Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja hier verbaasde ik me ook al over. Hij daalt nu wel een beetje in mijn achting eerlijk gezegd, vond hem altijd wel leuk maar vind BM niks voor hem op de een of andere manier

3 likes

Dan hoop ik dat het misschien voor een mini docu is ofzo. Gek dat Mas dat nooit benoemd heeft, elke keer zei ze alleen Hella.

1 like

Wow huh ja wat raar. Peter schrijft het ook super duidelijk erbij. Mascha zegt er niks over en Hella tagt(?) hem allleen in de lucht op haar laatste foto. Ik had dit ook niet echt verwacht bij Peter :see_no_evil: Al ken ik hem niet persoonlijk dus in hoeverre kun je iets van iemand verwachten

Edit: Al lijkt een docu van Peter over Burningman, zoals hierboven genoemd wordt me wel super leuk.

11 likes

ik snap sowieso al zijn boeken en de mensen die zijn boeken kopen niet, wat een flutonderwerpen altijd

1 like

Neeeeeeee tien heeft een #bluefeed want Tien is een koel type en Wil een warm type zoals we al 579394939x hebben moeten aanhoren.

12 likes

Vind het wel knap gemaakt. maar dit is wel echt voor een beperkt publiek toch, neem niet aan dat iemand van boven de 20 zit te wachten op een kaart met een lachende wegwerpkoffiebeker of wel?

2 likes

Ik vind het eigenlijk sowieso wel een beetje random om iemand een lachende wergwerpbeker te sturen :neutral_face: Vind het wel leuk getekend!

3 likes

Mascha en Gregor zetten eronder “broertje” :joy:

3 likes

Haar hele outfit is afschuwelijk.

Ik vind ze echt heel leuk eigk en ik denk mijn moeder van 60 ook, maar die vindt iedere gelegenheid een gelegenheid om een kaartje te sturen (dus ook omdat het dinsdag is, en ze vindt bij iedere kaart wel iets om erover te schrijven)

1 like

Peter zijn ex reageert ook heel lief op peter zijn instagram foto

3 likes

Ik vind haar heel leuk, vooral toen ze een keer in het Nederlands ging uitleggen hoe ze in NL terecht was gekomen etc, was ooit in een vlog van Peter volgens mij. Vond het toen echt jammer dat ze uit elkaar waren dus dit bericht doet me wel goed haha

Wat vinden jullie dan van die filter die Monica gebruik op haar laatste foto’s? Soort stof in de lucht.

2 likes

Dertien in een dozijn filter. Heeft wel wat vind ik, maar dat zie je nu overal.

2 likes

Alsof ze roos heeft.

11 likes

cben benieuwd naar alle levensveranderende en diepzinnige inzichten die hij heeft gekregen na een weekje in de woestijn met mensen met teveel geld.

(grapje ben oprecht benieuwd naar zijn ervaring!)

4 likes

ik vind het wel mooi! zeker bij de eerste

Filter vind ik niks maar vind Mo wel prachtig hier

Geen idee of dit hier wel kan maar volgens mij heb ik al valer iets gelezen over Suus of Suuz die haar dochtertje soms als ze op de wc zit oid filmt.
Ze was vandaag te horen op de radio over ouders die geld verdienen door hun kinderen op internet te zetten, als in; influencer worden. (Staat in de nieuwe Linda. Ik vond haar alleen best fel terwijl zij zelf elke dag echt van alles van haar (schattige) dochtertje post.
Nou gaat het haar om het geld wat die influncer kindjes verdienen maar ergens vond ik het best gek dat uitgerekend zij hier zo fel op is.

2 likes

@Helix2009 heb dit ook op haar eigen insta gezien, dat ze er een opinie stuk over heeft geschreven. Was ook totaal verbaasd. Ze schreef nog dat haar dochtertje wel een rol speelt, maar het echt de insta van haarzelf (@Suuz_ dus) blijft. Nou, was totaal verbaasd. Ik ben haar echt beginnen te volgen vanwege haar dochtertje. Vind dat ze leuke humor heeft dat soms naar voren komt op haar account, maar 75% is toch wel haar dochter. Krijg er een pot verwijt de ketel gevoel van

3 likes