Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

“Maakt me niks uit hoor”
“maar eigenlijk maakt het me wel uit”

14 likes

Haha ‘onder de deken avontuurtjes’ klinkt zoveel spannender dan het is

7 likes

Ik vind het zo ongemakkelijk en onnodig dat zulke info gedeeld wordt.

2 likes

Hoezo?
Dat is toch iets dat ze zelf op haar Insta zet?

Ja en dat vind ik van haar onnodig om te delen. Net als info over minder likes door een veranderd algoritme. Er zit iets verwijtends en bedelends in vind ik.

4 likes

Met haar hoeveelheid aan stories, kan ik best geloven dat er zoveel verschil tussen zit. Wie heeft tijd om alles te bekijken?

1 like

Ik begrijp nu dat je niet mijn post bedoelde maar de originele post van Cynthia.
Of niet?

Jaaa ik heb hem pas ontdekt en ik vind het geweldig haha. Zo verschrikkelijk droog, vooral zijn man Bram :rofl:. Ben al een paar dagen lang allemaal oude vlogs van hem aan het kijken

1 like

Kijkt er iemand naar die livestream van Jennie voor haar magazine?

1 like

Ik keek, totdat ik erachter kwam dat ik totaal niet aansluit bij de doelgroep (jonge vrouwen die een onderneming willen starten). Maar vind haar wel heel tof!

Ja die josh is binnen, als ze dat nog niet was

2 likes

Ik heb niks gelezen over de release van het magazine van Jennie. Heeft iemand hem al besteld toevallig? Stiekem ben ik wel nieuwsgierig dus ik denk dat ik een fysieke kopie ga bestellen.

Ik :raising_hand_woman:t4:‍♀

Ik gun het haar ook, maar 9,95 vind ik best veel geld voor een magazine.

Oke, besteld. Wel een beetje impulsief, maar ik gun het haar… Ik doe eens in de zoveel tijd een donatie van ongeveer een tientje aan een goed doel of initiatief, dus dit keer haar magazine. Op een andere manier kan ik me de 10 euro aan een magazine niet verantwoorden. :joy:

Edit: ik ontvang maandelijks Elle en ik lees het niet. Vandaar. Ik ben gewoon slecht met magazines.

5 likes

Ik denk dat ik nog wel mensen ken die ook nieuwsgierig zullen zijn, dus als ik het zelf niks vind kan ik het altijd nog uitlenen.

1 like

Ik ben denk ik niet slim genoeg om te bedenken wat een organisch substraat is :crazy_face:

30 likes

Ik heb ook vol verbazing gekeken. Eerder was er iets op de mri gezien, maar dat hebben ze verzwegen?:roll_eyes:

Oh joh, dat wist ik helemaal niet. Ik dacht dat ze dan wel gingen uitzoeken wat dat iets is, maar ik heb er ook nooit mee te maken gehad, maar klonk me nogal raar in de oren.

Aah ja ik dacht door de manier waarop zij het opschreef, van ja ze hebben het verzwegen tot ik het opvroeg. Ik dacht daarom dat het iets belangrijks was, wat ze verder hadden moeten onderzoeken ofzo. Maar ja, het blijft LisanneLeeft, die leeft alleen op aandacht.