Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

“In alle vormen en maten”

image

98 likes

Of als je oud bent, dan moet je gewoon bakken In de keuken ipv op het strand!

23 likes

Van dikke meisjes houdt ie ook niet hoor

3 likes

omg wat een slecht excuus hij trekt echt zo hard zn keutel in.

45 likes

Wat leuk, een YouTuber die een boek gaat schrijven.

69 likes

Precies, dit ging toch echt nergens over. :roll_eyes:

2 likes

Hoezo niet? Heeft hij aanleiding gegeven om dat te denken? Hij heeft toch alleen iets gezegd over Anna die te dun zou zijn ?

Gelooft hij het zelf dat het een grapje was? Bikini foto’s en te dun? Wat moet hier grappig en sarcastisch aan zijn? Ja misschien naar aanleiding van veel comments die zij krijgt op haar insta of roddelfora; om de draak te steken met de “haters”. Ik denk alleen niet dat hij met die bedoeling op de radio commentaar heeft geleverd op Anna.

Zo’n dooddoener als mensen opmerkingen die zijn gebackfired als grapje af doen :joy:

3 likes

A la Pip goes offline van Pip Pellens? Origineel

Pfoe het influencers wereldje gaat mij steeds meer tegen staan. Alleen maar alles om de aandacht en om te provoceren. Om vervolgens weer de keutel in te trekken (hahahhaha geniale zin @DonnieDarko).

Lijkt bijna wel of ze dit zo hebben afgesproken. Negatieve publiciteit is natuurlijk ook publiciteit. Of denk ik nu teveel in complotten (Ik haat complotdenkers, dus nu ook een beetje mezelf).

2 likes

amen!! zo mee eens dit.

Jaa Matijn (en Dook ook) zijn heel leuk. Vond hun kerstvideos en Q&A videos echt super grappig.

4 likes

Ik vind dit echt een perfecte uitdrukking (ja ha-ha), had er nooit van gehoord maar zit er nog steeds om te lachen.

4 likes

Ik zag de nieuwe vriend van Anna op insta met haar nichtje knuffelen oid en ik vond het al zo klef, alsof ze elkaar al jaren kennen. Of kent hij de familie wellicht al langer? Maar dan vraag ik me echt af hoe haar ex dat dan vindt als hij dat ook ziet. Zo’n familie waar hij al 10? jaar close mee was en dan ineens de nieuwe vriend van je ex zo popijopie zien doen.

5 likes

Lijkt me als ex zijnde rot om te zien, maarja het is niet jouw familie dus eigenlijk mag/kun je er niks van vinden toch.

1 like

Haha ik wilde precies dit typen

1 like

Ik zit de vlog van Monica te bekijken en het enige waar ik aan moet denken is hoe vervelend het moet zijn voor de mede restaurantbezoekers tijdens het nye diner om constant in de felle flitsen en lichten van de camera’s te zitten omdat ze alles steeds willen filmen. Ik hoop dat het meevalt, maar het lijkt een donker restaurant te zijn dus dan zou het wel erg op kunnen vallen.
Maar mogelijk doen andere bezoekers dit ook en dan is er no spang.

1 like

Ik snap dit dan weer niet!
Vraagt ze zich nu serieus af waarom de ene post beter bekeken wordt dan de andere?

3 likes

Ik heb ook geantwoord dat templates nu hip zijn maar vooral dat het eens wat anders is dan een hondenfoto aangezien we die al heel vaak bij haar zien.

Tot nu toe ben ik nog niet geblokkeerd.

7 likes

Omdat sommige stories niet hier beschreven worden… Haha

17 likes