Kijken jullie ook zo uit naar de nieuwe #keepdreaming planners ideaal om de collectie aan te vullen!
Er zijn vandaag sponsored stories geplaats waar youtubers (o.a. Mascha en Sophie) Rutger succes wensen omdat hij backstage reporter is bij een nieuw sbs 6 programma.
Ja ik zag het ja, Bonnie ook… Laatste poging van ‘de televisie’ om de jeugd van tegenwoordig van Netflix af te krijgen en weer naar de televisie te laten kijken zijn? haha
Ja ik denk het haha? Maar ik vind het zo fake overkomen dat ze hem succes gaan wensen via een gesponsorde post. Had dan alleen wat over dat programma gezegd.
Ik had net zo’n interessante lezing over influencer en de kritiek op de ongereguleerde wereld daarachter. Een docente van de uva had schijnbaar die YouTubers geïnformeerd voor hun zelfgemaakte reclame code. Em eigenlijk hebben ze al het advies afgewimpeld en gezegd neehoor we zeggen wel dat het een samenwerking tegen onze targetgroup van 20+. Terwijl eigenlijk kinderen op accounts van hun ouders kijken en niet begrijpen dat samenwerkingen niet zijn zoals in de klas.
Props voor alle kritische posters hier want eigenlijk wist ik alles al wat ze te vertellen hadden
Ik vind dit dan wel weer leuk haha
Totaal onbelangrijk maar op de één of andere manier erger ik me er zo ontzettend aan dat Anna & friends zogenaamd zo high class zijn maar allemaal hun wijnglas totaal niet volgens de etiquette vasthouden. Met die vette vingers tegen het glas. Krijg daar zo de kriebels van als mensen dat doen
Ik dacht dat je altijd de steel moest vasthouden omdat je anders je koude wijn opwarmt net je handen? En dat het bij rode wijn dus niet uitmaakt. Of is dat weer iets anders?
Is dit net zoals toilet vs wc, koelkast vs ijskast?
Misschien kunnen we het aan Lip vragen
Maar die verbouwing heeft de verhuurder betaald toch? Dus het is juist voor de verhuurder wel echt een voordeel ivm nieuwe huurders vinden. Dat zei ze in die gender reveal vlog.
ik weet dat heel veel mensen het hier overdreven of kinderachtig vinden (vorig jaar iig), maar ik vind het zo heerlijk dat bonnie en nick een vuurwerkbril op hebben met nye. haha, zo lief. en goed voorbeeld voor hun jonge kijkers <3
Rotterdrammert.
Waar gaat ze nu eigenlijk wonen? Nog wel in Amsterdam denk ik?
Hoezo vinden mensen dit kinderachtig? Dat vind ik juist meer raar dan dat ze een bril op hebben…
Een vuurwerk bril is ook gewoon verplicht geloof ik
Ik vind het beetje gek dat de familie van Charlotte (Blitzbaum) gewoon op de bank eet met kerst. Kan me dat echt niet voorstellen maar ieder zijn ding natuurlijk!
EDIT: ik had niet zo snel moeten zijn. Volgens mij eten ze het hoofdgerecht wel aan tafel! Haha
Ik kijk haar ook wel eens, maar ze heeft iets onrustigs en er zit totaal geen logica in haar vlogs. Steeds dat commentaar op zichzelf of in de camera kijken. Heel irritant.
Pffffff boeiiiiiuuuuuuhhhhhh