Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Even iets heel anders tussendoor: ik las deze kop van de NOS en dacht oh leuk, de NS heeft Gregor ingezet om de saamhorigheid te vergroten. Ik was er echt van overtuigd

Foefje met gratis koffie brengt gesprek op gang op koud station - https://nos.nl/l/2268809

43 likes

De echte foef was op persreis met Daddydox.

Noem een meer wanstaltig, zichzelf cool vindend, over hun hoogtepunt heen duo van iets te gladde middertigers.

I’ll wait.

40 likes

Ohhhhh ik krijg hier helemaal rillingen van

1 like

Kan deze discussie misschien naar het forumergernissen topic? Ik wil verder jullie discussie niet beëindigen, maar hij lijkt me niet op zn plaats in dit topic omdat het allang niet meer relateerd aan youtubers. @moderators

Dan kan de rest hier lekker weer komen zeiken op Tiens nieuwste instastories etc.

21 likes

Mag ik even tussendoor peilen wat ik me al een tijdje afvraag?

Bloggers posten (vooral in december, maar nu ook wel eens) van die ‘10 meest gelezen artikel over …’ of ‘5 artikelen van mij over …’. Dan is het nieuwe artikel gewoon een opsomming van oude artikelen. Ik vind die vaak a) heel saai want meeste ken ik al en b) gemakzuchtig

Maar misschien ben ik daar wel de enige in :).

Bloggers die oude artikelen ‘opsommen’ bij wijze van nieuw artikel vind ik…

  • Handig juist, want dan lees ik ook oudere blogposts
  • Saai
  • Gemakzuchtig
  • Geen mening

0 stemmers

Ik doe zelf in december vaak in het kader van terugblikken een blogpost met de tien artikelen die dat jaar het meest gelezen zijn. Ik vind dat leuk om terug te kijken en te delen. Vind ik ook leuk om te zien bij andere bloggers. Meestal zit er nog wel iets bij wat je nog niet gelezen hebt.

Ja en ik als fanatieke bloglezer (van twee of drie blogs) heb dan waarschijnlijk alles wel al gelezen, of bewust niet aangeklikt want ‘niet interessant’. Vandaar mijn vraag. Voor andere bezoekers die af en toe wat lezen is het natuurlijk een ander verhaal :slight_smile: .

Lol is dit nog steeds gaande.

28 likes

Iemand bekend met het youtube kanaal bondgenoten? Ze doen sociale experimenten zoals ‘kleinzoon scheldt opa uit’ https://www.youtube.com/watch?v=yF5eULp1v28
Best interessant!

oh die ken ik niet… nu heb ik nog meer om te kijken!

update; ik zie gewoon dat die What Would You Do filmpjes miljoenen keer bekeken zijn… :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is hier aardig gesleuteld :eyes: Ofwel photoshop of echt gesleuteld :stuck_out_tongue:

7 likes

volgens mij is dit de ‘duw je boven armen tegen je lichaam aan’ truc. Ben ik bekend mee hehe

21 likes

Ja en met een beetje goed tapen kom je ook een heel eind.

1 like

deze is gister geupload - dus dan zou ze de snelste boobjob ever hebben moeten ondergaan haha.

4 likes

Haha, ik vond ze ook niet per se nep ogen ofzo, vond ze alleen groter lijken dan normaal :joy: Maar dan zal ze wel met haar armen tegen haar lichaam duwen inderdaad haha

moet ik een tutorial opnemen? like dit bericht en abonneer op mijn profiel!

17 likes

Ik heb het zelf niet echt nodig :face_with_hand_over_mouth: Maar ben nu wel benieuwd naar de truc hahah

“Bij 100 likes doe ik een tutorial in een bad met cola light”

10 likes

Wel met string aan neem ik aan?

1 like

Omg ik was (ben) altijd zo jaloers geweest op die Vajen, zij had/ kon alles wat ik niet kan/ heb.

1 like