Ja ik vind het wel wat!! Maar dacht dat ze met een album zou komen
Niet te vaak zoals @HvO al zegt ivm veel zout wat erin zit. Maar als ik kon kiezen tussen smeerkaas (restproduct van kaas eigenlijk) en versgemaakte hummus dan zeker de hummus.
Ik vind Lars van Monica trouwens ook wel positief veranderd na de baby! Hij was eerst zo stil en suffig ofzo, maar nu doet ie wel wat leuker in de vlogs
Wat is madtrip van stukTV? Weet iemand dat?
Een andere versie van roadtrippers. Ze moeten zoveel mogelijk opdrachten doen in Europa. Leuk dat Dionne meedoet.
Ja, dat dacht ik ookā¦
ik vind teske zoooo mooi met zoān bob in die kleur!
Lekker laat maar ze doet me hier denken aan dat meisje waar zoān hele conspiracy theory over was dat ze gekidnapt was, en dan vooral die ene video waar ze wel schizofreen leek? Teske heeft wel echt iets te zeggen maar alsnog een beetje dezelfde vibe
Oh wow over die Eugenia Cooney, vlak voordat er iets over haar gepost werd hier āontdekteā ik haar. Ik vind het zo ongelofelijk heftig. Waarom grijpt niemand in?! Ik weet weinig over eetstoornissen, of waarschijnlijk evenveel als de gemiddelde mens. Maar waar zijn haar familie en vrienden? Is er niet een soort verplichting om haar te helpen? Zelfs met dat tere lichaampje probeert ze nog steeds elke keer te bewegen. Hoezo laat youtube doet toe? Dit mag echtniet. Zij is dood en doodziek. Ik heb wel eens korte docuās gekeken over eetstoornissen maar in elke video was er dan ook erkenning van die stoornis van de patiĆ«nt zelf. Ben bijna een beetje boos.
Ik kijk nu de video van Marije die een week als student leeft & eet, en ik vind de eerste 30 seconden al zo negatief naar studenten toe. Ook in de thumbnail heeft ze dan āslecht en goedkoop etenā staan, terwijl lang niet alle studenten dat doen of uberhaupt typisch studentikoos leven.
Wie de neuk is Marije?
Oh āDit gebeurt er alsā die met dat slierterige dunne blonde haar. Het concept is leuk, de uitvoering altijd slecht. Ik kijk nooit meer.
Marije van het youtubekanaal ditgebeurterals, ze maakt veel videoās over voeding volgens mij en is bff met allemaal van die health freaks
Ik moet Marije nu al niet
Heeft iemand enig idee wat dat nieuwe merk van Anna Nooshin is? Alter heet het maar wat gaat ze ermee doen? Is het een fashionlabel ofzo?
hoe lang duurt het experiment dit keer? 3 dagen?
Als ze zou leven als de gemiddelde Amsterdamse student is er niks aan om te kijken. Elke dag koffie en belegde broodjes op de uni en boodschappen doen bij de AH.
De meeste studenten leven niet meer op pakjes noodles, maar dat is tenminste wel een challenge.
Maximaal lenen = maximaal leven
Haha een vriendin van mij leefde op soep. En dan het liefst in blik, want dan kon ze het blik op het gasfornuis zetten zodat ze geen pan vies hoefde te maken
Een week!!! Echt zwaar leven, maar ik ben pas op de helft van de video dus misschien houdt ze het niet eens vol