Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Nou idd!

1 like

Ja ik vroeg me dit af laatst! Maar jeetje wat een nare video. Ook aan het einde dat zij zegt “it’s okay”, hij het er niet mee eens is en ze dan iets zegt jn de richting van “that’s life honey”. Dacht toen echt van jeetje. Maar ook zo zielig toen Jean aangaf dat het hem overrompelde omdat die volledig richting de toekomst stond en er überhaupt niet over nadacht dat het over zou kunnen zijn.

26 likes

Ah ik heb echt met Jean te doen. Volgens mij is het voor Jiami al helemaal klaar en over, maar hij heeft het nog helemaal niet verwerkt. Echt een nare video.

14 likes

Ik word een beetje verdrietig van hoe verdrietig hij kijkt :worried: Snap niet waarom hij heeft toegezegd om in de video te verschijnen, ze had het hele verhaal gewoon zelf kunnen uitleggen zonder z’n zielige snoet erbij

Edit: Heb er eigenlijk geen (nette) woorden voor :flushed:

15 likes

Ja dat thats life, alles komt goed stukje vond ik echt sneu om te zien, kwam echt bot over, arme jongen.

2 likes

En dat “doei jongens, happy new year!!” komt ook zo naar over

8 likes

Oh die video :sob:

1 like

Het is haar nogal naar haar hoofd gestegen.

Jaa, hij zei het een beetje sarcastisch en zij helemaal blij happy new year roepen :woman_facepalming:t3:

3 likes

Alles voor de views (en likes: Instagram +10k binnen uur blijkbaar):unamused:

4 likes

Wow maar wat ik schokkend vind is dat Jiami en deze jongen 2 jaar een relatie hadden? Zoals het filmpje verloopt lijkt het alsof ze 2 maanden samen zijn? Echt zo’n kleuterverliefdheid? Jiami doet er ook zo gemaakt gevoelig over, terwijl ze het zo luchtig brengt wtf?!?!?

34 likes

Oei, die jongen kijkt heel sad en Jiami is heel opgelucht. Begrijpelijk natuurlijk omdat zij het initieerde… Het lijkt me voor hem ook heel zuur dat hij terug moet naar zijn ouders terwijl zij een huis gaat kopen. Good for her though!

Nu ik zelf een break up heb mee gemaakt snap ik echt niet dat je er ooit een video over zou maken, laat staan zo eentje. Waaarom zou je zoveel onbekenden mee laten kijken in iets wat ook om de gevoelens, emoties en verhalen van een ander gaat??

Ik vind het heel mooi hoe Denise het heeft gedaan. Nooit iets gezegd, de tijd genomen het zelf te vewerken en geen kwaad woord over haar ex.

21 likes

Ik zou het zelf ook niet doen, maar ik snap haar wel. Ze krijgt waarschijnlijk 1000 en 1 vragen en zo kan ze die allemaal tackelen

Hoezo moet ze die vragen beantwoorden? Je relatie is zo privé, daar hoef je geen vragen over te beantwoorden vind ik, ook niet als youtube zijnde… Ik zou er als ik hem was in elk geval niet mee akkoord gaan om op video te verschijnen

6 likes

Tja dat is denk ik het leven dat je hebt als influencer. Iedereen denkt alles maar van je te mogen weten.

En zoals hierboven ook werd aangestipt, het is natuurlijk haar werk. Mensen vinden dit interessant dus meer views = meer geld

Ahh ik vind Scarlet in de nieuwe vlog echt zo sneu. Ze zegt dat ze het allemaal lastig vindt en dat bepaalde dingen met Hunter voor Joyce veel makkelijker en natuurlijker gaan en dat ze dat heel ingewikkeld vindt. Kan me zo goed voorstellen hoe dat voelt (zit totaal niet in haar situatie maar toch). Heb echt met haar te doen.

Edit: oh nu moet ik ff jiami kijken blijkbaar

12 likes

Ik heb het idee dat het echt net beslist is en dat het ook 100% jiami’s beslissing is geweest en dat hij totaal niet klaar was om deze video op te nemen

5 likes

Is hij ook docent? Ik heb ooit van een ex-docent gehoord dat hij een jonge vriendin heeft omdat hij het lesgeven zo mist. Lijkt me vreselijk, zo’n man die je de hele dag dingen uit aan het leggen is.

4 likes

Ja het uitmaken idd, maar het maken van de video ook gok ik haha