Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik denk hetzelfde. Om dezelfde doelgroep te bedienen had ze sneller een cd moeten uitbrengen met liedjes volgens de laatste trends. De alternatievere scene zal heel misschien haar muziek omarmen als ze duidelijk afstand zou doen van haar oudere werk/imago en met een uniek eigen sound komt. Maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn want haar huidige aesthetic is echt Tumblr anno 2014 aka meisje van 18 die een opleiding aan de kunstacademie ambieert. En niet iemand met een vernieuwende visie die alles lekker wakker gaat schudden.

Iemand zoals Naaz heeft het denk ik meer in zich om een lange succesvolle carriere te hebben als jonge Nederlandse zangeres.

6 likes

Ik wilde haar ook aanhalen omdat ze zelf veel meer doet en duidelijk een stuk creatiever is waardoor ik denk dat ze een langere carriere tegemoet gaat dan iemand die slechts wat meeschrijft en ideeen aandraagt.

3 likes

Iel afgrijselijk in alle opzichten. Ik snap dat je modellen nodig hebt in zo’n clip maar dit is gewoon onprettig om naar te kijken, laatstaan luisteren. Gatver

2 likes

Huh, wat vind je hier zo afgrijselijk aan?

De sloomheid ervan, die bomen, hoe ze alles in beeld brengen. Echt superkut. Ik weet ook dat ik nu “zurekut” reageer. Maar wat kut bah

vind ik niet per se zure kut, gewoon gevalletje niet mijn smaak veel plezier ermee toch. ik vind het wel tof

@LizzyBennet ja heel gaaf!

1 like

3FM award is ook niet zo veel meer waard toch hahaha
Ik vind haar muziek niks maar vind haar zelf denk ik wel en leuk persoon!

1 like

Jaa deze vind ik wel mooi🙈 .

1 like

Ik denk dat Naaz echt wel heel groot kan worden, ook in het buitenland. Vind haar muziek echt uniek

6 likes

Of Teske moet op de famke Louise tour, (hetzelfde doen bedoel ik, niet mee op tour :joy:)
Dan heb je fame

9 likes

Haha nouja de stijl is een beetje hetzelfde in de clips maar ik vind die ene clip gewoon super kansloos en ja die andere vind ik dan wel weer het “goed” hebben gedaan. Geen idee overigens wie die mensen zijn allemaal. Ik ben een oma van 94 hier.

1 like

Toen stond ze met een hele blote rug zichtbaar onder de douche, vind ik anders dan een strapless top.

3 likes

Ik heb net voor het eerst een vlog van Kelly Loef gekeken n.a.v. de reacties hier maar JEZUS WAT IS Mason verwend op z’n verjaardag. Hij heeft voor de rest van het jaar elke dag een cadeau om uit te pakken echt niet normaal. Hij is 3??? Sorry ben ff in shock haha :o_o:

8 likes

Jaaa precies dat.
Ik vind overigens wel dat ze meer kan dan dat ze doet in haar nummers ofzo? Ze kan heel goed zingen maar haar liedjes zijn soms een beetje ‘vlak’ qua zang vind ik.
Ik luister haar Ultralight Beam cover vaak.

5 likes

Ik baal nu dat m’n laptop kapot is, daar had ik de meest fancy pansy Simsversie op. Al blijf ik fan van de eerste versies. Is er een vrijwilleriger die deze tuin kan na simsen? Je hoeft niet extra geld erop te zetten via zo’n code. Enkel gras, en witte tegels. :muscle:

4 likes

Ja echt he! En dan zeggen;zo fijn voor de jongens dat gras… ja moeten ze we stil zitten anders ben je er al weer af ! :joy:

9 likes

Heb geloof ik wat gemist. Nog nooit van Naaz gehoord.

28 likes

Bereid je voor op 300 Posts over een #messygarden als die kinderen het wagen om hun speelgoed buiten de postzegel gras te leggen.

18 likes

Hierr wat tuininspi voor Wil. Gratis en niets van de Sims:

Bouw houten bekisting en kweek je eigen groente. (Ook goed voor de vitamientjes.) Misschien kan kan je dan #spon doen met een zaadbedrijf.

Schaf wat palmbomen aan voor een exotische look en koop een jacuzzi en je hoeft nooit meer ver op vakantie om het gevoel te hebben alsof je in het buitenland bent.

23 likes

Ik ook niet en ik luister zelfs nog 3FM.

/wanneer je echt de enige bent…

1 like