Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Wel heftig als je bijv. niet meer weet hoe je je moet aankleden.

Ik zou het eigenlijk best goed vinden als er een ‘regel’ komt dat er niet meer over de fysieke of psychische gemoedstoestand van bloggers etc. mag worden gepraat. Ookal plaatsen sommige bepaalde dingen zelf online, voor mij voelt het toch een beetje raar dat er dan hier over gepraat wordt.

15 likes

Maar dat praten met die krakerige stem is toch geen onderdeel van het ziek zijn, maar heeft te maken met (verkeerd) ademen en dus praten. Ik adem en praat, zo te horen Lisanne ooj, te veel vanuit m’n keel ipv vanuit mn buik. Dan gaat m’n stem ook kraken. Maar je hebt het zelf in (bepaalde mate) onder controle. Ik herken wel dat het erger wordt (want je valt sneller terug) als ik moe ben. Dat zal bij haar ook meespelen.

Ok, ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen, maar vind het best apart dat ze die krakerige stem zo expliciet benoemt in die story.

3 likes

Maar ben je dan ook chirurg?

1 like

Kijkt iemand hier de (week)vlvogs van FitaddictNL? Ik vind haar deels leuk maar ook ZO kinderachtig en irritant en dom doen vaak. Ja ja ja moet eigenlijk niet kijken maar echt gevalletje van ‘love to hate’.

Ik volgde haar wel, maar kon het echt niet meer aan Hahah.

1 like

Ik volgde haar alleen omdat ik haar ken van vroeger, maar ben ook gestopt met kijken…

1 like

Ik keek ze ook, maar ben gestopt met kijken. Ik trok dat gedrag ook niet meer haha

1 like

haha wow toevallig @GroenTakje @Lovepink @Onweer @Jay, ik volg haar nog wel maar merk dat ik steeds vaker vroegtijdig af zet. Ik weet niet zo goed wat het precies is wat me irriteert, en of dat het me nu pas opvalt of het iets ‘nieuw’ aan gedrag is… maar denk dat het niet lang meer duurt voor ik me bij jullie aan kan sluiten haha.

3 likes

Inderdaad heel vreemd dat het soms is!

De klachten deden mij erg denken aan een vriend met een vorm van autisme. Voor hem hangt er een checklist op de deur met ‘simpele’ dingen zoals tandenpoetsen, deur afsluiten etc. Anders vergeet hij dat gewoon in het dagelijks leven. Maar dat probleem is wel altijd en levenslang aanwezig.

1 like

Wat is het

1 like

Hier ben ik oprecht benieuwd naar: Wat vinden jullie van stukjes van (huis)dieren in vlogs?

• Leuk, ik hou ook veel van (huis)dieren
  • Leuk, ondanks dat ik niet veel van (huis)dieren houd
  • Saai, ik hou in het echt wel veel van (huis)dieren
  • Saai, ik hou in het echt ook niet veel van (huis)dieren

0 stemmers

Ik scroll namelijk automatisch door want ik vind 4 minuten kijke naar andermans kat echt zoooo saai?

3 likes

Ik vind alleen de katten bij Matijn Nijhuis leuk omdat er altijd een droog verhaal achter zit haha. Verder haat ik katten :shushing_face:

5 likes

Nah, als ze alleen maar die kat filmen hoe die slaapt oid dan spoel ik wel door, maar als ze er mee spelen ofzo dan vind ik het wel leuk. Tenzij dat 10 min duurt, daarvoor kijk ik geen vlogs want dan kan je net zo goed kattenfilmpjes opzoeken.

Ik weet het niet zo goed, ik ben dol op dieren en vind het soms wel leuk, maar Diana met Poppy kan ik bijvoorbeeld echt niet goed hebben. Met Pip veel beter :thinking: Het heeft er denk ik vooral mee te maken hoe de vlogger tegen het dier doet en hoe het in beeld gebracht wordt?

2 likes

Ik volgde haar eerst wel maar nu kijk ik nauwelijks meer dus ik deel even mijn ervaring. Voor mij kwam het omdat ze bijna alleen maar bucketlist video’s maakte en ik daar lang niet alles van leuk vond. Daarna begon ze met afvallen en dat vond ik echt knap en interessant, maar ik vind haar op dit moment veel minder relatable (weet even niet of hier een nederlands woord voor is)

1 like

Ben haar zelf ontvolgd omdat ik persoonlijk haar video’s niet meer interessant vond. Dacht ook dat ze een tijd slechts sporadisch uploadde, is ook niet zo goed om kijkers bij je te houden.

Ik vind haar ook gewoon geen leuk mens meer, sinds een jaar ofzo. Niet zo sympathiek en ook wat overdreven vooral samen met die nieuwe vriendin. Voorheen vond ik haar veel meer relatable, toen was ze meer een normaal meisje, wat voller en meer onzeker en rustiger ofzo. (ik denk wel dat ze nu beter in haar vel zit dus dat vind ik dan wel weer fijn voor haar).

23 likes

Ik spoel altijd door als Laura p haar hond gaat knuffelen.

3 likes

Jamie Li heeft een make up routine video maar ze heeft er een gekke filter erover heen gegooid waardoor het beeld zo onduidelijk is.

(Nee ik ben geen zure kantoortrut)

3 likes