Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vond haar sowieso wel vaker best zeurderig. Heb nu nog niets gezien sinds de zwangerschap, zal zo eens een vlog bekijken.

@Pinkbeliever @morange @Loowny @Helix2009 Ik volg haar nog maar eigenlijk puur voor de weinige interieur en make-up dingen die nog passeren en ook omdat ik wel benieuwd ben naar haar dochtertje. Ik denk dat het zo openlijk tonen en klagen over de negatieve kanten van zwangerschap wat horen bij een trend van de laatste jaren waarin geroepen wordt om niet te doen alsof alles rozengeur en maneschijn is bij een zwangerschap.

3 likes

Ik word vooral zo moe van alle samenwerkingen waarbij ze 10x benadrukt hoe fijn het is om samen te werken met X. En alles met Hello Frrresh kan ik al niet kijken.

Emma Hill had in haar video vandaag ook niet een al te beste mood en Lizzy nog niet geupload. Dus lekker relaxed rondje youtube viel een beetje tegen #groteproblemen.

3 likes

Heeft iemand de video van Jessie gezien?

Ja

1 like

Agree, heel irritante ontwikkeling. Het mag best wel ‘real’ zijn, maar inmiddels is het haast een misdaad als je het wel een positieve ervaring vind.

oke top

3 likes

Ik volgde haar al een aantal jaar maar sinds haar zwangerschap heb ik haar video’s niet meer gekeken… Moet eerlijk zeggen dat ik haar vooral volgde omdat ze zoveel zeikte (en dan tegelijkertijd haar topic op GuruGossip volgen en me lekker ergeren haha) maar nu is ze gewoon ronduit irritant haha.

1 like

Ik word zo ongemakkelijk van die dans filmpjes van Alwin (Vet Gezellig) op z’n insta stories :weary:

11 likes

Ik vind de vlogs van Romee Strijd zo leuk! Echt de enige vlog die ik trouw kijk. Ze is elke keer weer in een ander deel van de wereld en altijd zo vrolijk en zeurt nóóit… echt leuk om naar te kijken

1 like

En die theaterschoolblikken gaan gepaard met de bijpassende ‘Ohhh Nick!!!’-kreet

3 likes

Ja true, het is ongemakkelijk op een aandoenlijke manier. Ik hoop ook echt dat het goed gaat komen met hem!

2 likes

Vind het ZO vermoeiend als influencers de vruchten van de duurzaamheidshype proberen te plukken en er hele verhalen over schrijven en dan in hun volgende post een spon hebben voor ultra fast fashion zoals Fashion Nova.

12 likes

Haha niet? Ik vind vaak van die nep-perfecte mensen zoals Josh echt stom om te kijken maar Romee komt zo oprecht over.

2 likes

Ik kijk de laatste tijd ook steeds vaker naar Sanne Vloet, maar ik erger me zo aan haar Engelse uitspraak: “Tueday i’m going tue due”.

1 like

Ik ben de serie van Shane maar gaan kijken over Jeffree. En ik vind dat extra gedoe zo grappig. Ook grappig hoe iedereen probeert mee te doen maar alleen Shane en Jeffree hebben echt die chemie.

1 like

Ah ik vond het zo ontzettend schattig haha

Ik vind het vooral MEGA irritant dat Jeffree de helft van die cadeaus zelf uitpakt? Laat dat Die Shane lekker doen? Ik snap her enthousiasme en vind het ergens een oprecht lief gebaar, maar ik zie mezelf al op een verjaardag verschijnen en dan zelf het cadeau uitpakken?! :face_with_raised_eyebrow:

En nu is hij aan het kijken naar een kat. Er is iets met het hondje wat hij gaat halen maar dat zegt hij later.

Waarom zeg je dit nou, ik moest meteen aan Sid denken. Can’t unsee. :frowning:

image

55 likes