Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

9 likes

Achgossie. Ook bijna alle reacties met naamsuggesties, bijna niemand die er wat van zegt hoe zielig dit is.

En nog even mijn bijdrage aan de discussie over de kinderwens van Annemeertje. Ik ken ook een meisje wiens vriend 18 jaar ouder is, hij was ook al een stukje in de 40 toen ze elkaar leerden kennen, ze hebben nu 2 kinderen en zijn supergelukkig. Tuurmans is natuurlijk ook hardstikke fit en gezond, dus zal wel loslopen lijkt me?

5 likes

Haha! Ik moest erg lachen bij ā€˜zal wel loslopen…’ Bij die twee vast wel, ja. :joy:

13 likes

Moet bij Sophie steeds denken aan dat filmpje waarin ze zegt dat ze een relatie had met Milan Knol en dat Milan een klootzak is (daar kwam het op neer, ik weet haar precieze woorden even niet meer). Vraag me nog steeds af of dat wel echt zo is… Jill hebben we ook nooit gehoord over een gemene Milan en zijn huidige vriendin lijkt ook happy te zijn met hem.

(Bij 8:22 begint het)

Ben net de video van Fleur De Force aan het kijken over wat ze voor kerst gekregen heeft.
Ze heeft dus een zijden pyjama gekregen van ā€˜Oliva von Halle’ (ken ik zelf niet) dus zocht ik het op. Die pyjama kost blijkbaar 430euro :scream: dat is toch niet normaal voor een pyjama?

4 likes

Volgens mij heeft jill wel een keer vaag laten doorschemeren dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn was. Maar dat kan ook gewoon over de normale ruzies binnen een relatie gaan

Ik heb gewoon het gevoel dat Sophie het allemaal erger maakt dan het echt was.

2 likes

Nu maar hopen dat ze beter slaapt in zo’n pyjama.

2 likes

Volgens mij ging dat er gewoon over dat ze wel eens ruzie hadden en een heel ander leven/ritme. Ze hebben toen het uit was nog een keer samen in een radio uitzending van Kaj gezetten en toen deden ze heel normaal en aardig tegen elkaar. Als er echt iets rots was gebeurd tussen Jilll en Milan hadden ze denk ik echt niet nog zo tegen elkaar gedaan.

2 likes

Ja dat is ook wel zo denk ik. Ik vind die sophie sowieso een beetje vreemd, waarom zeg je opeens zulke dingen in zo’n random video. Komt heel aandachtsgeil over

1 like

Ja daarom heb ik dus ook het gevoel dat het verhaal allemaal erger is gemaakt dan het is. Tuurlijk ik ken Milan niet persoonlijk maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat hij echt zo is… En laten we eerlijk zijn van het rijtje Jill, Sophie en Brigitte is Sophie overduidelijk wel de gene met problemen.

1 like

Lijkt me eerder dat die Sophie gemeen is dan Milan. Waarom zat ze in een kliniek en wat voor kliniek? Tegen de grond gehouden en iemand in z’n gezicht getuft. :neutral_face:

Ze heeft borderline.

Die tuin van Darcy :eek: Wat een drama, ik hoop echt dat die gasten niet terugkomen om nog meer te slopen. Ze hebben die schutting ook enorm scheef geplaatst zeg, stelletje oplichters

5 likes

Hahaha rapper Sjors dreigt met een boete richting Dionne.

6 likes

…die er openlijk over praat (haar problemen dus)

1 like

hahahah wat een opening
ā€œYoutuberā€

5 likes

Ik zou als ik Dionne was lekker niet betalen en niet reageren op alles. Net zoals hij en zijn moeder toen bij die chick, die per ongeluk twee keer 50 euro betaald had, hadden gedaan.

12 likes

Hopelijk u voldoende te hebben geĆÆnformeerd klinkt ook een beetje vreemd in mijn oren.

7 likes

Moet je even Dionne (Onnedi) haar Insta checken.