Ja maar heeft zij al die tijd dat oude appartement nog gehouden en dus betaald? Ik heb alleen wat verhuisvlogs gekeken verder kan ik haar niet hendelen.
Maar als het woordje verhuis in een titel staat MOET ik gewoon klikken.
Ja maar heeft zij al die tijd dat oude appartement nog gehouden en dus betaald? Ik heb alleen wat verhuisvlogs gekeken verder kan ik haar niet hendelen.
Maar als het woordje verhuis in een titel staat MOET ik gewoon klikken.
Cool dat hier eindelijk eens aandacht aan wordt besteed!
Ze had dat appartement onderverhuurd aan andere mensen, als ik het goed begrijp haha
Geen idee, zo goed heb ik ook niet opgelet bij de vlogs. Zover ik heb begrepen heeft ze dat appartement al die tijd gehouden
Omg dit soort dingen vind ik nu echt leuk om te leren he, thanks! Was er maar een etiquettetopic.
Prijs van Gio zijn nieuwe auto begint bij €101.050
Koekoek
Ja vind ik ook! Zeker omdat bedrijven lijken te denken dat veel en makkelijk bereik alleen via influencers gaat tegenwoordig. Terwijl zoveel Nederlandse influencers volgers hebben gekocht. Schijnbaar heeft Unilever het budget op influencers ook al gekort dus ik ben heel benieuwd wat voor kritische ontwikkelingen gaan komen. Vanuit de overheid schijnt het niet zo’n vaart te lopen alleen.
Ik snap dit echt niet, vooral omdat het in mijn ogen steeds dezelfde auto is
Volgens mij was/is het huis van haar ouders en was het tijdens de relatie onderverhuurd. Nu de relatie over is, moest de onderhuurder eruit en Charlotte erin.
Oja, dat klinkt wel logisch. Thanks!
Ik heb laatst Bram in de buurt ontdekt, hij leek me een beetje flauw maar ik vind hem echt zoo grappig
het is zo ontzettend droog.
Dat die mensen niet lachen om die woordgrappen (oké ik zal wel geen humor hebben), wat heerlijk.
Ik kende hem niet, inderdaad lekker droog maar denk wel dat het typetje gauw gaat vervelen.
Ja dat zou kunnen, ik vind het tot nu toe echt grappig. Het heeft een beetje een “man bijt hond” vibe en daar ging ik ook altijd helemaal kapot om.
Wat een lege huls is deze jongen zeg
Haha ja het is wel een hele typerende smaak. Ik dronk dat altijd als ik met mijn ouders op vakantie was in Italië en we ergens gingen borrelen. Dan was ik nog geen 16 en voelde ik me heel erg cool dat ik een keer geen frisdrank hoefde te bestellen.
Ja love bram! Maar dat heb ik hier al te vaak gezegd haha. Je moet eigenlijk de compilaties eens kijken of zijn kerstspecial. Als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk! Daar staan echt de allerleukste stukjes in! En zijn radio roast vind ik ook echt leuk.

Hmm hier ben ik het niet mee eens. Kijk al heel langvrijwel alles en hier heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.
Oprechte vraag over instastories: sommige mensen (zoals Cynthia en Willemijn nu ook) posten dan een enorme lap tekst. Maar die posts blijven maar een paar seconden staan en dan moet je dus echt 10x terugklikken voordat je het helemaal hebt kunnen lezen??
Of is er een manier om dat vast te zetten? Digibeet hier
Zo’n lap geschreven tekst zou trouwens beter op een ander soort online format passen waar je rustig kunt lezen… oh wacht
Als je je vinger erop houdt dan gaat hij op pauze.