Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

haha het lijken wel sims

6 likes

Ik denk alleen maar: houd toch op met je “mag ik aub terug winter palmbomen blabla” verhaaltje. Die teksten sluiten zó niet aan bij dit soort foto’s. Zou verfrissend zijn als iemand er gewoon eens zou zetten: jezus kijk mijn lekkere billen op deze foto. Want iedereen weet toch dat het ze daar om te doen is, we zijn toch niet achterlijk met zn allen :grimacing:

9 likes

Huh wat? Echt?

Edit: ik ben dus moe

1 like

En @Candace wauw jeetje, het is te merken dat ik moe ben hahah. Wat slecht.

1 like

Je bedoelt met zo’n digitaal fotocameraatje (want geen camera bij de Nokia 3310) duckface in de spiegel en dan het liefst in sepia? #sweet16

3 likes

Naaah Noor is helemaal padje af gegaan!!

18 likes

Lekker laat maarrrrr… OMG deze comment ik ga helemaal stuk :joy:

Krissie 2.0

2 likes

Samenwonen? Verhuizen?
Ik heb echt een hekel aan zulke posts!

4 likes

Gok op iets van een samenwerking, kledinglijn, Darcy en Koen gaan samenwonen of dat ze eindelijk in de tuin kunnen spelen.

1 like

Ik was even in de war: wie is deze peuter en wat doet ze hier in dit topic. Vind het zo raar mensen die hun kind zo op Instagram zetten.

16 likes

Ja, klopt helemaal. Ik zag alleen dat berichtje zo en dat staat vreemd naast andere instas die worden gedeeld van Anna of weetikwie haha

Alright, in ieder geval bedankt voor de uitleg. Als het je dermate stoort wil ik het gerust weghalen ook.

Ik kijk nu de vlog van Anna in Bali, wat ziet ze er moe uit, geen enthousiasme of een echte lach.
Even een pauze van een half jaar waar ze niets doet zal haar denk ik goed doen…
een familielid verliezen, je relatie van 11(?) jaar die uit gaat, al die reizen incl jetlags, je hele hebben en houden online en er maar goed uit te moeten zien… dat is niet niets.

10 likes

Ze doet niet passief agressief? En dat het honderdduizend andere keren ook gebeurt maakt deze keer niet goed.

2 likes

Waarom is het per se positief om mooi genoemd te worden.

46 likes

Het is tegenwoordig echt heel moeilijk geworden om nog iets goed te doen.

83 likes

Ik heb eerlijk gezegd ook even getwijfeld of ik het zou liken, maar vond het wel een vrolijke noot tussen best een aantal kritische berichten. Dat is bij mij een voortdurende innerlijke strijd denk ik :stuck_out_tongue:

Dat vond mijn moeder ook altijd onzin.

Zei ze: “Jij kan er ook niks aan doen dat je toevallig intelligent bent geboren. Dat maakt je niets meer dan een ander.”

Haar lijfspreuk is: “Een goed mens is een mooi mens.”

:joy:

19 likes