Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik doe blijkbaar toch wat fout :crazy_face:

2 likes

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik doelde meer op doen waar je zin in hebt, bij mij zou dat er anders uitzien.

En dat denk ik ook iedere keer, je zou hier maar naast of onder wonen :sweat_smile:

1 like

Ja die Hanwe gaat ook lekker inderdaad.
Er werd ook een comment achtergelaten over die meiden, dat ze niet bij Gio zijn voor zn karakter…

image

Stoer

55 likes

Heeft die nick nu weer van die pupillen als schotels?

11 likes

Hebben ze nou joints vast?

lijken me eerder sigaren

3 likes

Ohja zie het nu, moest even denken aan #highrollers vandaar

1 like

Als ik Gio zijn vlogs kijk dan vind ik Enzo Knol ineens toch een stuk leuker weer, heb het gevoel dat Enzo wel wat minder showt dat hij veel geld heeft.

11 likes

Wow hier lijkt Gregor echt op John Green

1 like

Onder een van die eerste vlogs stond ook een linkje naar funda, dat appartement heeft gewoon ruim een half miljoen gekost wtf.
Vind wel dat hij echt super dom met alles omgaat hoor, wat mij betreft echt nog te onverantwoordelijk om op zichzelf te wonen. En dan ook nog een hond straks

Jeeetje joh. Bijna niet te bevatten.
Ik krijg vanuit de vlogs ook niet de indruk dat zijn ouders hem afremmen maar juist stimuleren. Bijv dat hij een nwe auto koopt omdat ā€˜hij echt een nieuwe nodig had’ (Gio heeft dit gezegd). Dit omdat zijn oude 60k op de teller had🤣

1 like

Ik keek de vakantievlog van Kelly en deze situatie zou ik zelf toch wel een klein beetje kut vinden :thinking:

Knipsel
Knipsel2

3 likes

Hahaha ja, het is zo slecht geschreven. Moest wel goed lezen wat er nou allemaal stond :joy:

Pfff, normaal leesbaar Nederlands schrijven is ook een vak :roll_eyes:

9 likes

Ik zou hier ook van balen zeg, Kelly heeft ook gezegd dat ze het zo moeilijk vond om haar zoontje 11 dagen niet te zien.

1 like

Hoe durft ie

Wat ik ervan begrijp is dat Lars zijn zoon tijdens de kerstvakantie heeft dit jaar. Of in ieder geval een deel ervan, maar dat hij in die tijd op vakantie is gegaan zonder zijn zoon. Kelly was zelf in Dubai en Lars dus in New York.

2 likes

Maar ze zegt in de comment dat ze hem mee had willen nemen op vakantie, dus logeren was niet per se nodig geweest.

1 like

We weten toch helemaal niet hoe de vork in de steel zit? Er is sowieso sprake van een zorgregeling en het afwijken daarvan, in de zin dat de andere ouder het kind in een bepaald jaar tijdens de feestdagen verzorgt, kan soms heel ingewikkeld zijn tussen ouders.

6 likes