Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Helemaal eens!! Vind het ook echt jammer dat ze niets deelt over haar zwangerschap.

2 likes

Ik keek de Slimste Mens terug van gisteren. En het aanzoek van Lil Kleine was bij de vragen. En NIEMAND wist wie hij was. Of wie zij was.
Tot zover Insta famous! :rofl:

45 likes

Pff ik heb geen verstand van kinderen, maar die Annic overweegt een kinderkeuken te geven aan haar baby (bijna-peuter)? Dat kind kan nog nauwelijks lopen, lijkt me? :confused:

1 like

Ikea is voor de plebs Oprah, dat is niks voor wondertjes.

6 likes

Ik kan me ook nog wel voorstellen dat ze bang zijn voor gespeculeer in de reacties als ze iets zeggen over het huis. Misschien daarom?
Al zullen ze dat soort reacties toch niet tegen kunnen gaan waarschijnlijk.

Er missen vast nog wat schroefjes

6 likes

Iemand dat ā€˜recept’ van Wil gezien in haar stories? Ze wist niet eerder hoe ze tomatensaus moest maken zonder gehakt? Dit is exact dezelfde saus als met fles.

3 likes

Ah ja maar verliefde mensen zijn nou eenmaal irritant :joy: ik vind ze wel echt goed bij elkaar passen alleen ik vraag me wel echt af hoe annemerel het wil doen met haar kinderwens (in een van haar laatste artikelen noemde ze dat) in combi met een best wel oudere vriend. Ik heb geen idee hoor, met 40 kun je als man prima kinderen krijgen maar is dat ook zo als je eind 40 gaat?

Straks gaan ze een kookboek uitvinden voor de kleintjes. :crazy_face:

Hoe kookt zij, dat ze niet weet hoe ze een tomatensaus moet maken?

2 likes

Ik denk dat dat komt omdat Ron nog uit een tijd komt waarin er nog niet zoveel ā€œ sterrenā€ waren. Op dit moment zijn er zooooo veel en eigenlijk behoorlijk inwisselbaar.
Maar dat is mijn oma mening hoor!

6 likes

Ben het eens met jouw oma mening. Als ik dan een programma voorbij zie komen waar bekende Nederlanders in een show zitten. Dan ken ik 2/3 vaak niet eens. Het zijn bekende Nederlanders, maar voor mij niet.

1 like

En Maarten is natuurlijk ingehuurd om te zeiken!
Maar ik ben er van overtuigd dat hij deze keer meende wat hij zei.

2 likes

Denk Emile Ratelband, Rob de Nijs! :scream:

Er is helemaal niks mis met IKEA keukens hoor! Ik heb veel vrienden met een keuken van IKEA. Goede kwaliteit, nooit gezeur en superlange garantie die ook echt garantie is. Daar kan menig kuekenzaak een voorbeeld aan nemen.
Het is alleen dat er niet veel keuze is in deurtjes. Maar nu schijnt er ook al een bedrijf te zijn dat deurtjes naar eigen ontwerp maakt voor IKEA keukens.
Ik ben bezig met een nieuwe inrichting, dat merk je wel! :wink:

3 likes

Maar, maar dat is de spon waar ze van leeft! Klussen en kinderen.

2 likes

:face_with_monocle:

1 like

@grace oh ik had geen flauw idee joh :joy: gelukkig!

Dat gold toch alleen voor de bedden! :wink:

Vriendin van mij is getrouwd met een oudere man, hij heeft al twee kinderen.
Mijn vriendin wilde wel een kind maar ja hij hoefde niet meer.
Zegt zijn moeder van 80 ā€œ niet zeuren, jij kiest ervoor om verder te gaan met een jongere vrouw dan kun je ook wel verwachten dat zij kinderen wil!ā€
Hahaha kortom er is een kindje van gekomen :smile:

53 likes

Wat is die Sophie een rare suffe chick? En vreselijk ongemakkelijk. Bij 12:14 en daarna is het gewoon niet aan te zien. Ze lijkt wel niet goed of high.

1 like