Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Vond ik ook! En ik had ook wat de indruk dat ze ook gewoon niet zoveel gedaan hebben? Ieder doet natuurlijk op z’n vakantie wat hij/zij wil, maar om nu helemaal naar New York te gaan om burgers te eten en alleen maar te winkelen… Vond het ook een tegenvaller!

2 likes

Oh!!! :woman_facepalming:

1 like

Ik sla dat struktuur gedeelte altijd over. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat ik iets zou kunnen leren van Cynthia over struktuur.
Make-up dat wel. Vroeger dus.

1 like

Je bedoelt 180? :sweat_smile:

10 likes

Hij is best oud toch? Of nou ja oud, ik dacht dik in de 40? Is dit dan niet het veertigers-die-denken-dat-ze-met-de-tijd-meegaan duimpje, die een beetje zijn blijven hangen in de tijd dat de Facebook-like-duim nog hip was? Ik heb een paar collega’s die ook aan dit signalement voldoen

8 likes

Ja, hij is 47/48 geloof ik. Zou best kunnen dat hij valt onder die categorie mannen haha. Word ook beetje moe van dat ‘Tuurtje’ en ‘Annemeertje’.

1 like

Ik weet het niet exact, maar ik denk dat het inderdaad komt doordat ze gevaarlijke/schadelijke dingen deden.

Hahaha ik dacht ik kijk weer eens een vlog. Een van de eerste woorden: “Tuuuuuur”. Die gast heeft toch een voornaam? En ik vind zn glimlach een beetje eng…

2 likes

Haha ja van zn voornaam wist ik wel maar vind het nu al irritant dat ge-tuur de hele tijd en die 19387272 duimen elke keer.

Precies! En van sommige momenten, zoals de helikopter vlucht, hadden echt veel mooier neergezet kunnen worden.

En no shame, maar die schoenen die ze heeft gekocht :hushed:, dad shoes next level. Persoonlijk vind ik ze echt afgrijselijk en al helemaal voor de prijs (+1000 dollar). Maar good for her dat ze die er even zo bij koopt op reis.

2 likes

Ik dacht eerst ook zo over die helikopter vlucht maar later bedacht ik mij ook dat ze waarschijnlijk maar kort heeft gefilmd omdat je anders zelf niks mee krijgt van zo’n vlucht. Als je de hele tijd op je camera schermpje moet kijken om checken of je wel mooie beelden maakt, lijkt me niet dat je optimaal geniet van je helikopter vlucht. Ik snap dat eigenlijk wel. En ik vindt het persoonlijk dan leuker om er dan toch nog íets van te zien dan helemaal niks.

4 likes

Ik vind het heel fijn dat Annemerel de liefde van haar leven gevonden lijkt te hebben, maar stiekem vond ik de vlogs leuker als ze op vakantie ging met haar zusje of ouders. Heb sinds ik een keer naar Tuurmans duimen gekeken te hebben nooit meer een vlog aangeklikt.

8 likes

Oh ik ben echt grote Huismuts fan maar ik kom toch even ranten: die Willem denkt in z’n laatste vlog dat hij het coole vaderschap heeft uitgevonden he?! Dan: zij deelt niks over haar zwangerschap. Moet ze natuurlijk zelf weten maar ik vind het heel jammer omdat ik haar juist zo ontdekt heb toen ze de eerste keer zwanger was… nu ben ik ook zwanger en ze vlogt alleen maar. Saai.

En dan dat gelul dat d’r video wegens een technische fail offline gehaald ‘was’. Yeah right! En dan twee dagen opnieuw monteren voor hij er weer op komt. Nee het gaat echt helemaal nergens meer over met die twee…

5 likes

Snapt iemand wat van het verhaal van Lisanne (leeft) ze heeft allemaal grafiekjes en iets over stamcellen? Bedoelt ze dan de hoeveelheid stamcellen in haar bloed en wat zegt dat? Kan dat zomaar door zo’n behandeling… die metingen zijn dan toch wel juist lijkt me, dus betekent het dat die therapie dan echt wat doet of zegt dit niks?

1 like

Hahahahahaha😂

1 like

Volgens mij bedoelt ze dat het sinds die stamcel behandeling beter gaat, want ze heeft meer stappen gezet in de maanden na de stamcel behandeling.

@HvO @Geo ik heb ze ook allemaal niet meer op een rijtje help misschien kan iemand wat hersencellen doneren ipv stamcellen😂 nou allemaal heel bijzonder, na die stamcellen gaat het opeens weer wonderbaarlijk beter allebei de keren. Het blijft vaag

18 likes

Nee ik ook niet, maar good for her dat ze zich beter voelt haha

1 like

Precies wat ik dacht. Zo kansloos. Wees gewoon eerlijk.

1 like

Wat ik heel raar vind. Ze gaat haar trouwjurk terug sturen. Ze is met Kerst gevraagd!!!
En dan nu dus al een jurk die terug moet.
Waarom!!! Waarheen!!!

4 likes