Precies dat!
Haha ja dit dacht ik ook al. Ik had meer zo’n zoetsappig kerstliedje met ielige vrouwenstem verwacht, maar het was een treurig pianomuziekje.
Zilvervliesrijstjes?
EDIT: nu snap ik hem pas!
Crap!!! Dus dat hele ooievaar verhaal is gelogen?
Pffff die titel van de nieuwe vlog van Jamie Li: “echo + 4 kg aangekomen” … ik had even een zwak moment en heb er op geklikt maar ga hem alsnog niet kijken #clickbait
Ik vond haar een jaar of anderhalf geleden zooo leuk maar sinds een paar maanden vind ik haar zo bloedirrirant zo graag leuk gevonden willen worden en clickbait titels waardoor ik er helemaal klaar mee ben… oké misschien had dit in het opbiegt topic gemoeten
Ik heb echt precies hetzelfde! Ik heb alle vlogs op een gegeven moment achter elkaar gekeken omdat ik haar zo leuk vond en ineens vind ik haar dus echt vreselijk en maken die titels het alleen maar erger
Ik heb de hele video bekeken maar het gaat letterlijk 10 sec over seks. Niet eens boeiend ook
De rest gaat gewoon over voetbal. Zo sneu dit
En die gozer die haar na alle optredens reed
Ooh blij dat ik niet de enige ben ♀. Toen zei ze ook nog kaaaaaytje omdat het echt leuk was. Later werd het puur omdat iedereen haar daaraan herkende ofzo…
Maar ik heb haar eerste vlogs ook echt gebingewatched want toen was het nog wel leuk haha
Ik heb wel gekeken: echo voor haar spiraal.
haha hierboven over noor en monica, ik denk niet dat er iets tussen die twee is hoor. wel grappig, monica heeft een foto op insta staan met een ad met Jumbo, over een recept
en noor reageert met: Hmmmm
droog
sinds wanneer gebruiken die hippe besties influencers reageren onder iedere foto-mensen een duim omhoog
Tuur is een trendsetter
ik zag jamie li, kaaaytje, en de rest gister in de stad, het was echt een gek gezicht want 1: het was niet haar eigen stad. 2: ze had zo’n mega oversized joggingbroek aan met van die gekke sokken en balenciaga’s, en toen bedacht ik me: instagirls zijn echt alleen leuk voor op insta.
Dat ze daar dan ook lekker blijven, nee grapje. Maar typisch dat dat in het echt dan eigenlijk niks is ofzo dat ze dan opeens niet meer in het ‘normale’ straatbeeld passen ofzo
Het natvoer van mijn katten ruikt precies hetzelfde als hun brokken en die ruik je bijna niet, dus ik zou ook best naast mijn kat kunnen eten haha.
Katten horen inderdaad niet op tafels (eet-, salon-, bijzet-, geen enkele), of op het aanrecht. En dat kun je ze ook prima aanleren. Alhoewel ze zich er waarschijnlijk geen reet van aantrekken als je er niet bij bent, maar mijn kat weet iig echt wel beter dan in mijn bijzijn op een tafel of op het aanrecht te komen. Wat dat betreft stel je je dus zeker niet aan.
Wat betreft de geur van het voer ligt het denk ik heel erg aan welk voer. Het natvoer van mijne ruikt niet zo heel erg, lijkt een beetje op tonijn uit blik qua geur.
Wow wat lijkt zij veel op haar moeder, echt hetzelfde gezicht!
Wat ‘hoort’ bepaal je zelf. Dus als Bonnie en Nick het prima vinden dat die katten op tafel zitten wie zijn andere mensen dan om te bepalen dat alle katten op de wereld dat niet moeten doen volgens de katten etiquette.
Ik vond het er persoonlijk wel knus uitzien.
Ik zie dat Alwin bezig is met een onlinecursus die hem helpt met zijn angst, en ik ben echt een beetje onder de indruk hoe hij zichzelf staande houdt tijdens deze break up. Ik denk en hoop echt dat hij hier goed uit gaat komen.