Volgens mij zijn al die stories die nu geplaatst worden niet echt als sneer naar elkasr bedoelt maar meer voor de grap.
overigens vind ik die bikinifotos en die zogenaamd sexy fotos van Anna ook heel erg sneu. Vind het echt een beetje een attentionwhore en er zijn meer mensen die er zo over denken hier maar als Giel er iets over zegt is het opeens een ramp. Niet dat ik een Giel fan ben want dat vind ik ook een loser, maar Anna is wel een beetje too much met haar fotos en dat iedereen haar zo bijstaat van die youtubers etc zegt ook genoeg over het niveau van al die mensen imo.
Of die youtubers die haar bijstaan vinden gewoon dat mensen er niet over moeten oordelen over wat voor foto’s Anna plaatst.
zou ook kunnen, maar ze geven er wel een soort signaal mee af dat het heel normaal is om zulke fotos steeds te plaatsen imo.
Ik vind ook niet dat je steeds je tieten en je kont maar zo online hoeft te showen en als ik dat zou gaan verdedigen zou het wel een signaal afgeven dat ik dat heel normaal vind.
als mannen er iets over zeggen is het direct boeehoehoeeeee.
Oke jij vind het niet normaal om dat zomaar online te plaatsen. Zij vinden dat misschien wel. Mij kan het eerlijk gezegd echt niet boeien of iemand zulk soort foto’s plaatst. Moeten ze lekker doen als ze dat willen. Ik snap het commentaar er ook nooit zo op en zeker niet dingen als attentionwhore en het hebben over een bepaald niveau.
Hoe dan ook krijgen zowel Anna als die Giel enorm veel aandacht en views door deze hele discussie. Slim.
Eigenlijk laat dit zien hoe idioot die hele instagram- en vlogwereld is.
ik ben anna ook ontvolgt onder andere door de vele bikini foto’s, maar dat geeft niemand het recht om an public zo je uit te laten en idd ook te suggereren dat iemand een kooltrui aan moet, we leven idd niet in 1950
Ik vind haar niet bepaald intelligent overkomen naar hoe zij zich presenteert op haar instagram profiel. Ik zeg ook niet dat ik het helemaal eens ben met hoe Giel er iets van heeft gezegd maar feit is wel dat veel mensen het er hier blijkbaar mee eens waren omdat het een veelbesproken onderwerp is, al tijden. dat er nu zo over wordt gevallen is misschien omdat hij er dan zo op de radio over heeft gepraa maar als een vrouw dit nu op de radio had gezegd? was het dan anders geweest? Hier zijn namelijk dezelfde dingen gezegd en ik snap dat dit ‘’ maar een forum’’ is en niet publiekelijk op de radio. Daar zit idd een verschil. Ik heb een beetje het idee dat mannen vaak veel sneller worden aangevallen op hun uitspraken over vrouwen dan als andere vrouwen deze uitspraken zouden doen omdat het dan als ‘’ seksistisch ‘’ gezien wordt.
precies.
Maar hier is toch eerder nooit zo expliciet gezegd dat Anna haar lijf niet mag showen? Zoals die jongen nu wel heeft gedaan. Ik snap de vergelijking niet zo. Ik heb bijvoorbeeld ook kritiek gehad op Anna in dit topic. Dat ik haar ben gaan ontvolgen omdat ik haar “vroeger” wel tof vond qua haar kijk op mode en business en type video’s op YouTube etc. En dat ik haar nu vrij oppervlakkig vind. Maar dat betekent totaal niet dat ik vind dat ze haar lijf niet mag showen in een bikini. Of ben ik te naïef en lees ik over dit soort uitspraken heen haha?
misschien even iets anders: Diana gaat een boek schrijven. Een creatief lifestyleboek zoals ze zelf zegt. Titel wordt “Offline”
Het zal gaan over haar offline bezigheden die ze doet om even van het internet af te zijn.
vanaf 2:44 gaat het erover:
Ik dacht even dat ze een fictie boek zou schrijven, omdat ze ook bezig is met die book club enzo. Had ik wel leuk gevonden, maar is natuurlijk wel een vak apart
Over Anna en Giel: Ik vind dat er wel nogal een verschil zit tussen een on topic comment in de trant van ‘nou Anna’s tieten hangen er weer opzichtig bij’ en een ‘bekende uit de media’ die op de radio verkondigt dat HIJ vindt dat Anna een coltrui aan moet trekken omdat HIJ zich ergert
(met de nadruk op hij omdat giel er een persoonlijk probleem van maakt, niet omdat hij een man is)
Daarnaast legt een coltrui meestal juist de focus op je borsten
had dit eerst in het beutyblogtopic geplaatst oeps
Ik zag eerst ook een bult, maar het is haar schouder! Komt denk ik door de strepen en doordat ze haar arm strekt.
Ik vraag me ook nog steeds oprecht af wat er met Amber is gebeurd.
Ik snapte niet wat je bedoelde maar toen zag ik het inderdaad, is optische illusie haha!
lol ik dacht oprecht dat het over Giel beelen ging en kom er nu pas achter dat het over een andere Giel gaat. nou tot zo ver mijn inbreng over dit onderwerp.
‘Ik hou van vrouwen, het liefst allemaal dag in dag uit in bikini’. Dit maakt het er echt beter op, hahaha.
Nu lijkt het net of hij bang is dat we gingen denken dat hij homo is. Stel je voor zeg!!!