Nu maar hopen dat ze beter slaapt in zo’n pyjama.
Volgens mij ging dat er gewoon over dat ze wel eens ruzie hadden en een heel ander leven/ritme. Ze hebben toen het uit was nog een keer samen in een radio uitzending van Kaj gezetten en toen deden ze heel normaal en aardig tegen elkaar. Als er echt iets rots was gebeurd tussen Jilll en Milan hadden ze denk ik echt niet nog zo tegen elkaar gedaan.
Ja dat is ook wel zo denk ik. Ik vind die sophie sowieso een beetje vreemd, waarom zeg je opeens zulke dingen in zo’n random video. Komt heel aandachtsgeil over
Ja daarom heb ik dus ook het gevoel dat het verhaal allemaal erger is gemaakt dan het is. Tuurlijk ik ken Milan niet persoonlijk maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat hij echt zo is… En laten we eerlijk zijn van het rijtje Jill, Sophie en Brigitte is Sophie overduidelijk wel de gene met problemen.
Lijkt me eerder dat die Sophie gemeen is dan Milan. Waarom zat ze in een kliniek en wat voor kliniek? Tegen de grond gehouden en iemand in z’n gezicht getuft. 
Ze heeft borderline.
Die tuin van Darcy
Wat een drama, ik hoop echt dat die gasten niet terugkomen om nog meer te slopen. Ze hebben die schutting ook enorm scheef geplaatst zeg, stelletje oplichters
…die er openlijk over praat (haar problemen dus)
hahahah wat een opening
“Youtuber”
Ik zou als ik Dionne was lekker niet betalen en niet reageren op alles. Net zoals hij en zijn moeder toen bij die chick, die per ongeluk twee keer 50 euro betaald had, hadden gedaan.
Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd klinkt ook een beetje vreemd in mijn oren.
Moet je even Dionne (Onnedi) haar Insta checken.
Aan de hoeveelheid en de prijzigheid van de cadeaus die ze ieder jaar krijgt, had ik al zoiets verwacht. Haha maar toch blijf ik dat duur vinden voor een pyjama 
Haha ja het hoort ‘‘Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd’’ te zijn!
Wie vroeg er zich onlangs af of het uit is met Jiami en haar vriend?
De enige bij wie ik het begrijp zijn Enzo en Dee omdat zij een grote rol speelde in de vlogs.
Is dat kapsel serieus?
Ik vind deze video vooral heel ongemakkelijk omdat het lijkt alsof ze hem nog aan het uitleggen is waarom het uit is. Hij kijkt ook alsof ie elk moment kan gaan huilen.
in de video zegt ze zelf dat ze dit soort video’s ook stom vindt maar ze doet het om alle vragen die zouden komen te beantwoorden en het in 1x duidelijk te benoemen/het erover te hebben
Verder was Jiami niet klaar voor de relatie, ze voelde zich alsof ze het moest forceren, vindt dat Jean iemand verdient die hem alle liefde kan geven, blablabla
Jiami gaat een huis kopen en Jean terug naar z’n ouders, dit was een huurhuis.
Verder niets interessants. Vind dat ze er wel volwassen mee omgaat, ook niet dat kinderlijke stemmetje maar ze praat gewoon goed en duidelijk (voor een keer)