Wat leuk! Wie is dat?
Oh, die ken ik wel. Maakt soms ook iets voor het Kruidvat hé?
Wat voor opleiding doet Pleun dan? En waren zij al vriendinnen voordat ze stage ging lopen bij Jill? Bijzondere constructie wel ja.
Nee, volgens mij heb ik wel eens wat gekocht. Denk dat je goed zit qua gedachte.
Ja ze waren al vriendinnen voordat ze stage ging lopen bij Jill. Wat voor opleiding ze doet weet ik ook niet, ben er zelf ook benieuwd naar. Vindt het apart dat zoân stage wordt goedgekeurd en vraag me dan ook af wat ze de hele dag doet? Videoâs bewerken en bedenken? Daar ben je toch niet met zijn tweeĂ«n 40 uur pw mee bezig?
Volgens Manon Tilstra is het al een fulltime job om iedere dag een foto te posten op Instagram dus jawel denk het wel!!!
Vind je echt? Ik kijk nooit naar haar, hoe moet ze dan normaal wel niet klinken als dit best volwassen en niet kinderlijk is? Ik vind echt alles tenenkrommend aan dit filmpje en ik vind haar eigenlijk ook best onoprecht overkomen ofzo. Arme jongen.
Oh en nog iets: twee knotten op het hoofd, is dit een nieuwe trend? Ik snap het weer eens niet.
Oh ja natuurlijk. Hoe kan ik nu zo dom zijn. Ik denk niet dat ik de werkweken van een influencer, vlogger, blogger of youtuber ooit zal gaan begrijpen.
Ik ben Sjorsie wel eens tegen gekomen in de lokale AH Hij heeft toch echt een verstandelijke beperking, niet?
Ja laatst gingen ze haar kledingkast opruimen enz. en dan kon Pleun volgens mij alles online zetten wat een leven. Heel bijzonder, maar sowieso kan een vriendin je toch niet beoordelen als stagebegeleidster.
Maar echt, die kinderen van youtubers/instagrammers zien dat gewoon als het echte werk. (ok, is het soms ook wel) Maar toch, vanaf het moment dat je geboren wordt alleen maar aandacht. Die gaan dat dus als normaal beschouwen. Totaal verkeerd.
Ben trouwens echt blij dat ik zonder of met minimale sociale media mijn echte kinderjaren heb beleefd. En dus ook gewoon met vriendinnetjes ging spelen (zonder computer/gsm)
Ik denk dat van toepassing is op veel vloggers. Ze zijn 24/7 met hun uiterlijk bezig en met het trekken van aandacht.
Ik weet niet hoe oud Jiami is maar ik vermoed dat het ook deels met haar leeftijd te maken heeft. En het feit dat ze al jaren online is. Dat gemaakte zie je overal. Bij Gregor met zijn stemmetjes,bij Wil die de camera neer zet om te gaan dansen. Al die filters en al dat gefotoshop. Voor mijn gevoel wordt het steeds meer 1 grote poppenkast.
Narcisme gaat vele, vele malen verder dan âmet uiterlijk bezig zijnâ en âtrekken van aandachtâ.
Ja, ik vraag me af of zoiets ook in een keer uit elkaar klapt.
Of zouden de volgers steeds vernieuwen?
En Roy Donders!!! Yeh
Euhhhhh dit briefje lijkt wel van van haar ze moest ook grijnzen
Gefeliciteerd je bent nu een echte psycholoog.
(Mensen die met psychische diagnoses strooien alsof het niets is⊠stahhhppp.)
Het concept narcist bestaan al veel langer dan dat psychologie bestaat.
Ja kanker bestaat ook langer dan dat er dokters bestaan. Dat betekent niet dat ik als leek zomaar kan zeggen wie dat wel en niet heeft. Wat is je punt?