2 jaar en nu al een quinoakut zijn
Grapje. Boterham blijft toch ook favoriet hoor: ‘juhuuuuuffff gaan we al boterham eten?’
‘Uhm je mag nog best lang spelen.’
Beetje wel… of ja wat is normaal. De meeste ouders zijn wel hogeropgeleid, tweeverdieners en ja sommige ouders komen in hun porsche of mercedes aangescheurd
Ik pm je wel. Ik heb trouwens een kinderdagverblijf topic aangemaakt wan het gaat wel erg off topic
Die peuters/kleuters eten beter dan ik!
Ik keek net even de Huismuts terug van een jaar geleden en ze was zó anders daar. Alles leek veel meer relaxed, nog niet compleet sponvlogs en ook nog niet alles Pippieeee. Wat bizar om zo’n verschil te zien.
Zij stond in mijn aanbevolen lijstje en ik vind dit soort video’s altijd wel vermakelijk. Maar wát heeft zij een grote mond zeg. Met 21 weken had ze al weeën, maar het ziekenhuis kan dan natuurlijk niks (behalve weeënremmers geven? wat ze ook hebben gedaan). “Sommige van die zusters mogen echt per direct ontslagen worden en op straat gaan leven want hun hebben echt geen hart”
Ik kan dit echt niet aankijken, ik vind haar echt ontzettend dom en irritant overkomen.
(omg. ‘die dag heb ik de gynaecoloog gebeld, dat is zeg maar een verloskundige, maar graven dieper in je buik en zo’ … het zijn twee verschillende beroepen?!)
Gewoon komkommer of tomaatjes kan dus wel, zal van school ook echt wel mogen hoor💁♀️
Ja, ik sterf echt vanbinnen hoe kut zij is (sorry haha). Ik kijk het nog steeds. UgheguhgeuhgueHGEUHGUEHG
oh mijn god hahahahahah over vliezen breken: ‘al die water viel eruit, heeeeeeeerlijk’
omg ze is nu 19? ik dacht oprecht dat ze nu nog steeds 16 was
Brood is echt het belangrijkste in het leven van mijn kind.
Ik stuitte net weer op zo’n ‘reageren op haatreacties’ video en ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. Altijd van die geforceerde, zogenaamd grappige en sarcastische reacties terug.
Daar zitten ook koolhydraten in. Je kunt echt niet zonder suikers leven. Maar goed, sorry voor de offtopic.
Die Rachel is toch niet te dom om te begrijpen dat ipv fruit een komkommertje of snoeptomaatje ook kan? Vlgs mij willen scholen juist ook het suikergebruik terugdringen.
En haar met de naam van haar dochter deed ze een Nick Schilder? Die noemde zijn dochter Nicky.
Edit: Spuit 11: Showstopper was me voor.
Alles is rommel volgens mij? Snap er niks meer van
En de 10 gehaktballen p.p. kun je anders ook gezond noemen. Nou sorry hoor maar van reetshul neem ik geen voedingsadvies aan hoor.
Ik denk niet dat je hier logica achter moet proberen te zoeken en misschien moeten we er ook over kappen.
Precies wat ik gister probeerde over te brengen!
Iemand al een mening over Teske’s nieuwe nummer Wildernis?
Ja ik vind het wel wat!! Maar dacht dat ze met een album zou komen