Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hij is wel met ze vader geweest en veder is dat zijn keuze wat die doet als ze zoon er is!!! mijn zoon mijn levuh

47 likes

Nouja, in hoe slecht Nederlands het er ook staat. Het is wel een volwassen reactie van haar, vind ik. Zij komt op mij echt over als een lieve meid, misschien niet de allerslimste maar ik vind deze reactie wel gewoon netjes.

Genoeg mensen die nu de kans hadden aangegrepen om even flink met modder te gaan gooien.

99 likes

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Een hoop bloggers zouden gelijk van de gelegenheid gebruik maken om alles lekker over het internet uit te vechten of toch minstens flink te klagen en zo alle fans/kijkers aan hun kant te krijgen. Zeker als er kinderen in het spel zijn vind ik dat altijd zó naar om te zien/horen/lezen.

2 likes

Op de Instagram story van darcy lijkt het net of die kindjes nog in een maxicosi autostoel zitten ik de auto?
Lijkt dat nou zo of ?

Ja eens. Volgens mij kan het prima. (Zal Amy er wel eens op naslaan.)

Ja dacht ik ook al te zien. Misschien dat ze er nog goed inpassen?

Die kinderen zijn 2 of bijna 2. Dat past zeker niet meer.

Dan hadden ze (een deel van) het geld van de tuin beter in 2 stoeltjes kunnen steken.

2019-01-02%2019_09_47-WhatsApp
:persevere::persevere:

22 likes

Ik kijk de weekvlog van willemijn en had echt zo’n wat een leuk gezinnetje, kan niet wachten tot ik dat zelf ook heb-vibe. Tot ik me dus bedacht dat ze dus haar camera heeft klaargezet, de kindjes naar beneden heeft gehaald om de cadeau’s uit te pakken. Vervolgens bij het ontbijt met de camera om de kids heen loopt om te filmen hoe leuk ze met hun cadeau spelen. Het is zo gescript

16 likes

Die voorbeelden die jij nu noemt vind ik niet perse heel raar eigenlijk, hoeveel ouders filmen met hun telefoon hoe hun kids cadeaus uitpakken of zitten te eten. Is natuurlijk anders dan een “professionele youtuber”, maar ik denk dat je je er over zult verbazen hoeveel ouders onbewust die dingen ook doen.

5 likes

Het enige verschil is dat ik uit zie als ma Flodder en die filmpjes van 0,30 seconden naar de opa’s en oma’s gaan. :rofl: En dat het vaak iets is als wie heeft er geen trek in TAART? En ze allemaal hard roepen IK! IK! Terwijl ze natuurlijk taart krijgen heheh.

5 likes

Ging je voor je gevoel dan toch anders zitten, rechter, anders praten etc?

Lijkt me ook erg tijdrovend als je zoveel beeldmateriaal terug moet kijken.

Hahaha zo herkenbaar, mijn vriend lacht mij altijd kei hard uit want die heeft het ook door dat ik ineens anders doe op beeld. Ik kan ook nooit leuk spontaan lachen, dat zie je op groepsfoto’s dan lacht iedereen spontaan zijn tanden bloot en ik heb zo’n flauw glimlachje.

3 likes

ahhh <3

11 likes

Maar de spontaniteit is er toch totaal af als je zulke gestyleerde fragmenten maakt. Ze speelt bijvoorbeeld ook brandweertje met ze, waarbij ze eerst aan de camera vertelt dat ze dat gaat doen, vervolgs Jelle (die in eerste instantie niet mega enthousiast lijkt) opjut om te gaan rennen etc. Het is alsof ze niet langer haar leven vlogt (zoals ik kan begrijpen dat ouders dat doen), maar momenten creeert omdat de kijkers dat leuk vinden.

Aan het einde baalt ze ook want de vlog was niet zo leuk geworden doordat ze ziek was terwijl ze zoveel leuke vlogmomenten had bedacht, dat ze door ziekte geen leuke kerst met de familie heeft gehad wordt pas als tweede benoemd. Vind het zo jammer want haar vroegere vlogs vond ik veel leuker en realistischer.

17 likes

Ik heb het idee dat de kinderen het “ Leitmotiv” zijn. Wat ik persoonlijk heel treurig vind.

5 likes

Het wordt tegenwoordig breder gebruikt hoor. Als steeds terugkomend thema van iets.

Ik heb Willemijn heel lang bewonderd dat zij de kinderen zo goed uit beeld wist te houden. Fotootjes werden zonder gezichtje geplaats en in vlogs zag je alleen de achterkant. Nu is alles zo vol in beeld, hebben ze echt van die Annic geleerd denk ik.

18 likes

Ik word door mijn jongere collega’s up-to-date gehouden, haha!