Die scheve smile lijkt hier eeeeecht creepy ook, jezus christus
Ja dat vind ik nog erger dan het kapsel
Ik vind Noor zo vreselijk irritant en popijopie met die jonge meiden die in dezelfde film spelen.
Tot zover mijn zure mening
Neeeeeee, dit kan niet echt zijn? Dat kan ze zelf toch niet geloven?
en dan al die positieve reacties eronder! Als je zoveel veren in je reet geschoven krijgt ga je er vanzelf wel in geloven ja.
Helemaal niet beschamend, echt superlief juist!
In de beschrijving van Serena’s video staat dat dit voor haar een (thuiswerk)dag is, dus snap niet waarom ze doet alsof ze op een niet-zaterdag “(thuiswerk)dag” wel meer zou uitvoeren.
Haha hoe weetje dat.
En waarom lacht ze raar al haar tanden bloot? Ik krijg er een beetje IT-Vibes van.
Oh ja volgens mij lezen die dochters mee! Of in ieder geval 1. Zoiets staat me bij.
Ja weet niet meer hoe ik hier bij kom maar dit staat mij wel bij.
Helemaal ook mee eens hoor! Dat zou ik zelf ook willen! Is meer dat ik dit tripje gewoon iets heel decadents vind hebben.
Ja ik ook brrrr krijg er de kriebels van
Als je een hekel hebt aan moraalridders, lees dan vooral niet verder
Ik weet even niet wie er nou over de huis make-over video van Yara begon, maar ik heb net het filmpje gekeken. Ik volg haar verder niet, ik ken haar eigenlijk alleen van hier, maar ik ben echt een beetje in shock! Die besluit dat ze toe is aan wat nieuws, wat anders, en vervangt vervolgens gewoon even letterlijk alles in haar huis. Al haar meubels weg, in één keer een compleet nieuwe inrichting erin. Vloer eruit en hoppakee een nieuwe eikenhouten vloer in het hele huis
Ik ben er echt niet op tegen om je (zelfgekochte) huis helemaal naar je eigen smaak in te richten. Jij woont er, het is belangrijk om je er ook thuis te voelen, maar dit vind ik echt bizar. Ben je ergens op uitgekeken, dan koop je toch gewoon NU alles nieuw?!
De instagram van haar vriend staat (naast het tonen van zijn eigen knapheid) helemaal in het teken van save the planet, maar deze video is (naast spon) gewoon één grote ode aan de consumptiemaatschappij (oftewel destroy the planet). Hoe dan?!
Haha en dan over de vloer (als ik het goed verstaan heb): “Heel mooi en een volwassen kleur vind ik”. Maar werkelijk alles lukraak vervangen terwijl het nog in prima staat verkeerd vind ik verre het toonbeeld van volwassenheid.
Is dit al langsgekomen?
In september komt er een Nederlands film uit Elvy’s Wereld, So Ibiza. Daar spelen o.a. youtubers Rutger, Kalvijn en Djamilia in. Ik denk dat wij iets te oud zijn om de doelgroep te zijn, maar het kan weer aan het rijtje foute Nederlandse tienerzomerfilms toegevoegd worden.
Het is ook altijd hetzelfde kutte verhaal hea
Onder Jills video reageren een paar mensen dat de titel best triggerend is. Ook best een normale reactie, jammer dat ze er niks aan heeft gedaan of dat ze het nog niet gezien heeft.
Het is al snel triggerend voor mensen met een eetstoornis