 likes

Hoeft toch nergens op te slaan. Is kunst!

1 like

Ik vind het juist leuk als ouders niet ‘al te moeilijk doen’ en hun kind ook meenemen in hun oude leven in plaats van alles te laten draaien om het kind. (“Ik kan niet op je verjaardag komen want ik heb een kind.”)

(Ik ben geen moeder dus geen idee of dit realistisch is maar dat zou mijn ‘doel’ zijn. Naast mijn kind in leven houden ofc.)

Maar Kaapstad vind ik ook wat ver gaan, vooral om de redenen die @grace aanhaalde.

16 likes

ja bizar he? Niemand die er wat van zegt onder die foto ook, best genant eigenlijk… Al die youtubers die reageren zeggen alleen: jouw staat ook alles! Echt precies wat altijd het probleem is met toe-eigening, zo stom.

1 like

Volgens mij 31? Qua leeftijd kan dat nog prima maar met hun schema’s lijkt het me gewoon lastig om een baby een dreumes en een puber te hebben.

Realistische weergave van het leven van een online influencer.

46 likes

Ja de meeste mensen gaan ook niet doordeweeks naar de kapper.

13 likes

Heb de video niet gekeken maar ??? Vooral een belachelijke opmerking als zij er zelf voor heeft gekozen om die video te filmen op een zaterdag.

1 like