Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hahahha wauw. Ik was een tiener denk ik toen ik Amélie voor het eerst zag. Nu voel ik me heel oud, 17 :flushed:!

Omg Cynthia blijft maar dingen delen over ebooks en hoeveel een auteur/uitgever daar aan verdiend. Anders maakt ze ook ff een CynthiaLeest account aan op insta ofzo. Kan ze al die shit mooi daar op spammen. Pff

6 likes

Ik vind het kapsel wel heel leuk, maar de hele vibe eromheen zo stom. Amélie was zo’n inspirerend meisje (ja, ik weet dat het een film is) en een playmobielpoppetje is gewoon leuk speelgoed, terwijl Teske alleen semi geil/moeilijk/denkend in de camera kijkt.

5 likes

Ja ik had ook al t idee dat er zoiets zou gaan gebeuren en ze het alleen als e-book beschikbaar zou stellen. Dan zijn we nu alvast op de hoogte “waarom”, want dan kan ze zeggen dat ze dat op IG al een keer zéér uitgebreid benoemd heeft. Ze is toch ook bezig met een roman oid? Misschien wil ze die wel daadwerkelijk laten uitbrengen.

2 likes

Ik zag net Danny Roumimper in het wild en nu ben ik een beetje verliefd

32 likes

Martine heeft een story op insta dat ze 13jaar samen is met Jor en dat ze naar een hotel zijn om dit te vieren, (leuk uitje zou je denken) is het gewoon spon :roll_eyes:

6 likes

Ik zou het zo leuk vinden als Danique (die vriendin van Monica) ook zou gaan vloggen. Denk wel dat zij een leuk en interessant leven heeft en ze komt ook over als leuk persoon. Ik zou iig wel kijken. Dus Danique, als je dit leest… :wink:

32 likes

Ik kreeg net een video van JoJo Siwa aanbevolen, zij is best populair in Amerika geloof ik en had wel eens gelezen dat ze nogal irritant schijnt te zijn, dus uit nieuwschierigheid gekeken. En inderdaad wat een hysterisch kind en die staart zit ZO strak en dan die auto :scream:

https://youtu.be/qaL_e7zm6ZU

1 like

Ik keek toen filmpje van Brad Mondo (love hem) dat omdat haar haar zoooo strak zit, haar haarlijn helemaal naar achter wijkt. :’(

EDIT: Hi-la-risch!

11 likes

Ik heb trouwens dit stel ontdekt (“Squirmy and Grubs” heet hun kanaal) via het kanaal van Special Brooks by Special Kids. De presentator is zooo’n leukerd! En het stel is echt hilarisch bij elkaar, zoveel humor. :slight_smile:

10 likes

wow wat vermoeiend om dit te kijken, haalt zij wel eens adem?

1 like

Meine Gute… Sanne vraagt mensen om tips voor woningen omdat ze over 3 maanden haar huis uit moet. Natuurlijk bevallen de reacties niet:

10 likes

Hee, heeft ze een baan!? en vrienden?! NAH! kan ze daar in ieder geval niet over zanike.

18 likes

Ja want Schiedam is echt onmogelijk ver van Rotterdam. Wat een amateurs die mensen die zulke tips geven.

13 likes

Dat zegt ze zelf ook dat tips voor Schiedam welkom zijn, die tweet van haar is geen reactie op de tweet die je er onder ziet

2 likes

Ooooh ik dacht al hahaha.

Echt heel naar dat d’r vader zo ziek is maar moet dat dagelijks benoemt worden op d’r twitter? :woman_shrugging:

9 likes

Gisteren of eergisteren tweette ze ook iets over afvallen, maar ze wist niet hoe want ze had berekend dat ze op een gemiddelde dag amper de 1000 kcal aantikte (geloof er niks trouwens, dan val je toch om?). Alle reacties daarop werden ook afgezeken en dan denk ik: wat wil je nou

3 likes

Ik heb net Co with the Flow op Instagram bekeken en de afgelopen 4 Posts zijn gewoon allemaal spon. Dan knap ik echt al af…

Ja, ze heeft een te hoog influence-gehalte overgenomen v.d. Huismuts. Vind het wel echt jammer, want vond Co altijd erg leuk (en oprecht) overkomen in de vlogs van de Huismuts en ook in haar eerste paar eigen vlogs. Hoop niet dat het veel erger wordt, want ik kon de Huismuts ook echt niet meer aan: ‘Nee Willem, dat is MIJN content!!!’ ‘Ah ja we gaan verhuizen dus alleen maar verhuiscontent!!!’

2 likes