Ja dat had ik ook! Ik dacht ook echt wow, hoe kun je zo makkelijk doen over een paar miljoen. Ik zou echt huilen van geluk en er in gaan zwemmen ofzo haha.
Ik vind het ook leuk.
Daar zou ik als moeder best blij van worden. Heb geen kinderen, maar goed.
Die vrouw kan alles
wtffff die video van jiami, no words
ik vind haar echt heeeeel gaar. haar kapsel ook, dude?? zij is echt teske de 2e nu, zogenaamd een ~andere vibe en stylo~ op youtube, zogenaamd apart en anders haha. like all the others
Ja, dat vind ik ook. Ging niet over snaak maar over over the top luxe.
Terwijl ik het smaakvol vind. Niet speciaal voor rich babies.
Dit is opzich wel twijfelachtig. Psychologie heeft zijn grondslag in de filosofie. Dus de basis voor psychologie is al ontstaan tijdens de Grieken. Net zoals de mythe over Narcissus waarnaar narcisme genoemd is. Er zijn in de oudheid ook genoeg uitspraken gedaan over de psyche van de mens zo is bijvoorbeeld destijds ook anorexia beschreven toen dit nog niet de naam anorexia droeg en zo zijn in die tijd wel meer psychische ziektebeelden beschreven, maar ook algemene uitspraken gedaan over de geest.
Wel interessant dat ze Kantonees spreekt en geen Mandarijn! (Door business in die regio?) “Normaal gezien” leer je Mandarijn wanneer je ‘Chinees’ wil spreken, bijv. op de universiteit of avondschool. Vind het tof!
Ik heb meer het idee dat ze Anna Nooshin na wil doen, zelfde stijltje nu met de intro’s enzo, hoewel die Romy dat natuurlijk heeft gemaakt
Rond 5.50 begint het.
ik ken haar niet maar dit filmpje kwam bij mijn aanbevolen video’s
zo stoer van haar en het staat haar heel goed ook
Er is een vriend van een kijker van Darcy in haar tuin aan het helpen. Aan de ene kant heel lief, maar aan de andere kant ook een beetje gek ofzo.
Al met al wel sneu dat ze zo is opgelicht natuurlijk.
Ik vind het ergens ook wel “knap” dat Darcy de naam van het bedrijf zo deelt op haar instagramstories (en/of twitter, weet ik niet, volg haar daar ook niet op,). Als ik dan zie hoe de schutting eruitziet, zou ik toch wel "bang"zijn voor wraakhandelingen o.i.d. van hun kant. Of misschien ben ik te schijterig!
Eens, vooral omdat het bedrijf haar schijnbaar al bedreigd had omdat ze niet wilde betalen.
Wat is dit nu weer?
Cynthia die best meer voor een boek wil betalen, maar denkt dat veel andere mensen dat niet willen!

Haha dit lijkt me gewoon waar eigenlijk. De woede als bijv. Netflix met één euro omhoog gaat lijkt me een goede indicator.
Die meid vindt het ook nodig om zichzelf altijd fel te verdedigen hè. Negen van de tien keer zijn haar verdedigingen ook super vaag. Let it go Lip en wandel nog een rondje.
Ja, maar het gaat me meer om het feit dat ze even moet benoemen dat ZIJ wel bereid is om te betalen!
Dit is in de stijl van haar geboortekaartje! Zo doen ze dat ook veel met stoeltjes of kistjes.
Niet mijn smaak, maar dan doe mij ook maar een bordje.
Ach, als je Kobo al voor #spon krijgt.
Rectificatie: krijgt moet zijn vraagt/bedelt/schooit.
lijkt me zo vermoeiend als je constant het gevoel hebt vanalles te moeten bewijzen. en dat dan ook echt gaat doen. 4xDUURDER