Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hij zal toch geen PABO gedaan hebben hoop ik! :rofl:

4 likes

Het is toch logisch dat je droevig bent als je vriendin het uitmaakt terwijl jij allemaal toekomstplannen hebt. Ook al is het een geregisseerde video, hij heeft toch gewoon oprechte gevoelens?

3 likes

Haha nee universitair docent maar blijft naar.

2 likes

Nu maar hopen dat ie al die mutsjes wel leuk vindt

1 like

Nou idd. Zij is alleen maar bezig met hoe ze overkomt op de camera met haar lullige uitspraken (thats life honey en happy newyear met zown piepstem) terwijl hij zn tranen moet wegslikken.

Ik vind jiami sws niet gezond bezig. Hoe oud is ze nu? Een huis kopen en een bedrijfsruimte? Holy moly. En dan is ze niet klaar voor een relatie maar wel voor alle volwassen dingen zoals een koophuis?!

10 likes

Die video is cringe joh. Ze zit ook echt half voor hem en ze heeft het ook alleen maar over ik, ik, ik. Dat je dat in privé zegt, dat kan. Maar als je zo op YouTube een video opneemt waar je het alleen maar over jezelf hebt, dat vind ik heel apart. Ze had het ook wat minder duidelijk kunnen brengen, ipv dat zij niets meer met hem wilde doen en dat zij blij was als hij weg was. Ze heeft het ook continu over forceren in er relatie.
Natuurlijk zijn er wel meer relaties die om deze redenen over gaan maar dan wordt het niet zo duidelijk aan de grote klok gehangen.

18 likes

Maar even serieus hoe gezond is het op te groeien als youtube kind? Ze lééft op aandacht. Sorry dat ik zo zuur overkom maar echt ik ben bang voor de generatie ná deze generatie die ‘youtuber’ worden als droom zien. Allemaal narcistische jongvolwassenen :face_with_hand_over_mouth:

46 likes

Zag in Jiami dr Instagram storie ook dat ze stagiaires zoekt voor haar nieuwe “merk” aka goedkope medewerkers dus. Zie het al voor me met haar als stagebegeleider :’) Maar goed, kan me niet voorstellen dat een opleiding/studie dit goedkeurt tenzij het om een snuffelstage gaat.

5 likes

Nouja opzich vind ik het wel verstandig wat ze doet, je kan beter investeren in een koopwoning dan huren (als je het kan betalen iig). Heeft toch niets te maken met het feit dat ze nog niet klaar is voor een relatie. Ken zat mensen zonder relatie maar met een koophuis.

3 likes

Hahah jezus die video van Jiami, zo ongemakkelijk. Heb echt het gevoel dat ik live meekijk met hun breakup :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ik ben het niet eens over die uitspraak van het huis kopen. Als zij het geld ervoor heeft moet ze dat toch lekker doen en als zij zich niet gelukkig voelt in een relatie is het haar goed recht om de relatie te beëindigen. Vind die vergelijking zo ontzettend krom.

1 like

Nou dat zou ik ook niet ok vinden hoor :stuck_out_tongue:

22 likes

Ik vind het wel voorspelbaar. Jiami lijkt haar ex ontgroeit. Zij is een bedrijf aan het starten en een huis aan het kopen, hij zit in een heel andere levensfase denk ik. Verder vond ik d’r altijd al wel narcistisch, net zoals de meeste vloggers overigens.

Nou dan weet je iig wat wij allemaal bedoelen :wink:

En wat betreft jiami: Prima dat het een slimmere optie is dan huren wat betreft investeren maar ik weet niet of je op die leeftijd een goede en realistische keuze kunt maken wbt een koophuis e.d.

Oke het laatste wat ik wilde was iemand kwetsen

Narcisme is een freudiaanse term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de eigen persoonlijkheid (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist .

2 likes

Je zou denken dat een beetje een goede opleiding dit niet oké zou vinden als stage. Maar die Pleun loopt ook stage bij Jill dus blijkbaar vinden sommige opleidingen alles prima…

1 like

Wat is je boodschap?

10 likes

Als je een stagebedrijf wilt worden moet je gekwalificeerd zijn bij bepaalde opleidingen/studies. Als dit is goedgekeurd voor de opleiding dan heeft een school er letterlijk niks over te zeggen

O oeps verkeerde getagt @Teddy

Wat leuk! Wie is dat?