Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Maar het is wel apart dat die duurder is toch? :thinking:

6 likes

Ik geloof dat dit komt doordat echte papieren boeken onder het verlaagde btw tarief vallen, maar ebooks (nog) niet. Inderdaad heel krom, maar er is wel een wetsvoorstel voor als hebt goed is.

1 like

Wat vindrn jullie van Teske haar nieuwe kapsel?

Ik heb juist 80% van de keren dat ik een boek wil kopen dat het ebook duurder is. Ik heb een ereader en die gebruik ik liever maar toch koop ik nog vaak de fysieke versie omdat die goedkoper is. Ik koop ze altijd via bol trouwens, misschien hebben die ook een raar algoritme qua prijzen? Koop jij ze ergens anders?

1 like

irritant.

1 like

Het kan dat de prijs exclusief btw dan lager is voor een ebook (als de uitgever hiervoor kiest), maar mocht het verschil niet groot zijn of de prijzen zijn het zelfde. Dan kan het dus zijn dat een ebook uiteindelijk duurder is omdat hier nog 21% bij komt in plaats van 9%. In dit geval komt het denk ik hierdoor, maar het kan per boek natuurlijk verschillen!

image

5 likes

Ik vind het mooi en het staat haar ook goed! Mij zou het niet staan. Ging even naar aanleiding hiervan op haar insta speuren. Alleen maar selfies. Wat saai

6 likes

Ik vind het echt supermooi! :star_struck:

6 likes

Eerste wat ik dacht was Tokio

42 likes

image

103 likes

Ik heb echt een crush op audrey tautou. Ik val op mannen, maar voor haar zou ik sowieso een uitzondering maken.

7 likes

Hahahha wauw. Ik was een tiener denk ik toen ik Amélie voor het eerst zag. Nu voel ik me heel oud, 17 :flushed:!

Omg Cynthia blijft maar dingen delen over ebooks en hoeveel een auteur/uitgever daar aan verdiend. Anders maakt ze ook ff een CynthiaLeest account aan op insta ofzo. Kan ze al die shit mooi daar op spammen. Pff

6 likes

Ik vind het kapsel wel heel leuk, maar de hele vibe eromheen zo stom. AmĂ©lie was zo’n inspirerend meisje (ja, ik weet dat het een film is) en een playmobielpoppetje is gewoon leuk speelgoed, terwijl Teske alleen semi geil/moeilijk/denkend in de camera kijkt.

5 likes

Ja ik had ook al t idee dat er zoiets zou gaan gebeuren en ze het alleen als e-book beschikbaar zou stellen. Dan zijn we nu alvast op de hoogte “waarom”, want dan kan ze zeggen dat ze dat op IG al een keer zéér uitgebreid benoemd heeft. Ze is toch ook bezig met een roman oid? Misschien wil ze die wel daadwerkelijk laten uitbrengen.

2 likes

Ik zag net Danny Roumimper in het wild en nu ben ik een beetje verliefd

32 likes

Martine heeft een story op insta dat ze 13jaar samen is met Jor en dat ze naar een hotel zijn om dit te vieren, (leuk uitje zou je denken) is het gewoon spon :roll_eyes:

6 likes

Ik zou het zo leuk vinden als Danique (die vriendin van Monica) ook zou gaan vloggen. Denk wel dat zij een leuk en interessant leven heeft en ze komt ook over als leuk persoon. Ik zou iig wel kijken. Dus Danique, als je dit leest
 :wink:

32 likes

Ik kreeg net een video van JoJo Siwa aanbevolen, zij is best populair in Amerika geloof ik en had wel eens gelezen dat ze nogal irritant schijnt te zijn, dus uit nieuwschierigheid gekeken. En inderdaad wat een hysterisch kind en die staart zit ZO strak en dan die auto :scream:

https://youtu.be/qaL_e7zm6ZU

1 like