Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Goede boodschap ook. Ze vertelt (o.a) dat het niet fijn is als mensen steeds vragen of je zwanger bent als je heel veel moeite hebt om zwanger te worden. Kan me voorstellen dat dat zo pijnlijk is

5 likes

Ik weet niet of je ze kent. Maar de jongens van “Prankster” kregen geen geld meer van advertenties op een gegeven moment en toen zijn ze uit elkaar gevallen. Ze werkten met vijf mensen aan het kanaal. En die Johnquote was half dakloos op een gegeven moment.

Echt? Wat stom dat ze gestopt is met het onherkenbaar in beeld brengen. Nog stommer dat mijn nieuwsgierigheid nu wel gewekt is en ik bijna een vlog van Wil en Tien wilde aanzetten. Chips, het werkt dus nog ook.

1 like

Ik vind Jill echt een beetje stom de laatste tijd heb dr ook maar ontvolgd omdat ik dat type mens heel irritant vind. Maar vond haar hier op het forum altijd super leuk

38 likes

Heb meer het idee dat de kids niet “picture perfect” genoeg op de foto staan om te delen en dat dit weer een of andere sponactie is, waardoor ze het toch maar moest plaatsen

Waarom kun je anders niet gewoon normale zwembandjes kopen zonder dit te delen?

2 likes

Ja ik ook vind het zo zonde wat vond haar echt leuk maar ik merk dat ik me steeds minder ‘lol’ heb aan content en steeds meer erger momenten. Bij meerdere ‘influencers’ echt een punt ‘nu is het genoeg’ bereikt haha, Jill, 2wmn en Cynthia maar gewoon verwijderd. Als er wat leuks komt zie ik dat hier op het forum wel :wink:

1 like

Ik vind het wel echt heel sneu voor hun, vooral als je ziet hoeveel tijd en moeite ze in elke video steken

kwam dat ook door het filmpje met de ontplofte jeux de boules bal?

zag dat ze nu wel een soort doorstartt hebben gemaakt maar er zijn heel veel mensen afgehaakt. Toch gek hoe dat werkt.

Ik vind het er eng uitzien zo :flushed:

(Het is ook nooit goed :sweat_smile: )

Beetje vreemd omdat ze de kinderen tegenwoordig gewoon vol laat zien op youtube, maar ik vind het wel goed om te zien dat ze er blijkbaar nog wel over nadenkt? Mischien heeft ze toch twijfels en gaat ze terug naar minder laten zien?

1 like

Maxi cosi mag volgens mij tot aan de 13 kg of tot dat het hoofdje er bovenuit komt. Geen idee of die kinderen nog aan die voorwaarden voldoen? Maar als ze bijna 2 zijn lijkt me niet

Ik begrijp ECHT niet hoe je met de veiligheid van je kinderen zo onzorgvuldig kan omgaan.

En ivm Willemijn volgens mij zien we de kinderen nooit echt frontaal in beeld in de vlogs? Soms een beetje van veraf of een zijdelings shot maar nooit echt hun gezichtjes vol in beeld.
Van Maik trouwens wel, Martine lijkt er veel lakser in.

1 like

Wil iemand weten hoe de duim van Annemerel haar vriend eruit ziet? Check dan even haar vlog!
Hij laat hem eindelijk eens zien :sweat_smile:

17 likes

Ik keek net de laatste vlog van de huismuts, en ik heb wel eens eerder gezeurd over haar “styling” maar jeetje die keuken make-over is echt zo inspiratieloos. Ze stopt letterlijk alleen dingen in een pot en verder verandert ze niks. Zit ook totaal geen voorbereiding in. Beetje zuur maar ik snap echt niet dat zij haar eigen stylingkunsten zo serieus neemt.

6 likes

:face_vomiting:
Word eens tijd dat iemand langskomt met een bijl.

7 likes

Ja, ik heb ook het verhaal aangehoord. Zij bleven om geld/voorschot vragen vanwege feestdagen etc etc. En zij bleef maar betalen. Voor werk wat niet gedaan is. Ja, dat is dus ook haar fout geweest.

3 likes

Ze is ook niet echt heel slim vaak. Ook het speelgoed dat ze in deze vlog koopt is helemaal niet voor echt kleine kinderen. Ook kocht ze een tijd geleden spullen van Ali, omdat ze had gehoord dat die NIET goed waren voor kinderen en dat wilde ze zelf testen.

En ik moet eigenlijk toegeven dat ik de vlogs van Bonnie wel mis. :grimacing:

3 likes

Terwijl Martine er dus veel voorzichtiger mee om wilde gaan zei ze. Die is ineens 360 graden gedraaid toen maik een paar weken oud was.

1 like

Hier is geen beginnen aan. Ik heb haast meer zijn duim(en) gezien dan ‘Annemeertje’ herself.

3 likes

Iemand de vlog van Monica al gezien? Had mij wel verheugd op leuke NY sfeerbeelden maar vond het eigenlijk best tegenvallen. Begrijp wel dat de intentie van de trip ook meer was om er samen even uit te gaan en dat daardoor het filmen misschien niet zo op de voorgrond zou staan maar dit vond ik wel erg karig.

15 likes

Ik zag op haar Insta dat Cynthia een scheurkalender heeft uitgebracht. Lijkt me best een riskante onderneming. Over een maand koopt niemand die meer.
Of zou ze ze al kwijt zijn?

1 like

28 likes