Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja en toen had ze wel een meer retro stijl.

Huh, dit slaat toch echt nergens op?

Haha ik heb me ook best geirriteerd aan die verbouwvlog van Yara. Vooral ook omdat ze zoveel klaagt dat het allemaal zo zwaar is, terwijl ze echt helemaal niets zelf hoeft te doen behalve haar oude meubels op insta verkopen (wat dus ook niet hoeft, maar ze zelf graag wilt). Ze smeert zelf geen likje verf en hoeft niets zelf te bedenken. Ik begrijp gewoon niet hoe dat zwaar kan zijn.

14 likes

Ja dat. En wat nou verbouwing? Dat is geen verbouwing, dat is een make over, een nieuwe vloer en een kleurtje op de muur. Nieuwe meubels etc. Hardstikke leuk, maar als ze al zo in de stress raakt hiervan, meid, doe dan maar nooit een nieuwe keuken/badkamer of een uitbouw.

En haar manier van praten, het lijkt wel een spraakgebrek. Niet te doen.

5 likes

Alleen de badkamer werd echt verbouwd volgens mij, maar toch houd ik echt van deze video’s! Of moet dit naar biechttopic

2 likes

Bedoel je de toilet? Of heb ik wat gemist?

Ik volg al een tijdje de verbouwingsvlogs van Lilly Pebbles, dat is nog eens een klus, maar dat wordt echt heel mooi!

1 like

Nee dacht echt badkamer op stories voorbij te zien komen…

Ja omg Lily ja! Anna ook, beide heel leuk om te volgen.

1 like

Ik vind het zo ergerlijk dat Annic alles tegen die baby 2x herhaalt… Echt letterlijk alles…
Vind het ook altijd jammer als businessvrouwen plots veranderen in echte moedertjes, maar dat ligt aan mij :smiley:

2 likes

Wat is Josh alweer slank zeg zo twee weken na de bevalling (laatste post op insta). Vraag me af hoe ze dit doet.

4 likes

Ik vind het zo jammer, Yara lijkt me echt een leuke meid maar ik kan ook niet zo goed tegen haar manier van praten…

2 likes

Dr badkamer wordt volgens mij ook verbouwd
Edit: oh was al gezegd.

Mag ze wel bij mij op de thee komen. Rent ze net zoals mijn schoonmoeder huilend weg. Verdomme zeg, zit al 1 jaar en 9 maanden in een verbouwing die maar blijft voortduren omdat muren eruit vallen, rioleringen kapot blijken te zijn, elektriciteit die niet klopt en mijn vriend die verdomme tot 2x toe een muur verpest met voorstrijk in de keuken, blijft schuren en niks afdekt en dat heel de nieuwe hoogglans keuken onder het stof zit tot in de fucking rubbers van de oven terwijl je al een fucking mental breakdown hebt en je gezondheid ronduit kut is.

4 likes

Wow dit klinkt als horror! Zit er al enige vooruitgang in verder?

Is Sponticorvo de nieuwe Kris Jenner of wat, nou doet dat stiefkind weer mee aan HNTM. Die willen zo hard aandacht he, bah.

10 likes

Huh ik zat bij die eerste op de basisschool. Die roze filter maakt mijn oude stad wel ineens lelijk zeg.

1 like

Het doet mij denken aan de veertienjarige plaag die photoshop of zo ontdekte en helemaal los ging. :’)

Haha kijk wat beautynezz liked op instagram :flushed:. In mijn ogen is zij echt nog een kind maar zij zit inmiddels ook al in de vierde van de middelbare geloof ik.

43 likes

Ja inderdaad. Zo zie ik er ook uit na een maaltijd I guess. Maar neemt niet weg dat ze er echt goed uitziet zo kort na de bevalling. Alsof er gewoon niks gebeurd is.

1 like

Ik hoop echt dat het bij mij later ook zo werkt. Maar ik ga er niet van uit :rolleyes:

3 likes

Eigenlijk niet om eerlijk te zijn, alleen soms is het gewoon klote. Kan er alleen zo slecht tegen als mensen klagen over een verbouwing en bijvoorbeeld alleen wat simpele dingen doen. Dat is geen verbouwing. Kom kijken wat een verbouwing is.
@ClaireCharlotte
Telkens zit er weer vooruitgang in en dan ontdekken we weer iets wat niet blijkt te kloppen… ons rijtjeshuis is ook blijkbaar een studentenproject 35 jaar geleden geweest… nou dat is helaas wel te merken.

En we helpen mijn ouders, die ook net verhuisd zijn paar maanden terug. Dus soms kom je dan ook niet aan je eigen huis toe. Vooral niet als ik een slechte dag heb, mijn vriend thuis komt van zijn werk en het eten kan gaan maken omdat ik het gewoon niet kan en hij mij kan gaan douche omdat mijn lichaam het niet meer wilt. Dus ja, dan word ik nogal kriegel van die achterlijke vloggers en bloggers met hun verbouwingen die zo zwaar zijn.

6 likes