Ik
♀
Ik gun het haar ook, maar 9,95 vind ik best veel geld voor een magazine.
Oke, besteld. Wel een beetje impulsief, maar ik gun het haar… Ik doe eens in de zoveel tijd een donatie van ongeveer een tientje aan een goed doel of initiatief, dus dit keer haar magazine. Op een andere manier kan ik me de 10 euro aan een magazine niet verantwoorden. 
Edit: ik ontvang maandelijks Elle en ik lees het niet. Vandaar. Ik ben gewoon slecht met magazines.
Ik denk dat ik nog wel mensen ken die ook nieuwsgierig zullen zijn, dus als ik het zelf niks vind kan ik het altijd nog uitlenen.
Ik ben denk ik niet slim genoeg om te bedenken wat een organisch substraat is 
Ik heb ook vol verbazing gekeken. Eerder was er iets op de mri gezien, maar dat hebben ze verzwegen?
Oh joh, dat wist ik helemaal niet. Ik dacht dat ze dan wel gingen uitzoeken wat dat iets is, maar ik heb er ook nooit mee te maken gehad, maar klonk me nogal raar in de oren.
Aah ja ik dacht door de manier waarop zij het opschreef, van ja ze hebben het verzwegen tot ik het opvroeg. Ik dacht daarom dat het iets belangrijks was, wat ze verder hadden moeten onderzoeken ofzo. Maar ja, het blijft LisanneLeeft, die leeft alleen op aandacht.
Wel heftig als je bijv. niet meer weet hoe je je moet aankleden.
Ik zou het eigenlijk best goed vinden als er een ‘regel’ komt dat er niet meer over de fysieke of psychische gemoedstoestand van bloggers etc. mag worden gepraat. Ookal plaatsen sommige bepaalde dingen zelf online, voor mij voelt het toch een beetje raar dat er dan hier over gepraat wordt.
Maar dat praten met die krakerige stem is toch geen onderdeel van het ziek zijn, maar heeft te maken met (verkeerd) ademen en dus praten. Ik adem en praat, zo te horen Lisanne ooj, te veel vanuit m’n keel ipv vanuit mn buik. Dan gaat m’n stem ook kraken. Maar je hebt het zelf in (bepaalde mate) onder controle. Ik herken wel dat het erger wordt (want je valt sneller terug) als ik moe ben. Dat zal bij haar ook meespelen.
Ok, ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen, maar vind het best apart dat ze die krakerige stem zo expliciet benoemt in die story.
Maar ben je dan ook chirurg?
Kijkt iemand hier de (week)vlvogs van FitaddictNL? Ik vind haar deels leuk maar ook ZO kinderachtig en irritant en dom doen vaak. Ja ja ja moet eigenlijk niet kijken maar echt gevalletje van ‘love to hate’.
Ik volgde haar wel, maar kon het echt niet meer aan Hahah.
Ik volgde haar alleen omdat ik haar ken van vroeger, maar ben ook gestopt met kijken…
Ik keek ze ook, maar ben gestopt met kijken. Ik trok dat gedrag ook niet meer haha
haha wow toevallig @GroenTakje @Lovepink @Onweer @Jay, ik volg haar nog wel maar merk dat ik steeds vaker vroegtijdig af zet. Ik weet niet zo goed wat het precies is wat me irriteert, en of dat het me nu pas opvalt of het iets ‘nieuw’ aan gedrag is… maar denk dat het niet lang meer duurt voor ik me bij jullie aan kan sluiten haha.
Inderdaad heel vreemd dat het soms is!
De klachten deden mij erg denken aan een vriend met een vorm van autisme. Voor hem hangt er een checklist op de deur met ‘simpele’ dingen zoals tandenpoetsen, deur afsluiten etc. Anders vergeet hij dat gewoon in het dagelijks leven. Maar dat probleem is wel altijd en levenslang aanwezig.
Wat is het
Hier ben ik oprecht benieuwd naar: Wat vinden jullie van stukjes van (huis)dieren in vlogs?
- Leuk, ik hou ook veel van (huis)dieren
- Leuk, ondanks dat ik niet veel van (huis)dieren houd
- Saai, ik hou in het echt wel veel van (huis)dieren
- Saai, ik hou in het echt ook niet veel van (huis)dieren
0 stemmers
Ik scroll namelijk automatisch door want ik vind 4 minuten kijke naar andermans kat echt zoooo saai?