Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vind alleen de katten bij Matijn Nijhuis leuk omdat er altijd een droog verhaal achter zit haha. Verder haat ik katten :shushing_face:

5 likes

Nah, als ze alleen maar die kat filmen hoe die slaapt oid dan spoel ik wel door, maar als ze er mee spelen ofzo dan vind ik het wel leuk. Tenzij dat 10 min duurt, daarvoor kijk ik geen vlogs want dan kan je net zo goed kattenfilmpjes opzoeken.

Ik weet het niet zo goed, ik ben dol op dieren en vind het soms wel leuk, maar Diana met Poppy kan ik bijvoorbeeld echt niet goed hebben. Met Pip veel beter :thinking: Het heeft er denk ik vooral mee te maken hoe de vlogger tegen het dier doet en hoe het in beeld gebracht wordt?

2 likes

Ik volgde haar eerst wel maar nu kijk ik nauwelijks meer dus ik deel even mijn ervaring. Voor mij kwam het omdat ze bijna alleen maar bucketlist video’s maakte en ik daar lang niet alles van leuk vond. Daarna begon ze met afvallen en dat vond ik echt knap en interessant, maar ik vind haar op dit moment veel minder relatable (weet even niet of hier een nederlands woord voor is)

1 like

Ben haar zelf ontvolgd omdat ik persoonlijk haar video’s niet meer interessant vond. Dacht ook dat ze een tijd slechts sporadisch uploadde, is ook niet zo goed om kijkers bij je te houden.

Ik vind haar ook gewoon geen leuk mens meer, sinds een jaar ofzo. Niet zo sympathiek en ook wat overdreven vooral samen met die nieuwe vriendin. Voorheen vond ik haar veel meer relatable, toen was ze meer een normaal meisje, wat voller en meer onzeker en rustiger ofzo. (ik denk wel dat ze nu beter in haar vel zit dus dat vind ik dan wel weer fijn voor haar).

23 likes

Ik spoel altijd door als Laura p haar hond gaat knuffelen.

3 likes

Jamie Li heeft een make up routine video maar ze heeft er een gekke filter erover heen gegooid waardoor het beeld zo onduidelijk is.

(Nee ik ben geen zure kantoortrut)

3 likes

Kijken jullie ook zo uit naar de nieuwe #keepdreaming planners :crazy_face: ideaal om de collectie aan te vullen!

3 likes

Er zijn vandaag sponsored stories geplaats waar youtubers (o.a. Mascha en Sophie) Rutger succes wensen omdat hij backstage reporter is bij een nieuw sbs 6 programma.

Ja ik zag het ja, Bonnie ook… Laatste poging van ā€˜de televisie’ om de jeugd van tegenwoordig van Netflix af te krijgen en weer naar de televisie te laten kijken zijn? haha

3 likes

Ja ik denk het haha? Maar ik vind het zo fake overkomen dat ze hem succes gaan wensen via een gesponsorde post. Had dan alleen wat over dat programma gezegd.

5 likes

Ik had net zo’n interessante lezing over influencer en de kritiek op de ongereguleerde wereld daarachter. Een docente van de uva had schijnbaar die YouTubers geĆÆnformeerd voor hun zelfgemaakte reclame code. Em eigenlijk hebben ze al het advies afgewimpeld en gezegd neehoor we zeggen wel dat het een samenwerking tegen onze targetgroup van 20+. Terwijl eigenlijk kinderen op accounts van hun ouders kijken en niet begrijpen dat samenwerkingen niet zijn zoals in de klas.
Props voor alle kritische posters hier want eigenlijk wist ik alles al wat ze te vertellen hadden :+1:

25 likes

Ik vind dit dan wel weer leuk haha

5 likes

Beter goed gejat zeggen ze dan

21 likes

Totaal onbelangrijk maar op de ƩƩn of andere manier erger ik me er zo ontzettend aan dat Anna & friends zogenaamd zo high class zijn maar allemaal hun wijnglas totaal niet volgens de etiquette vasthouden. Met die vette vingers tegen het glas. Krijg daar zo de kriebels van als mensen dat doen :rofl:

33 likes

Ik dacht dat je altijd de steel moest vasthouden omdat je anders je koude wijn opwarmt net je handen? En dat het bij rode wijn dus niet uitmaakt. Of is dat weer iets anders?

13 likes

Is dit net zoals toilet vs wc, koelkast vs ijskast?

4 likes

Misschien kunnen we het aan Lip vragen

21 likes

Maar die verbouwing heeft de verhuurder betaald toch? Dus het is juist voor de verhuurder wel echt een voordeel ivm nieuwe huurders vinden. Dat zei ze in die gender reveal vlog.