Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

“deze meid”… doe es gewoon lief toeps.

4 likes

oh meeen wat een coole gif is dit, deze wil ik vaker.

31 likes

ik zit nu even die vlog te kijken van Jorg van Sanny, maar hij filmt die baby ook gewoon tijdens het verschonen? Hij focust letterlijk op haar luier, en maakt hem dan open en doet er dan zo’n aapjessmiley voor. Sorry hoor, vind dit echt zo ver gaan. Wat is er gebeurd met een beetje privacy? Valt me ook echt van hun tegen wel.

26 likes

Was het niet dat “we” zeiden dat Serena niets plaatste, we dat heel slordig vonden en dat Toeps zei dat als we wisten wat er aan de hand was, we wel anders zouden piepen? En dat Sereen toen zwanger bleek te zijn en “wij” vonden dat dat geen excuus was, ofzo?

10 likes

Zo jaloers op dat ze er zo snel al terug zo goed uit ziet.
maar ze ziet er ook altijd heel goed uit.
prebaby zag ik er ook nooit zo uit. En nu gewoon nog minder :smile:
Dus volgens mij heeft het te maken met dat ze er al altijd perfect uit zag?
En ik denk niet dat ze borstvoeding geeft? Ik zag een flesje ergens op een foto.

1 like

Ze kan ook afkolven en borstvoeding via de fles geven als het direct aan de borst niet wil lukken.

En jammer dat het egf weg is, anders konden we het terug zoeken!

Volgens mij bedoel je @Kaarsgeur.
Maar geen probleem!

1 like

Ja, leuk! Ik wist niet dat ze dat zo goed kon :slight_smile:

2 likes

Wat is Massa toch een grote influencer met haar poep cupcakes, mooi om te zien!

4 likes

Ze postte hier altijd mee en toen was ze altijd best kritisch over YouTubers. Toen werd en een keer iets over Serena gepost, weet niet meer wat maar volgens mij niets ergs. Toen werd zij boos en noemde ze mensen hypocriet enzo omdat zij Serena kent.

Ja ik had dat ook echt niet van hun verwacht!

Tien (vanwil) zegt in de vlog ook dat ze het zo leuk vind dat ze nu roze in de werkkamer kan doen. Want het is lekker geen mannendomein. :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:
Ik heb nu al zin in reacties van werkende moeders met een roze huis en een vent die daar lekker oke mee is.
Trouwens er is 1 roze paperclip bakje in die hele werkkamer te vinden…

14 likes

Maar wat gebeurt er dan met de #yellowfeed !?

Nou dat had ik echt noooooit verwacht hoor na al die kaartenpolls op instastories :scream:

Maar wel leuk voor d’r!

Diana slaat de laatste tijd de plak ook volledig mis vind ik

Jammer, vond haar outfits eerst altijd wel leuk!

11 likes

Ik erger me vooral aan die “middagjes/ochtendjas werken” en dan de rest van de week vrij nemen

2 likes

Ja en wát doet ze dan???

shoppen! en in de coffee company zitten krijg ik het idee. Al vind ik haar wel leuk trouwens. Alleen dat hyperige praten (hoog in dr adem zitten) is me opgevallen sinds iemand het hier zei en hier erger ik me soms aan

1 like

Ik vind Jelmer de Boers nieuwgekozen pad waarin hij goedkoop vliegen promoot ( vandaag bijvoorbeeld iets over 12 vluchten voor €600) en leert hoe je zo goedkoop mogelijk vliegt echt walgelijk. Niemand wordt beter van goedkoop vliegen, personeel niet, consument op lange termijn niet, wereld niet. Snap echt niet hoe je daarachter kan staan

34 likes

Huhh is Petrus / Peter nou met Mas en Co mee naar Burning Man?