Kent iemand haar? Ik vraag me altijd af of haar borsten echt zijn. Hoewel ze knap is vind ik het allemaal een beetje too much.
Nog effe en ze flikkert van die stoel afâŠ
Hier vind ik het dan weer niet er nep uitzien, ja uiteraard genoeg aan haar is natuurlijk nep maar iig haar borsten lijken hier niet nep. Huh ik zag dat dit er ineens anders stond?
Vind het maar fascinerend en doodvermoeiend waarschijnlijk als je er dagelijks even perfect of nog perfecter als Kim K. er wil uitzien.
Haha oh dat duurt nog geen 30. Seconden hoor dat scrollen. Ik klik niet elke foto aan. Dat van haar zijn gewoon extensions want zij promoot die dingen.
Ik vind het ook fascinerend dat ze alleen maar fotoâs heeft met zichzelfâŠ
Nou ik snap best dat als je bijvoorbeeld vanuit een studentenhuis in een âecht huisâ gaat wonen dat je dan alles vervangt en je oude spullen verkoopt of doneert, maar zij heeft laatst nog van alles nieuw gekocht en âik weet zekerâ dat als ze over een paar jaar weer verhuist ze dit gewoon weer doet. Je kunt in mijn ogen in ieder geval wel je hele huis opnieuw inrichten op een minder schadelijke manier, maar niet als je dit jaar nog je hele huis een make-over hebt gegeven.
Het is echt een mentaliteit die je bij veel Amsterdamse twintigers ziet. Die pick and choose mentaliteit qua milieu betreft. (Sorry weet niet meer wie het hierboven zei.)
Natuurlijk kun je niet alles goed doen en dat hoeft wat mij betreft ook niet, maar uitdragen dat je âzoooo milieubewustâ bent maar ondertussen alleen als het je uitkomt en als het hip is, is echt een ding hier. (En misschien ook wel in andere steden maar ik vind het echt zo typisch voor de Amsterdamse twintiger en bloed irritant.)
@Jumpsuit @Alpacamybags
Ik weet niet. Als haar borsten niet nep zijn kun je echt niet zeggen âStraks flikkert ze nog van haar stoel af.â of âWtf die borstenâ ofzo, vind ik dan, maar als iemand chirurgie heeft gehad kun je wel ineens alles zeggen merk ik hier. Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Het blijft een lichaam.
Ik ben echt verpest want ik dacht; âZe is al erg goed bezig want ze koopt tenminste het huis niet speciaal om het te Airbnben maar ze woont er ook nog zelf, goede meid!!â
@Flamoes ja mee eens hoor, heb ook niet gezegd dat ze bijna van de stoel flikkert haha en het ook niet geliket. Maar op die foto is het zo huge en dan lijkt het alsof ze er dan van alles nog bij heeft onder gepropt. Dan vraag je denk ik ook om veel blikken met zoân outfit als je over straat loopt. Lijkt me persoonlijk heel naar. Ik ken haar via @Beautician, volgens mij had jij een keer haar gelinkt op EFG toch? Ze maakte ook eerst vlogs en toen vond ik haar leuk, en wel heel oppervlakkig, overkomen.
Ik vind Yara trouwens wel heel leuk. Ze komt altijd heel vrolijk en sympathiek over in haar vlogs, maar niet op zoân neppe manier. Ik vind het trouwens ook heel irritant die âinfluencersâ die doen alsof ze zo milieubewust zijn, maar wat helemaal niet zo is. Ik verbaas me dan bijvoorbeeld ook wel over die vriend van Yara. Ze had al eens gezegd dat hij veel met het milieu bezig is, maar in de vlogs eten ze nog vlees, gaan naar ItaliĂ« en vliegen twee weken later weer naar ItaliĂ« voor een familietrip. Of even naar Bali enz. Vind ik je ook niet echt bewust van het milieu. Van 1 retourtje naar Bali kan je 2,5 jaar autorijden las ik. Je moet natuurlijk zelf weten of je dat doet, maar kom dan niet aan met dat je zo om het milieu geeft
Ik ken die mentaliteit eigenlijk vooral van vloggers (misschien ook omdat de meeste mensen uit mijn omgeving het zich niet kunnen veroorloven om huizen te kopen, een heel interieur zo te vervangen, of alsof het niks is de hele wereld over te vliegen). En die vloggers wonen inderdaad allemaal in Amsterdam en zijn hip en jong.
Ik denk zelf ook veel na over het vinden van een balans in een duurzaam leven. Je kĂșnt niet letterlijk alles goed doen en bovendien is er ook niet één absolute waarheid / levensstijl als het gaat om duurzaamheid.
Toch vind ik het heel vervelend als mensen âje moet nog wel een beetje kunnen leven, ik wil niet dat ik ineens alles hiervoor moet gaan latenâ gebruiken als tegenargument. De hele clou is juist dat we wĂ©l dingen moeten gaan laten, ook dingen waar we best een beetje aan gehecht zijn en waar we veel plezier aan beleven. (Denk aan het eindeloos door blijven gaan met het kopen van kleding / interieurspullen, of steeds maar weer met het vliegtuig op reis gaan, ook al kun je je dit (zoals Yara en haar vriend) misschien prima veroorloven.)
Ja mijn ecologische voetprint is best klein, maar dat komt ook vooral omdat ik nog geen geld heb om in een groot huis te wonen en dergelijke. Als je rijker bent is de uitdaging groter denk ik.
Maar ik ken heel veel van dit soort meiden. Zij posten ook dingen in de groepsapp over milieubewust leven (âKijk eens wat ik allemaal voor goeds heb gedaan.â) en spreken jou aan op je gedrag als je per ongeluk een frikandel hebt gegeten (Dit bestaat ja ) maar gedragen zich zoals die bloggers.
Ik heb dit ook een beetje met Vera. Zij gaf eerst aan dat ze duurdere kleding koopt omdat de kwaliteit beter is en het langer mee moet gaan. Maar na de stylingsessie met Edith koopt ze bergen kleding bijvoorbeeld van Boohoo, River Island etc.
Ja! Net als Anna! Haar hele insta vol met fotoâs van zichzelf. I canât Hoe narcistischâŠ
Hoe is dit moraalridder?
Haha ik had het niet over haar borsten, maar ze zit heel raar op die stoel.
Ja dit en bovendien beginnen mijn spon-sprieten ontzettend te trillen bij deze verbouwingsvlog, maar dit wordt niet duidelijk vermels
Ohhh hahaha sorry
Mis alleen de schapen nog.
Ja sowieso westwing toch, dat kan haast niet anders⊠maar het viel mij ook op dat ze nergens zegt dat ze iets heeft gekregen, alleen maar dat je huis verbouwen een rib uit je lijf is