Ik vind het wel grappig dat haar ouders elkaar ontmoet hebben in een dating programma op televisie in 1991 (Op goed geluk).
Ok meid. Rustig maar!
Ja, dat ben ik helemaal met je eens! En toch blijf ik zo af en toe kijkenā¦
Ik snap niks van hun break up. En dat ze blijkbaar dat appartement waar ze nu is gaan wonen nog steeds hadden terwijl ze al zp lang samenwoonde met die vriend.
Ja hier snap ik dus ook echt niets van. Iemand die de vlogs zodanig goed heeft bekeken die dit kan uitleggen?
Dee heeft ook een gratis reisje naar Zanzibar via TUI geregeld⦠wat deed zij eigenlijk in Zuid-Afrika? Voordat ze naar Zuid-Afrika ging probeerde ze ook al spon naar binnen te hengelen.
āInfluencerā zijn en gratis op reis kunnen omdat je ex bekend is pff. (Ja, ik ben jaloers omdat sommige mensen met niks doen continue gratis kunnen reizen en de normale mens leeft om te werken)
In deze weken zonder Vera Ʃn Bonnie, wat praktisch de enige vloggers zijn die ik langer dan 3 achtereenvolgende minuten boeiend kan vinden, ben ik op zoek gegaan naar alternatieven en heb ik deze vlogger gevonden:
Ik vind haar echt een hele leuke, fijne veganistische youtuber! Ik ben zelf geen veganist en vind veel veganistische kookblogs en -vlogs intimiderend overkomen, maar zij heeft echt een hele rustige uitstraling en heeft veel makkelijke en lekkere recepten met goede tips.
Volgens mij was het iets in de trant van we houden nog heel veel van elkaar maar het werkt niet. Tenniste dat gevoel had Charlotte dat het niet werkte
Interessant! Ik dacht idd wat @Niettepruimen zegt, dat het de wijn opwarmt. En ik haat vette vingers op het glas! Het high class-gehalte was zo hoog dat ik het niet begreep
Cheers!
Wij doen soms raclette op de salontafel, past net⦠eveneens in pyjama, heel gezellig
Echt waar⦠Waarom moet hij in godsnaam zo vaak een auto kopen. Ja omdat hij niet weet wat hij met zijn geld moet doen maar dan nog.
Die tekst er ook bij⦠nou nou grote jongen hoor
Ja maar heeft zij al die tijd dat oude appartement nog gehouden en dus betaald? Ik heb alleen wat verhuisvlogs gekeken verder kan ik haar niet hendelen.
Maar als het woordje verhuis in een titel staat MOET ik gewoon klikken.
Cool dat hier eindelijk eens aandacht aan wordt besteed!
Ze had dat appartement onderverhuurd aan andere mensen, als ik het goed begrijp haha
Geen idee, zo goed heb ik ook niet opgelet bij de vlogs. Zover ik heb begrepen heeft ze dat appartement al die tijd gehouden
Omg dit soort dingen vind ik nu echt leuk om te leren he, thanks! Was er maar een etiquettetopic.
Prijs van Gio zijn nieuwe auto begint bij ā¬101.050
Koekoek
Ja vind ik ook! Zeker omdat bedrijven lijken te denken dat veel en makkelijk bereik alleen via influencers gaat tegenwoordig. Terwijl zoveel Nederlandse influencers volgers hebben gekocht. Schijnbaar heeft Unilever het budget op influencers ook al gekort dus ik ben heel benieuwd wat voor kritische ontwikkelingen gaan komen. Vanuit de overheid schijnt het niet zoān vaart te lopen alleen.
Ik snap dit echt niet, vooral omdat het in mijn ogen steeds dezelfde auto is