Hij zei ook nog dat ze te dun was en moest gaan eten; wat vlees op de botjes.
Ohja inderdaad! Ik vond dat hele fragment met hem ook echt verschrikkelijk. Had totaal geen toegevoegde waarde en hij had over niemand ook wat positiefs te vertellen.
Het zou bijna hè! Maar Giel weet natuurlijk wel beter
Ik heb niks met Anna maar vind dit wel een leuke en goede reactie van haar haha
Ergens geef ik die kerel toch ook geen ongelijk
Tuurlijk vind ik het overdreven dat ze elke keer in mini bikini’s foto’s post, maar om nou live op de radio daar over te zeuren vind ook wel weer kinderachtig.
Volgens mij niet hoor, het verhaal klopt in ieder geval wel; Giel had in een ander interview ook gezegd dat Enzo hem elke keer negeerde als hij hem benaderde voor jachtseizoen.
Ik heb ook niks met die bikini aandachttrekkerij maar volg die griet gewoon niet als je je ergert en piep er niet over.
Gewoon niet zo netjes om als hoofd van Talpa Social te zeggen, maar ik ga er maar vanuit dat Anna al lang bij Social weg was ook.
Hm dat zou ook kunnen, maar het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen als Giel dat wel heeft doorgestuurd want hij is nogal van het haten op Enzo.
Ik krijg bij hem ook vooral het idee dat hij als grote youtuber even wilt laten zien dat hij niet bang is om andere grote youtubers/influencers aan te pakken. En ik denk dat hij het niet kan hebben dat Enzo als vlogger meer abonnees heeft dan Stuktv.
Maar hoezo gaat een man weer lopen bepalen wat een vrouw moet dragen, dacht dat we die tijd ondertussen al lang voorbij waren.
Vindt Anna haar reactie erop heel goed
Wat een gemiste kans, ze hadden Sanneke moeten vragen.
Giel denkt gewoon dat hij wat is nu.
iedereen zit hier constant de half naakte fotos van Anna af te kraken en commentaar op te hebben maar omdat er toevallig een man nu een opmerking over maakt moet er opeens de feminist uitgehangen worden maar als vrouwen er over zeiken is het geen probleem?
Ik vind het ook niet oke als vrouwen haar afkraken, ook veel berichten in dit topic over haar vind ik niet oke. Heb alleen geen zin om die discussie met mensen hier aan te gaan haha.
Ik geloof dat de uitspraak van Giel over Anna niet helemaal goed valt in youtubersland.
En ook Anna gaat er nog even over door. Even in spoiler voordat dit bericht het hele topic over neemt met foto’s.
Ja hoor, nu gaat Anna zeker 100 stories plaatsen over koltruien etc. Zo kinderachtig. Giel ook trouwens.
Ja en Giel repost die van Anna allemaal
oooh my god wat kansloos en kinderachtig dit allemaal
lekker moddergooien via instagram