sjors gaat slapend rijk worden ahum
Ik heb wel eens mailcontact met rapper sjors gehad voor een filmpje voor een vriendin en hij maakt wel raardere zinnen. Ik dacht altijd dat hij een typetje was, maar hij is oprecht niet zo snugger
Aan de hoeveelheid en de prijzigheid van de cadeaus die ze ieder jaar krijgt, had ik al zoiets verwacht. Haha maar toch blijf ik dat duur vinden voor een pyjama
Haha ja het hoort ââHopende u voldoende te hebben geĂŻnformeerdââ te zijn!
Wie vroeg er zich onlangs af of het uit is met Jiami en haar vriend?
De enige bij wie ik het begrijp zijn Enzo en Dee omdat zij een grote rol speelde in de vlogs.
Is dat kapsel serieus?
Ik vind deze video vooral heel ongemakkelijk omdat het lijkt alsof ze hem nog aan het uitleggen is waarom het uit is. Hij kijkt ook alsof ie elk moment kan gaan huilen.
in de video zegt ze zelf dat ze dit soort videoâs ook stom vindt maar ze doet het om alle vragen die zouden komen te beantwoorden en het in 1x duidelijk te benoemen/het erover te hebben
Verder was Jiami niet klaar voor de relatie, ze voelde zich alsof ze het moest forceren, vindt dat Jean iemand verdient die hem alle liefde kan geven, blablabla
Jiami gaat een huis kopen en Jean terug naar zân ouders, dit was een huurhuis.
Verder niets interessants. Vind dat ze er wel volwassen mee omgaat, ook niet dat kinderlijke stemmetje maar ze praat gewoon goed en duidelijk (voor een keer)
Neem hem mee naar NZ! Zijn Engels is iig prima!
Heb je die al gezien met zân fandag in de Brikke-oave?
Maar waarom moet er een hele video over gemaakt worden? Als ze het in een video kort benoemd had was het toch genoeg geweest?
Ze zegt steeds âik weet niet wat ik moet zeggenâ en die jongen zit er ook maar ongemakkelijk bij. Maak dan geen video?
Edit: o spuit 11 zie ik
Wat ongemakkelijk dat Jiami daar zo all-smiles en stralend zit (ondanks dat ze verdrietig is) en hij eruit ziet alsof hij al dagen geen zonlicht heeft gezien. Ook de manier waarop ze verteld over het vervolg: zij koopt een huis en hij gaat terug naar zijn ouders vind ik best een beetje naar. Beetje tactloos
Precies dit⊠heb wel met 'm te doen hoor.
Wauw wat een nare video van Jiami en vriend. Ik vermoed dat hij hier spijt van gaat krijgenâŠHoe ze ook uitlegt dat ze hem niet mistte en geen zin had om dingen met hem te doen. En dat meelijwekkende geluid dat ze op een gegeven moment maakt?
Ik kijk overigens nooit videoâs van haar, maar wat praat ze kinderlijk en overdrrrrreven?
Heb die video niet met geluid bekeken, maar even doorgescrolld en die gezichten spreken boekdelen.
Hoe ze er ook uitziet echt. Helemaal opgetut voor de video: dikke plamuur, twee van die blije hoorns op dâr hoofd, shirtje uit eigen collectie aan (goed over nagedacht: moneyzzz) met decolleteetje, vrolijk gezicht.
Arme jongen.
Ze zou echt kinder programma morgen gaan presenteren ofzo, ik vond haar videoâs en blog altijd leuk maar dat stemmetje dat ze gaat me zo tegen staan (geen stem shaming als dit haar echte stem zou zijn maar hij was ooit anders haha)
Ah zij doet nog zo vrolijk en hij zit er echt bij als een dood vogeltje. Wat sneu. Had als ik hem was er ook echt niet bij gaan zitten.
Ik dacht lekker ff kijken, maar canât handle gewoon. Heb 1 minuut gezien en merk alleen dat ze door hem heen praat en steeds naar zichzelf kijkt in het scherm. En zij zit erbij alsof ze zich klaarmaakt om Jessica te spelen in de remake van Ademnood en hij met zân liefdesverdriet alleen maar tijd wegneemt om de dansjes te oefenenâŠ