Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja mijn ecologische voetprint is best klein, maar dat komt ook vooral omdat ik nog geen geld heb om in een groot huis te wonen en dergelijke. Als je rijker bent is de uitdaging groter denk ik.

Maar ik ken heel veel van dit soort meiden. Zij posten ook dingen in de groepsapp over milieubewust leven (‘Kijk eens wat ik allemaal voor goeds heb gedaan.’) en spreken jou aan op je gedrag als je per ongeluk een frikandel hebt gegeten (Dit bestaat ja :triumph:) maar gedragen zich zoals die bloggers.

1 like

Ik heb dit ook een beetje met Vera. Zij gaf eerst aan dat ze duurdere kleding koopt omdat de kwaliteit beter is en het langer mee moet gaan. Maar na de stylingsessie met Edith koopt ze bergen kleding bijvoorbeeld van Boohoo, River Island etc.

10 likes

Ja! Net als Anna! Haar hele insta vol met foto’s van zichzelf. I can’t :smirk: Hoe narcistisch…

5 likes

:joy::joy:

1 like

Hoe is dit moraalridder?

1 like

Haha ik had het niet over haar borsten, maar ze zit heel raar op die stoel.

24 likes

Ja dit en bovendien beginnen mijn spon-sprieten ontzettend te trillen bij deze verbouwingsvlog, maar dit wordt niet duidelijk vermels

4 likes

Ohhh hahaha sorry

2 likes

Mis alleen de schapen nog.

1 like

Ja sowieso westwing toch, dat kan haast niet anders… maar het viel mij ook op dat ze nergens zegt dat ze iets heeft gekregen, alleen maar dat je huis verbouwen een rib uit je lijf is

1 like

hahaha die stapel pizza dozen gaat bij Noor ook een steeds grote rol spelen he. Ik tel er nu 25 ofzo

(zie laatste insta post, sorry geen idee hoe ik die hier kan linken)

1 like

thanks! haha zo lachwekkend gewoon, zoveel moeite doen voor wat eigenlijk?

13 likes

Jezus wtf. Wat fcking random.

4 likes

Waar zijn de dozen? Daar zijn de dozen. :pensive:

8 likes

Of probeert ze de kamer van mijn huisgenoot na te doen? Daar liggen ook altijd wel minstens 25 pizza dozen.

19 likes

Naast de VL-filter bestaat er schijnbaar ook de candyflossfilter

Sinds wanneer zitten kipnuggets in pizza dozen?

35 likes

Hahaha in de mood voor chicken nuggets en per ongeluk 30 pizzas kopen

28 likes

Blijkbaar had ze een fotoshoot en heeft ze die locatie meteen gebruikt voor haar eigen insta.

1 like

Als 1% van haar 210k volgers een filterset koopt heb je toch een lekker zakcentje erbij

Wel bijzonder zo veel volgers maar nauwelijks views op YT https://www.youtube.com/channel/UCinf5PGtyNI-TI-FSw_huzA/videos