Ik verwacht iets zweverigs en poëtisch a la Spinvis of zo. Of wannabe hiphop, dat vindt ze vast ook wel fucking cool
Teske is hooguit voor sommigen nog nostalgie maar meer niet. Maar ze heeft natuurlijk wel vera met een groot bereik en die zal ook wel flink promotie maken voor Teske.
Hoe doet Mert het eigenlijk nog op YouTube? Is hij nog relevant?
Wat vinden jullie van dat nieuwe ‘merk’ ALTER van anna? Een soort tijdschrift (?) met exclusieve producten?
Staat meer info op haar IG video
Ik volg Teske 0.0 en heb geen idee hoe ze is/was, maar die reacties zijn zeker niet mals! Ik vind haar wel heel knap, inderdaad, maar ik vind haar ook vreemd praten?
Ik vind het mooi, maar ik denk omdat het van Mo is. Als een ander dat doet vind ik het misschien wel weer lelijk? Vind Mo sowieso iets puurs hebben wat maar weinig vloggers/influencers hebben. Komt wel goed tot uiting op die foto’s.
Je zou denken dat je naar een foto kijkt van de tuin van een Sims familie. Maar niks is minder waar het is de tuin van Wil. Ontzettend gezellig maar er komt gelukkig volgend jaar vast een gesponsorde lounge set in

Hahaha, ik wou eigenlijk er nog bijzetten dat mensen met zo’n tuin geen tuin verdienen
Ik ook! Vind Monica heel echt. Misschien omdat ze gewoon altijd zegt wat ze denkt of soms zo lomp kan zijn. Weet niet waarom maar zij is een van de weinigen bn-ers van wie ik denk dat ik bevriend met haar zou kunnen zijn
Hahahahah een de Sims tuin. Het klopt ook echt.
Tegen de warmte kan je het beste bomen planten. als je er twee neemt kan er een hangmat tussen. Electrische vliegenmepper erbij, voila geen Sims tuin nodig.
Laatst vroeg ze ook een keer waar ze het best een tuintafel kon neerzetten en toen bedacht ze dat ze eigenlijk helemaal geen plek voor een tafel hebben. Dat bedenk je toch van tevoren?
PØETRY HØP
Sorry.
Ik vind het inderdaad behoorlijk hypocriet. (Moet wel zeggen dat ik het artikel/fragment niet gelezen of gezien heb) maar hoe haar dochertje ook nu weer in beeld is in haar instastories op een of ander instagram evenement notabene en daarna als een volleerde influencer samen met mama poseert voor een boomerang???
Iemand een samenvatting over die nieuwe brand van Anna? Het geluid werkt bij mij niet…
Weer allemaal sexy foto’s van haar. Ik vind het niks. Ik vind Romy wel een leuke meid en die heeft volgens mij veel talent op dat gebied.
Ik heb het artikel wel gelezen en ik vind haar alsnog hypocriet. Misschien verdient ze geen geld aan haar, maar het punt wat ze maakte was dat kinderen niet zelf kunnen kiezen voor dit soort dingen, en dat je daar ouders voor nodig hebben. Het lijkt me dat haar dochter ook niet zelf kiest voor dit soort dingen, omdat ze niet het besef heeft van hoe het werkt.
Ik vind het opvallend dat Teske op die foto top/strapless zit terwijl ze toen in die docu haar rug niet wilde laten zien omdat dat te bloot was.
Wel even grappig dat Rachel net in overleg met Pip gaat of ze de luier mag verschonen en dat het er op uit draait dat het niet lukt en dat oma het mag doen. Gelijk al de reden waarom ik dit soort overleg nooit heb gehad met mijn peuters:joy:
Mijn 67jarige buurman is wel diehard teske fan.