Huh wat? Echt?
Edit: ik ben dus moe
Huh wat? Echt?
Edit: ik ben dus moe
Je bedoelt met zoân digitaal fotocameraatje (want geen camera bij de Nokia 3310) duckface in de spiegel en dan het liefst in sepia? #sweet16
Naaah Noor is helemaal padje af gegaan!!
Lekker laat maarrrrr⊠OMG deze comment ik ga helemaal stuk 
Krissie 2.0
Samenwonen? Verhuizen?
Ik heb echt een hekel aan zulke posts!
Gok op iets van een samenwerking, kledinglijn, Darcy en Koen gaan samenwonen of dat ze eindelijk in de tuin kunnen spelen.
Ik was even in de war: wie is deze peuter en wat doet ze hier in dit topic. Vind het zo raar mensen die hun kind zo op Instagram zetten.
Ja, klopt helemaal. Ik zag alleen dat berichtje zo en dat staat vreemd naast andere instas die worden gedeeld van Anna of weetikwie haha
Alright, in ieder geval bedankt voor de uitleg. Als het je dermate stoort wil ik het gerust weghalen ook.
Ik kijk nu de vlog van Anna in Bali, wat ziet ze er moe uit, geen enthousiasme of een echte lach.
Even een pauze van een half jaar waar ze niets doet zal haar denk ik goed doenâŠ
een familielid verliezen, je relatie van 11(?) jaar die uit gaat, al die reizen incl jetlags, je hele hebben en houden online en er maar goed uit te moeten zien⊠dat is niet niets.
Ze doet niet passief agressief? En dat het honderdduizend andere keren ook gebeurt maakt deze keer niet goed.
Het is tegenwoordig echt heel moeilijk geworden om nog iets goed te doen.
Ik heb eerlijk gezegd ook even getwijfeld of ik het zou liken, maar vond het wel een vrolijke noot tussen best een aantal kritische berichten. Dat is bij mij een voortdurende innerlijke strijd denk ik 
Dat vond mijn moeder ook altijd onzin.
Zei ze: âJij kan er ook niks aan doen dat je toevallig intelligent bent geboren. Dat maakt je niets meer dan een ander.â
Haar lijfspreuk is: âEen goed mens is een mooi mens.â

Ik snap je punt, maar wilde eigenlijk net zeggen wat @Tsundoku hoerboven post. Aan intelligentie wordt neg zo goed een oordeel geveld, alleen is uiterlijk in een opslag te zien en dus makkelijker te beoordelen/over te oordelen.
Wij kennen die Rana alleen uit bonnies vlog, dus kunnen volgens mij minder of zoveel zeggen over intelligentie/humor/vriendelijkheid/etc en makkelijker over uiterlijk.
Nogmaals, ik snap je punt maar kunnen we nu echt geen compliment meer geven zonder daarmee in de problemen te komen? #whathitsthefence
Maar ik vind dat er wel een groot verschil zit tussen schoonheid (uiterlijk) en alle andere dingen die je nu noemt.
Met al die andere âkwaliteitenâ die je nu noemt kun je iets doen (ten goede of ten kwade) voor jezelf, de mensen om je heen en eigenlijk de hele wereld om je heen.
Maar je uiterlijk, tja, het zit letterlijk alleen maar aan de buitenkant. Het heeft helemaal niks te maken met wat voor mens je bent of jouw omgang met anderen. Het enige positieve wat je er mee zou kunnen is er voor zorgen dat andere mensen plezierige visuele prikkels binnenkrijgen ofzo? Dat is toch heel oppervlakkig?
Maar zonder dat mensen nog maar iets weten van al je kwaliteiten, van wat voor mens je bent, vormen ze al een oordeel over je op basis van je uiterlijk. Het is het eerste wat men van je ziet.
Daar komt nog eens bij dat we in een maatschappij leven waarin de focus op knap zijn heel erg groot is en ook heel duidelijk tentoongespreid wordt.
Ik zou willen dat ik zelf kon denken âhet is maar een lichaam, het zegt niks over mij als persoonâ, maar dat kan ik niet. Ik weet dat het niet oke is, maar mijn uiterlijk (ik ben echt niet knap) beĂŻnvloedt mijn gevoel van eigenwaarde ontzettend. En ik weet dat ik daarin zeker niet de enige ben.
Ik word er zelf in ieder geval altijd heel blij van als ik weer ergens op het forum een berichtje zie van @quantum waarin ze de grote focus op knap zijn actief tegengaat