Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vind dit echt een perfecte uitdrukking (ja ha-ha), had er nooit van gehoord maar zit er nog steeds om te lachen.

4 likes

Ik zag de nieuwe vriend van Anna op insta met haar nichtje knuffelen oid en ik vond het al zo klef, alsof ze elkaar al jaren kennen. Of kent hij de familie wellicht al langer? Maar dan vraag ik me echt af hoe haar ex dat dan vindt als hij dat ook ziet. Zo’n familie waar hij al 10? jaar close mee was en dan ineens de nieuwe vriend van je ex zo popijopie zien doen.

5 likes

Lijkt me als ex zijnde rot om te zien, maarja het is niet jouw familie dus eigenlijk mag/kun je er niks van vinden toch.

1 like

Haha ik wilde precies dit typen

1 like

Ik zit de vlog van Monica te bekijken en het enige waar ik aan moet denken is hoe vervelend het moet zijn voor de mede restaurantbezoekers tijdens het nye diner om constant in de felle flitsen en lichten van de camera’s te zitten omdat ze alles steeds willen filmen. Ik hoop dat het meevalt, maar het lijkt een donker restaurant te zijn dus dan zou het wel erg op kunnen vallen.
Maar mogelijk doen andere bezoekers dit ook en dan is er no spang.

1 like

Ik snap dit dan weer niet!
Vraagt ze zich nu serieus af waarom de ene post beter bekeken wordt dan de andere?

3 likes

Ik heb ook geantwoord dat templates nu hip zijn maar vooral dat het eens wat anders is dan een hondenfoto aangezien we die al heel vaak bij haar zien.

Tot nu toe ben ik nog niet geblokkeerd.

7 likes

Omdat sommige stories niet hier beschreven worden
 Haha

17 likes

“Maakt me niks uit hoor”
“maar eigenlijk maakt het me wel uit”

14 likes

Haha ‘onder de deken avontuurtjes’ klinkt zoveel spannender dan het is

7 likes

Ik vind het zo ongemakkelijk en onnodig dat zulke info gedeeld wordt.

2 likes

Hoezo?
Dat is toch iets dat ze zelf op haar Insta zet?

Ja en dat vind ik van haar onnodig om te delen. Net als info over minder likes door een veranderd algoritme. Er zit iets verwijtends en bedelends in vind ik.

4 likes

Met haar hoeveelheid aan stories, kan ik best geloven dat er zoveel verschil tussen zit. Wie heeft tijd om alles te bekijken?

1 like

Ik begrijp nu dat je niet mijn post bedoelde maar de originele post van Cynthia.
Of niet?

Jaaa ik heb hem pas ontdekt en ik vind het geweldig haha. Zo verschrikkelijk droog, vooral zijn man Bram :rofl:. Ben al een paar dagen lang allemaal oude vlogs van hem aan het kijken

1 like

Kijkt er iemand naar die livestream van Jennie voor haar magazine?

1 like

Ik keek, totdat ik erachter kwam dat ik totaal niet aansluit bij de doelgroep (jonge vrouwen die een onderneming willen starten). Maar vind haar wel heel tof!

Ja die josh is binnen, als ze dat nog niet was

2 likes

Ik heb niks gelezen over de release van het magazine van Jennie. Heeft iemand hem al besteld toevallig? Stiekem ben ik wel nieuwsgierig dus ik denk dat ik een fysieke kopie ga bestellen.