Ik vind het ergens ook wel “knap” dat Darcy de naam van het bedrijf zo deelt op haar instagramstories (en/of twitter, weet ik niet, volg haar daar ook niet op,). Als ik dan zie hoe de schutting eruitziet, zou ik toch wel "bang"zijn voor wraakhandelingen o.i.d. van hun kant. Of misschien ben ik te schijterig!
Eens, vooral omdat het bedrijf haar schijnbaar al bedreigd had omdat ze niet wilde betalen.
Wat is dit nu weer?
Cynthia die best meer voor een boek wil betalen, maar denkt dat veel andere mensen dat niet willen!
Haha dit lijkt me gewoon waar eigenlijk. De woede als bijv. Netflix met één euro omhoog gaat lijkt me een goede indicator.
Die meid vindt het ook nodig om zichzelf altijd fel te verdedigen hè. Negen van de tien keer zijn haar verdedigingen ook super vaag. Let it go Lip en wandel nog een rondje.
Ja, maar het gaat me meer om het feit dat ze even moet benoemen dat ZIJ wel bereid is om te betalen!
Dit is in de stijl van haar geboortekaartje! Zo doen ze dat ook veel met stoeltjes of kistjes.
Niet mijn smaak, maar dan doe mij ook maar een bordje.
Ach, als je Kobo al voor #spon krijgt.
Rectificatie: krijgt moet zijn vraagt/bedelt/schooit.
Maar het is wel apart dat die duurder is toch? 
Ik geloof dat dit komt doordat echte papieren boeken onder het verlaagde btw tarief vallen, maar ebooks (nog) niet. Inderdaad heel krom, maar er is wel een wetsvoorstel voor als hebt goed is.
Wat vindrn jullie van Teske haar nieuwe kapsel?
Ik heb juist 80% van de keren dat ik een boek wil kopen dat het ebook duurder is. Ik heb een ereader en die gebruik ik liever maar toch koop ik nog vaak de fysieke versie omdat die goedkoper is. Ik koop ze altijd via bol trouwens, misschien hebben die ook een raar algoritme qua prijzen? Koop jij ze ergens anders?
irritant.
Het kan dat de prijs exclusief btw dan lager is voor een ebook (als de uitgever hiervoor kiest), maar mocht het verschil niet groot zijn of de prijzen zijn het zelfde. Dan kan het dus zijn dat een ebook uiteindelijk duurder is omdat hier nog 21% bij komt in plaats van 9%. In dit geval komt het denk ik hierdoor, maar het kan per boek natuurlijk verschillen!

Ik vind het mooi en het staat haar ook goed! Mij zou het niet staan. Ging even naar aanleiding hiervan op haar insta speuren. Alleen maar selfies. Wat saai
Ik vind het echt supermooi! 

Ik heb echt een crush op audrey tautou. Ik val op mannen, maar voor haar zou ik sowieso een uitzondering maken.