Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik keek toen filmpje van Brad Mondo (love hem) dat omdat haar haar zoooo strak zit, haar haarlijn helemaal naar achter wijkt. :’(

EDIT: Hi-la-risch!

11 likes

Ik heb trouwens dit stel ontdekt (“Squirmy and Grubs” heet hun kanaal) via het kanaal van Special Brooks by Special Kids. De presentator is zooo’n leukerd! En het stel is echt hilarisch bij elkaar, zoveel humor. :slight_smile:

10 likes

wow wat vermoeiend om dit te kijken, haalt zij wel eens adem?

1 like

Meine Gute… Sanne vraagt mensen om tips voor woningen omdat ze over 3 maanden haar huis uit moet. Natuurlijk bevallen de reacties niet:

10 likes

Hee, heeft ze een baan!? en vrienden?! NAH! kan ze daar in ieder geval niet over zanike.

18 likes

Ja want Schiedam is echt onmogelijk ver van Rotterdam. Wat een amateurs die mensen die zulke tips geven.

13 likes

Dat zegt ze zelf ook dat tips voor Schiedam welkom zijn, die tweet van haar is geen reactie op de tweet die je er onder ziet

2 likes

Ooooh ik dacht al hahaha.

Echt heel naar dat d’r vader zo ziek is maar moet dat dagelijks benoemt worden op d’r twitter? :woman_shrugging:

9 likes

Gisteren of eergisteren tweette ze ook iets over afvallen, maar ze wist niet hoe want ze had berekend dat ze op een gemiddelde dag amper de 1000 kcal aantikte (geloof er niks trouwens, dan val je toch om?). Alle reacties daarop werden ook afgezeken en dan denk ik: wat wil je nou

3 likes

Ik heb net Co with the Flow op Instagram bekeken en de afgelopen 4 Posts zijn gewoon allemaal spon. Dan knap ik echt al af…

Ja, ze heeft een te hoog influence-gehalte overgenomen v.d. Huismuts. Vind het wel echt jammer, want vond Co altijd erg leuk (en oprecht) overkomen in de vlogs van de Huismuts en ook in haar eerste paar eigen vlogs. Hoop niet dat het veel erger wordt, want ik kon de Huismuts ook echt niet meer aan: ‘Nee Willem, dat is MIJN content!!!’ ‘Ah ja we gaan verhuizen dus alleen maar verhuiscontent!!!’

2 likes

Hahaha, dus zij en een aantal van die dames in de reacties beweren dat Sanne dus “dik” (no offence) is terwijl ze bijna niks eet op een dag.

Sanne, meit, geloof je het zelf? :sweat:

Edit:

Mind is blown. :exploding_head: Echt dit is toch niet normaal, ik moet het er even bij plakken.

@Sanneke89
Ik doe mee aan een week afslanken waarbij ik maximaal 1700 calorieën mag eten. Maar ik kom er achter dat ik op een normale dag niet eens boven de 1000 kom dus dit gaat vast werken.

@llliissaannee
Je kan ook aankomen als je te weinig eet

@Sanneke89
Dat was mijn punt haha

@xTroostx
Afslanken bereik je niet met minder calorieën eten. Je moet juist zorgen dat je voldoende binnenkrijgt en kan verbranden. Anders gaat je lichaam reserves aanleggen in de vorm van vet.

@aidaschrijver
Het kan doordat je nu te weinig kcal binnenkrijgt je lichaam de energie opslaat en als je straks 1700kcal eet je juist afvalt omdat het geen reserves nodig heeft :).

Huhhhhhh deze mensen

3 likes

1000 op een dag, hoe dan

1 like

Waarom gaat het hier in het topic steeds over Sanne? :confused: Ze maakt geen videos (meer) en blogt ook niet?

9 likes

Als je minder binnenkrijgt dan dat je verbruikt, val je toch gewoon af? Lijkt me echt wel dat zij 1000 kcal per dag verbruikt, dus lijkt me erg sterk.

1 like

Als je minder eet dan je behoefte dan val je af, het is fysiologisch gezien onmogelijk aan te komen als je te weinig eet. Wel kan je heel je metabolisme verkloten door altijd op dieet te zijn waardoor je steeds minder en minder zou moeten eten om te blijven afvallen.

Maar het lijkt me sterk dat haar lichaam zo fucked up is dat ze op 1000 kcal niet afvalt. En de kans is heel groot dat ze gewoon meer dan dat binnen krijgt omdat we altijd onderschatten hoeveel we eten.

6 likes

Dat lijkt me niet zo makkelijk gezegd. Als iemand echt bijna dagelijks zo weinig eet, dan val je echt wel gewoon af. Dan eet je gewoon veel te weinig om gezond te leven namelijk. Ze geeft echter al jaren zelf aan iets van maat 44-46 te hebben, dus ergens zal ze toch een fout maken in het tellen van die kcal.

Ik ontdekte gisteren dit kanaal en ik ben echt gefascineerd. Zelf vind ik dit wel heel minimalistisch (kennelijk zit ze in de huiskamer op een yogamatje), maar toch vind ik dit bewonderingswaardig.
4 likes

Wauw dr kasten en lades, zo netjes :heart_eyes:

1 like