Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

@milkshake3 dit dus volgens mij, een tijdschrift wat ze elke keer uitbrengen met allemaal artsy foto’s van haar en bekende NL’ers, en dan ook producten die in dat thema passen zoals make-up of accessoires?

Okee. Lifehack!!! :open_mouth:

7 likes

Omg dit doet me echt denken aan Jan Stam van Man Bijt Hond hahaha. Die vrat tonijn uit blik en gebruikte dat blik daarna nog regelmatig om uit te drinken bah bah bah.

8 likes

Waarom doet ze niet een keer
:dit gebeurt er als: ik mijn dunne slierterige haren met hier en daar extensions eruit haal en afknip “

image

Gewoon accepteren wat je hebt marij, of niet hebt.

30 likes

ja meestal houdt ze na een paar dagen al op, vandaar :joy:

1 like

Hahah gadver! Een vriend van mijn zus dekte dan wel weer zijn borden af met vershoudfolie, zodat hij ze niet hoefde af te wassen. Ook zoiets raars haha

14 likes

Wow lifehack

1 like

Awhh zo mooi!

25 likes

Marije is nu op het punt (na 5 dagen denk ik?) dat ze toch maar een recept uit het nieuwe boek van Jet gaat maken, want haar lichaam is het niet gewend om zoveel “ranzigheid” en “simpele koolhydraten” te eten.

Simpele koolhydraten??

Ja ik heb het niet bedacht, maar ze wil vezelrijke maaltijden eten dus denk dat het daarmee te maken heeft

Ahh zo benieuwd om te kijken! Die hals/nek tatoeage blijft lelijk. Lijkt wel een grote gekrulde schaamhaar. Vraag me ook af of ze er zelf blij mee is maarja.

4 likes

Nee en wtf was die pasta pesto, ze kan toch zelf wel nagaan dat er mensen zijn die daar wel groente bij eten?! Op die manier hoef je het mij ook niet voor te schotelen

2 likes

Tegenovergestelde van de complexe? Hahaha weet niet of je dat dan zo noemt

Ben al vier jaar student maar heb nog nooit macaroni gegeten

19 likes

Ze vertelt het allemaal zo droog :joy::joy:

1 like

Same. Zes jaar gestudeerd, nog nooit macaroni gegeten.
Ik heb de video niet gekeken maar het klinkt echt prut. Ik at echt prima eten als student, en om me heen was dat niet anders.

Heb eigenlijk nog nooit meer buiten de deur gegeten dan als student, tbh.

3 likes

Ja precies, echt living the life :sweat_smile:

2 likes

Die van de Aldi is nog vies-lekkerder!

11 likes

Simpele koolhydraten voor het plebs

4 likes