Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

misschien even iets anders: Diana gaat een boek schrijven. Een creatief lifestyleboek zoals ze zelf zegt. Titel wordt “Offline”
Het zal gaan over haar offline bezigheden die ze doet om even van het internet af te zijn.

vanaf 2:44 gaat het erover:

4 likes

Ik dacht even dat ze een fictie boek zou schrijven, omdat ze ook bezig is met die book club enzo. Had ik wel leuk gevonden, maar is natuurlijk wel een vak apart

Over Anna en Giel: Ik vind dat er wel nogal een verschil zit tussen een on topic comment in de trant van ‘nou Anna’s tieten hangen er weer opzichtig bij’ en een ‘bekende uit de media’ die op de radio verkondigt dat HIJ vindt dat Anna een coltrui aan moet trekken omdat HIJ zich ergert
(met de nadruk op hij omdat giel er een persoonlijk probleem van maakt, niet omdat hij een man is)
Daarnaast legt een coltrui meestal juist de focus op je borsten

had dit eerst in het beutyblogtopic geplaatst oeps

1 like

Ik zag eerst ook een bult, maar het is haar schouder! Komt denk ik door de strepen en doordat ze haar arm strekt.

Ik vraag me ook nog steeds oprecht af wat er met Amber is gebeurd.

Ik snapte niet wat je bedoelde maar toen zag ik het inderdaad, is optische illusie haha!

lol ik dacht oprecht dat het over Giel beelen ging en kom er nu pas achter dat het over een andere Giel gaat. nou tot zo ver mijn inbreng over dit onderwerp. :laughing:

13 likes

Giel heeft ondertussen maar zn excuses gemaakt.

1 like

‘Ik hou van vrouwen, het liefst allemaal dag in dag uit in bikini’. Dit maakt het er echt beter op, hahaha.
Nu lijkt het net of hij bang is dat we gingen denken dat hij homo is. Stel je voor zeg!!!

57 likes

“In alle vormen en maten”

image

98 likes

Of als je oud bent, dan moet je gewoon bakken In de keuken ipv op het strand!

23 likes

Van dikke meisjes houdt ie ook niet hoor

3 likes

omg wat een slecht excuus hij trekt echt zo hard zn keutel in.

45 likes

Wat leuk, een YouTuber die een boek gaat schrijven.

69 likes

Precies, dit ging toch echt nergens over. :roll_eyes:

2 likes

Hoezo niet? Heeft hij aanleiding gegeven om dat te denken? Hij heeft toch alleen iets gezegd over Anna die te dun zou zijn ?

Gelooft hij het zelf dat het een grapje was? Bikini foto’s en te dun? Wat moet hier grappig en sarcastisch aan zijn? Ja misschien naar aanleiding van veel comments die zij krijgt op haar insta of roddelfora; om de draak te steken met de “haters”. Ik denk alleen niet dat hij met die bedoeling op de radio commentaar heeft geleverd op Anna.

Zo’n dooddoener als mensen opmerkingen die zijn gebackfired als grapje af doen :joy:

3 likes

A la Pip goes offline van Pip Pellens? Origineel

Pfoe het influencers wereldje gaat mij steeds meer tegen staan. Alleen maar alles om de aandacht en om te provoceren. Om vervolgens weer de keutel in te trekken (hahahhaha geniale zin @DonnieDarko).

Lijkt bijna wel of ze dit zo hebben afgesproken. Negatieve publiciteit is natuurlijk ook publiciteit. Of denk ik nu teveel in complotten (Ik haat complotdenkers, dus nu ook een beetje mezelf).

2 likes

amen!! zo mee eens dit.

Jaa Matijn (en Dook ook) zijn heel leuk. Vond hun kerstvideos en Q&A videos echt super grappig.

4 likes