Geen idee waar ik dit het best kon posten, maar aangezien hier wel eens het een en ander wordt besproken over de negatieve invloed van media vraag ik mij af wat jullie van deze ontwikkeling vinden.
Ugh Balmain onder Rousteing heeft echt 0,0 klasse⦠Wtf is dit zelfs. De man praat over hoe āmode weer relevant moet wordenā wel start misschien met de mode door mEnSeN te laten dragen? Als je daar zelfs niet toe komt is mode idd niet relevant meer nee
Nou je kan duidelijk zien dat ze er creepy as fuck uitzien
Er wordt al jarenlang geklaagd dat modellen een onrealistisch (voor)beeld geven van en aan vrouwen. En de reactie daarop is steevast dat ze die bepaalde maten moeten hebben, want anders passen ze niet in de standaardkleding.
Als je dan toch digitale modellen gaat maken kan je ze toch juist meer op de gemiddelde vrouw laten lijken. Dus maatje groter, meer borst, buik en heup. En uberhaupt meer standaard lengte en lichaamsverhouding. Want ze hoeven nu toch niet meer in de standaardkleding te passen.
Ik vind het wel typisch dat de digitale modellen eruitzien als standdaardmodellen. Lijkt me niet de meest voor de hand liggende stap als je meer mensen wilt bereiken.
Ja heb ook altijd het idee dat haar account (en zeker haar stories) alleen maar haar dochtertje zijn. Als ze niet ergens bier aan het drinken is. Dan doe je er toch eigenlijk net zo hard aan mee met je openbare account?
Ik denk dat ie het voor iedereen geheim heeft gehouden en dat Mascha hem daarom nergens heeft genoemd.
Ik vind het wel cool dat ie gewoon in zān eentje met ze meegaat. Ik vind het bericht van Mascha ook wel lief
Ik ben weer begonnen met de vlogs van Bonny te kijken en het is echt een constante afwisseling van gevoelens van dat ik ze leuk en schattig vind en momenten dat ik echt cringe. Ze zijn zo niets gewend lijkt wel, ze vinden alles zo fascineren en mooi en bijzonder. Vooral qua eten (of ben ik gewoon een verwende vreetzak?).
Ik vind bonnie en nick echt zo knullig als ze met die cijfers dansen haha
Gaan alwin en saske niet meer met bonnick om? Vroeger waren ze super vaak samen
Ik moest stiekem wel lachen toen ze 4x duurder draaiden en ze stopte met filmen toen het stukje kwam waar ze zeggen āRen naar binnen in de Jimmy, vertrek pas als ik ben met Monica Geuzeā . Ben benieuwd hoe zoiets voor Monica voelt als je dat overal maar moet horen en waar ook nog eens je ex in mee zingt (rapt).
Maar wel heel fijn en lief hoe hun allemaal met elkaar omgaan ja. Kelly, Lars en Monica lijken me alle drie ook hele lieve ouders.
Ik vind dat echt zo ontzettend awkward, maar tegelijk kan ik me wel voorstellen dat veel mensen dat doen.
Love Nick echt weer in deze video
Hahah ik wilde precies hetzelfde posten, lijkt me erg raar voor haar. Ik heb de vlog een beetje vluchtig bekeken (vind Kelly niet zo interessant), maar zag Monica niet voorbijkomen, werd ze gefilmd?
Hahaha ja dit viel me ook op. En dat Monica later als ze thuis zijn vertelt dat hun dochtertje de hele tijd wakker was geweest en dat Lars dan iets zegt van āondanks de lelijke muziekā ofzo. Vroeg me af of dat ook een beetje een sneer daar naar was
Ze kwam een paar keer voorbij gelopen en stond bij de kaarsjes uitblazen van Mason en daar hoorde je haar op achtergrond een beetje. Verder kwam ze niet echt in beeld. (Ze had een roze met rood gestreept jurkje aan, misschien dat je dat herkent haha)
Een big zegt me niks hahaha. Ze had volgens mij een blog met de naam: baby is the new black.
Haha, de big dat was Suz van fasionisaparty toch, die had iets met Vera opgezet? Dit is idd iemand anders, ik wist trouwens niet Suuz een blog had.
Queen of jetlags gaat ook een boek schrijven, ik hoop op een hoofdstuk die uitleggen hoe je aan lege pizzadozen komt en hoe je er het best mee poseert
Heeft Teske überhaupt nog echt trouwe volgers? Ik denk dat ze het nu echt van haar muziek moet hebben anders eindigt ze denk ik net als Esmee Denters etc. op muzikaal gebied dan.