Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

ik weet dat heel veel mensen het hier overdreven of kinderachtig vinden (vorig jaar iig), maar ik vind het zo heerlijk dat bonnie en nick een vuurwerkbril op hebben met nye. haha, zo lief. en goed voorbeeld voor hun jonge kijkers <3

74 likes

Rotterdrammert.

25 likes

Waar gaat ze nu eigenlijk wonen? Nog wel in Amsterdam denk ik?

Hoezo vinden mensen dit kinderachtig? Dat vind ik juist meer raar dan dat ze een bril op hebben…

15 likes

Een vuurwerk bril is ook gewoon verplicht geloof ik

Ik vind het beetje gek dat de familie van Charlotte (Blitzbaum) gewoon op de bank eet met kerst. Kan me dat echt niet voorstellen maar ieder zijn ding natuurlijk!

EDIT: ik had niet zo snel moeten zijn. Volgens mij eten ze het hoofdgerecht wel aan tafel! Haha

3 likes

Ik kijk haar ook wel eens, maar ze heeft iets onrustigs en er zit totaal geen logica in haar vlogs. Steeds dat commentaar op zichzelf of in de camera kijken. Heel irritant.

5 likes

Pffffff boeiiiiiuuuuuuhhhhhh

Ik vind het wel grappig dat haar ouders elkaar ontmoet hebben in een dating programma op televisie in 1991 (Op goed geluk).

8 likes

Ok meid. Rustig maar!

6 likes

Ja, dat ben ik helemaal met je eens! En toch blijf ik zo af en toe kijken…

1 like

Ik snap niks van hun break up. En dat ze blijkbaar dat appartement waar ze nu is gaan wonen nog steeds hadden terwijl ze al zp lang samenwoonde met die vriend.

2 likes

Ja hier snap ik dus ook echt niets van. Iemand die de vlogs zodanig goed heeft bekeken die dit kan uitleggen?

3 likes

Dee heeft ook een gratis reisje naar Zanzibar via TUI geregeld… wat deed zij eigenlijk in Zuid-Afrika? Voordat ze naar Zuid-Afrika ging probeerde ze ook al spon naar binnen te hengelen.

ā€˜Influencer’ zijn en gratis op reis kunnen omdat je ex bekend is pff. (Ja, ik ben jaloers omdat sommige mensen met niks doen continue gratis kunnen reizen en de normale mens leeft om te werken)

3 likes

In deze weken zonder Vera Ʃn Bonnie, wat praktisch de enige vloggers zijn die ik langer dan 3 achtereenvolgende minuten boeiend kan vinden, ben ik op zoek gegaan naar alternatieven en heb ik deze vlogger gevonden:

Ik vind haar echt een hele leuke, fijne veganistische youtuber! Ik ben zelf geen veganist en vind veel veganistische kookblogs en -vlogs intimiderend overkomen, maar zij heeft echt een hele rustige uitstraling en heeft veel makkelijke en lekkere recepten met goede tips.

12 likes

Volgens mij was het iets in de trant van we houden nog heel veel van elkaar maar het werkt niet. Tenniste dat gevoel had Charlotte dat het niet werkte

Interessant! Ik dacht idd wat @Niettepruimen zegt, dat het de wijn opwarmt. En ik haat vette vingers op het glas! Het high class-gehalte was zo hoog dat ik het niet begreep :rofl:

Cheers!

2 likes

Wij doen soms raclette op de salontafel, past net… eveneens in pyjama, heel gezellig :slight_smile:

4 likes

Echt waar… Waarom moet hij in godsnaam zo vaak een auto kopen. Ja omdat hij niet weet wat hij met zijn geld moet doen maar dan nog.

21 likes

Die tekst er ook bij… nou nou grote jongen hoor

30 likes