Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Lage plafonds in het huis zeg… Spreekt mij niet aan, ben wel heel erg benieuwd wat ze ervan maken. Vind de interieur stijl van rachel wel echt heel mooi namelijk, dus vind het wel leuk om nu haar vlogs weer te gaan volgen haha (keek al een tijdje niet meer).

Idd niet zo handig dat ze die foto in de vlog had laten zien van het huis, adh daarvan kan je het gemakkelijk vinden (diezelfde foto word ook gebruikt op het internet), vandaar dat ze de vlog offline heeft gehaald lijkt me.

Het feit dat jij en @broodjepindakaas aangeven dat het zo makkelijk vindbaar is, maakt het natuurlijk wel aantrekkelijker voor mensen om op zoek te gaan. Zou ik als blogger/youtuber alsnog niet blij mee zijn.

1 like

Ze heeft de vlog al offline gehaald, dus vandaar dat het me geen probleem leek om te delen, aangezien mensen de foto nu niet meer kunnen zien waardoor het zo makkelijk is om te vinden!

Ja niemand kan het nu nog vinden idd, het kwam puur door die foto.

Haha ik kom net achter Oma Miep haar instagram. :heart: https://www.instagram.com/omamiep
Ben gewoon helemaal blij nu. Wat een leuk mens is dat toch ook.

14 likes

Lijkt me echt een onwijs lieve vrouw en oma! Zou ze de teksten onder de foto’s zelf schrijven? Zoals “Lekker aan de koffie op zondag fijne dag allemaal doeiiii oma Miep favoriete uitfit” hahah

2 likes

Haha ja door de spelfouten denk ik wel dat ze het echt zelf schrijft.

Haha wat een geheim project ook. App downloaden en elke dag 1 sec filmen. Je hoeft het niet eens zelf te monteren.

6 likes

Ik had eerder een karakteristiek huis in een mooie oude buurt verwacht. Straat vind ik ook mwah, huis ook mwah. Niks speciaals in ieder geval. Ben ook heel benieuwd wat ze ervan gaan maken!
Had niet verwacht dat ze gingen verhuizen zo snel na de verbouwing maar ik dacht dat ze verbouwing zelf betaald hadden dus dat maakt het ook wel anders.

Nu kan die arme papa zeker weer alles gaan doen :see_no_evil:

8 likes

Ik ga niks quoten maar wat ik begrijp is dat het een nieuwbouw is? Ben dan juist extra benieuwd hoe zij dat gezellig gaat maken want vind haar stijl heel mooi!

Niet heel slim om die foto te laten zien maar ik snap dat enthousiasme wel. En je hebt maar een idioot nodig… helaas.

Welke app is het?

Volgens mij letterlijk zoiets als 1 second a day :smile:

1 like

Ik zit nu in een binge van de vlogs van Gio maar Wow… ik wist dat ie t goed had maar dat appartement en die spullen joh.
Ik krijg er een beetje een raar gevoel van, al die mensen in zijn huis. Iedereen komt en gaat en blijft maar slapen, zus afzetten, zo ophalen. Damn ik zou echt gek worden.

En bijvoorbeeld op 00:45 zegt hij dit gourmetstel hebben we gister gekocht en ik weet niet of we het nog een keer kunnen gebruiken haha wauw. Ben stiekem wel een beetje jaloers op die onbevangenheid.

2 likes

Oh oh oh de laatste vlogmas van Jill. Zo genant…

3 likes

Hoezo, wat gebeurd er? Kan nu niet kijken haha

1 like

Dit is toch geen onbevangenheid? Meer mega dom omgaan met geld en milieu. Ik heb ook zoveel medelijden met zijn buren: koop je een luxe appartement heb je een kind naast je die ‘s nachts het zwembad in duikt met vrienden.

Kan me trouwens niet voorstellen dat hij dit uitgavepatroon jaren vol kan houden

35 likes

Weer mega mega dronken, luidruchtig gebler met de vriendinnen van die Pleun, over elkaar heen hangen, gillen dat ze zo dronken zijn. Echt prima, maar vlog het dan niet?!

8 likes

Oh wauw, ik snap sowieso niet dat je zin hebt om te vloggen op zo’n avond.

1 like

En daar verdien je geld mee. :roll_eyes:

2 likes