Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik ben het niet eens over die uitspraak van het huis kopen. Als zij het geld ervoor heeft moet ze dat toch lekker doen en als zij zich niet gelukkig voelt in een relatie is het haar goed recht om de relatie te beëindigen. Vind die vergelijking zo ontzettend krom.

1 like

Nou dat zou ik ook niet ok vinden hoor :stuck_out_tongue:

22 likes

Ik vind het wel voorspelbaar. Jiami lijkt haar ex ontgroeit. Zij is een bedrijf aan het starten en een huis aan het kopen, hij zit in een heel andere levensfase denk ik. Verder vond ik d’r altijd al wel narcistisch, net zoals de meeste vloggers overigens.

Nou dan weet je iig wat wij allemaal bedoelen :wink:

En wat betreft jiami: Prima dat het een slimmere optie is dan huren wat betreft investeren maar ik weet niet of je op die leeftijd een goede en realistische keuze kunt maken wbt een koophuis e.d.

Oke het laatste wat ik wilde was iemand kwetsen

Narcisme is een freudiaanse term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de eigen persoonlijkheid (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist .

2 likes

Je zou denken dat een beetje een goede opleiding dit niet oké zou vinden als stage. Maar die Pleun loopt ook stage bij Jill dus blijkbaar vinden sommige opleidingen alles prima…

1 like

Wat is je boodschap?

10 likes

Als je een stagebedrijf wilt worden moet je gekwalificeerd zijn bij bepaalde opleidingen/studies. Als dit is goedgekeurd voor de opleiding dan heeft een school er letterlijk niks over te zeggen

O oeps verkeerde getagt @Teddy

Wat leuk! Wie is dat?

Oh, die ken ik wel. Maakt soms ook iets voor het Kruidvat hé?

Wat voor opleiding doet Pleun dan? En waren zij al vriendinnen voordat ze stage ging lopen bij Jill? Bijzondere constructie wel ja.

Nee, volgens mij heb ik wel eens wat gekocht. Denk dat je goed zit qua gedachte.

Ja ze waren al vriendinnen voordat ze stage ging lopen bij Jill. Wat voor opleiding ze doet weet ik ook niet, ben er zelf ook benieuwd naar. Vindt het apart dat zo’n stage wordt goedgekeurd en vraag me dan ook af wat ze de hele dag doet? Video’s bewerken en bedenken? Daar ben je toch niet met zijn tweeën 40 uur pw mee bezig?

Volgens Manon Tilstra is het al een fulltime job om iedere dag een foto te posten op Instagram dus jawel denk het wel!!!

4 likes

Vind je echt? Ik kijk nooit naar haar, hoe moet ze dan normaal wel niet klinken als dit best volwassen en niet kinderlijk is? Ik vind echt alles tenenkrommend aan dit filmpje en ik vind haar eigenlijk ook best onoprecht overkomen ofzo. Arme jongen.

Oh en nog iets: twee knotten op het hoofd, is dit een nieuwe trend? Ik snap het weer eens niet.

4 likes

Oh ja natuurlijk. Hoe kan ik nu zo dom zijn. Ik denk niet dat ik de werkweken van een influencer, vlogger, blogger of youtuber ooit zal gaan begrijpen.

Ik ben Sjorsie wel eens tegen gekomen in de lokale AH :no_mouth: Hij heeft toch echt een verstandelijke beperking, niet?

Ja laatst gingen ze haar kledingkast opruimen enz. en dan kon Pleun volgens mij alles online zetten :joy: wat een leven. Heel bijzonder, maar sowieso kan een vriendin je toch niet beoordelen als stagebegeleidster.

6 likes

Maar echt, die kinderen van youtubers/instagrammers zien dat gewoon als het echte werk. (ok, is het soms ook wel) Maar toch, vanaf het moment dat je geboren wordt alleen maar aandacht. Die gaan dat dus als normaal beschouwen. Totaal verkeerd.
Ben trouwens echt blij dat ik zonder of met minimale sociale media mijn echte kinderjaren heb beleefd. En dus ook gewoon met vriendinnetjes ging spelen (zonder computer/gsm)

10 likes