Dat is ook weer zo.
Ik vind het persoonlijk gewoon echt vies, en mijn katten zouden het echt never nooit mogen (alhoewel ze zich er zoals gezegd geen reet van aantrekken als ik niet in de buurt ben, maar om hem nou in mijn minigang op te sluiten als ik niet thuis ben gaat dan ook weer wat ver ).
Ik kijk net de Break up video van Jiami en ik vind het echt heel apart dat als jij degene bent die het uitmaakt je tegen de ander zegt: Life goes on
Hahahaha de katten wassen is wel echt next level. Hoe vond hij die ervaring? Heeft het ze dichter bij elkaar gebracht?
Ik voel altijd lichtelijke jaloezie als ik naar de vlog van Monica kijk. Ook de laatste weer, leuke dingen doen in New York met je beste vriendin en vriend, ultiem genieten van Shake Shack op het vliegveld, business class naar huis vliegen, je mega knappe en cutie dochtertje weer zien terwijl je broer de beste oppas is geweest en ga zo maar door.
Hahaha letterlijk dat zeg en doe ik ook, lekker nat bekkie
Wat een mooierd !
Heb jij aub nog tips? Heel off topic maar mijn kitten springt dus continu op het aanrecht en ik straf hem dan ook, maar vervolgens doet hij het weer. Vind het echt heel gevaarlijk, ook met koken etc.
Mijn kat is extreem bang voor een fles met prik openmaken. Daarmee heb ik het afgeleerd. Heel random.
Dat is echt een goede tip!
Het wordt afgeraden om je kat verbaal te straffen omdat ze dan bang van je worden. Maar een hard geluid waar ze van schrikken kan wel goed helpen. Als ze op het aanrecht springen kan je bijv. met een fluitje hard fluiten of met een blikje met muntjes erin schudden.
Je kan ook proberen ze weg te houden met geur. Katten houden niet echt van parfum of citronella en eucalyptus geuren, dus je kan ook proberen dat op je aanrecht te zetten.
Onnedi heeft wel een beetje geld teveel he.
Nieuw koophuis, laten inrichten door een stylist, laten verhuizen door bedrijven, intussen bezig met je rijbewijs en alvast even een mini cooper kopen…
Hoezo, is toch lekker. Eerst lekker de anus van 10 andere honden likken met uitlaten en vervolgens jouw gezicht. Echte liefde.
Ik vind alle reacties op Bonnie sowieso altijd overdreven. Als zij iets leuk vindt om te doen, wat boeit het dan dat het ‘kinderachtig’ is?
Stel je wil iets graag doen, maar je doet het toch niet omdat mensen die er totaal buiten staan het kinderachtig vinden. Juist leuk dat het haar niets boeit.
Ja ze blijft tenminste lekker dichtbij zichzelf!
Als iemand veranderd wordt daar ook over gezeurd.
Ja hij was vanmorgen bij Radio 538! Als YouTube/Social Media expert. Het kwam er op neer dat ze hem vroegen naar tips wie leuk zijn om te volgen en wie we zouden moeten ontvolgen.
Anna kwam naar voren bij het ontvolgen omdat hij vindt dat ze alleen aandacht probeert te krijgen met haar bikini foto’s en ze in januari eens een keer een trui aan zou moeten trekken. En als ze een foto zou posten met een coltrui aan zou hij haar weer gaan volgen. Iets in die strekking.
domme uitspraak, gezien de recente geschiedenis met maxim
https://www.538.nl/home/stuktvs-giel-wil-dat-anna-nooshin-een-coltrui-aantrekt
Hij heeft ook commentaar op het feit dat de moeder van Enzo gaat vloggen voor Libelle: zit niemand op te wachten een vrouw van 52, slechte deal, gooi de camera uit het raam en ga weer koken.
Ik hoop dat ze een foto plaatst in coltrui en string