volgens mij zit zij vol tegenstrijdigheden. Zie haar meerdere malen per week iets van eten posten waar ze bij zet dat ze dit niet mag eten maar het wel doet. Die pakjesbende waar zij mee kookt zit ook vol met suiker om te conserveren.
In ontbijtkoek zit ook gewoon een shitload aan suikers, dus de logica is weer ver te zoeken ja
Wat ânormaalâ is is natuurlijk voor iedereen anders maar ik snap wel dat ze op sommige scholen regels stellen. Mijn moeder is juf en toen ze daar geen regels hadden gaven sommige ouders hun kinderen een zak chips of een mars mee.
Ik vraag me wel af wat haar dochter meeneemt als ze geen suikers mag. Kaas? Ei?
Ze zegt dus ontbijtkoek en brood haha, dus het is gewoon geen consistent verhaal. Dit is weer zo typisch ergens tegen aan willen schoppen vind ik.
Ze heet zelf Rachel en haar kind heet Rashel? mind=blown once again
Even op adem komen na dit verhaal zonder interpunctie
Wow nu snap ik pas waarom er de hele tijd Rashel staat
Ja ik moest een paar keer opnieuw beginnen met lezen voor het kwartje viel. Begreep al niet waarom ze het over zichzelf op school had enzoâŠ
Ik ook niet hahaha ik dacht huh wat is dit voor gespleten persoonlijkheid
Nee ze zegt toch ze moesten verplicht fruit eten en ontbijtkoek en brood?
mensen, mensen, mensen ik heb een prangende vraag; doet anna nog wat met youtube of is ze er een tijdje uit?
Maar wat voor jou misschien niet goed is, hoeft voor een ander niet slecht te zijn. We mochten het niet over haar eetstoornis hebben hier (wat ik helemaal begrijp) dus ik ga er verder niet op in.
ja dit vraag ik me ook af? haar laatste video is van een maand geleden
Wow wat fruit is ook al slecht voor je?
Je gaat ook overal dood aan tegenwoordig
Misschien kan dit een beetje hard overkomen, zo is het niet bedoeld. Maar van haar is toch bekend dat ze een eetprobleem had of heeft? Dus misschien moeten we dit soort uitspraken meer zien als onderdeel daarvan in plaats van dat het een discussiepunt wordt van; âoooh mensen doen zus of zo tegenwoordig met etenâ. Hmm ik kan dit niet goed uitleggen merk ik.
Ik zag een keer een vader in de supermarkt aan zân peuter vragen welk olvarit potje hij wilde eten 's avonds. Peuter was boos en mepte allebei de potjes uit zijn handen. Overal baby eten en scherven. Vond ik wel een geweldig voorbeeld van soms zou je kind maar lekker pech moeten hebben en vreten wat de pot schaft.
Oh sorry, dat zou goed kunnen inderdaad.
Ik bedoel het niet als verwijt hoor! Meer omdat de meeste er nu heel serieus op in gingen, terwijl ik meer dacht dat dit ook een beetje bij haar ziek zijn kan horen
Begrijp ik! En had ik niet over nagedacht dus vandaar, vind dat je een punt hebt!
Weet ik! Bedoelde naar mezelf: ik zou er nog veel meer over kwijt willen maar ik houd mân mond vanwege haar problemen met voeding.
Ik at altijd chocopasta. En werd gedwongen een plak worst of kaas te eten. Nu kan ik beide niet meer door mân strot krijgen